Miksi amerikkalaiset haukkuvat pohjoismaita vaikka yhteiskuntajärjestelmämme on monin verroin kestävämpi ja olemme tutkitusti maailman onnellisimpia?
Niin jenkit vaan mesoavat jotain kommunismista ja ostavat lisää aseita ettei tarvitsisi kotonaan pelätä.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Kivaa yleistämistä. Mutta kiitos ap sinulle, että Suomi on näin hieno maa. Mitä olitkaan tehnyt sen eteen?
Käyn töissä ja maksan palkastani 27% veroa.
Mä olen käsittänyt faktojen pohjalta, että amerikkalaiset ihailevat esimerkiksi Suomen koulujärjestelmää ja terveyden huoltoa jopa vähän ruusunpunaisten lasien läpi. Putteko se siellä provoaa?
Vierailija kirjoitti:
Kivaa yleistämistä. Mutta kiitos ap sinulle, että Suomi on näin hieno maa. Mitä olitkaan tehnyt sen eteen?
Mitä sinä olet tehnyt sen eteen että amerikka on niin paska maa?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käsittänyt faktojen pohjalta, että amerikkalaiset ihailevat esimerkiksi Suomen koulujärjestelmää ja terveyden huoltoa jopa vähän ruusunpunaisten lasien läpi. Putteko se siellä provoaa?
Isä aurinkoinen itse.
Siksi että ovat tyhmiä. Kateudesta huutavat aina sitä kommunismivirttä, kun niillä ei huolehdita omista kansalaisista vaan kaikki on herran hallussa vaan ja terveydenhuoltokin on hyvätulosten etuoikeus.
Hirveä kehitysmaa.
Eihän suurin osa amerikkalaisista edes tiedä missä Suomi sijaitsee.
USA halua pakottaa muut orjikseen omaan ideolgiaansa. Heille kaikki muut on väärässä aina ja ikuisesti eikä asioista edes neuvotella. Kaikilla mittareilla mitattuna USA on kaukana täydellisyydestä jota se uskottelee olevansa.
Koska ovat uskovaisia ja kauhistelevat kehittyneen maailman ateismia.
En ole huomannut että nyt varsinaisesti Pohjoismaita haukkuisivat, mutta naurattaa kun verkossa katsoo jenkkien kommentteja mihinkään ehdotukseen, mikä olisi samansuuntaista kuin meillä täällä. Esimerkkinä nyt terveydenhoito. Kauhea kommariviha leimahtaa ja sitten huutavat suu vaahdossa miten sellainen vie kansan turmioon, maa romahtaa ja kaikki kuolee nälkään. :D
Vierailija kirjoitti:
No republikaanit ainakaan.
Koska valtion ei pidä maksaa kellekään koulutusta tai terveydenhuolto, muuten ollaan kommareita.
Miksi sodan iskiessä USA vs Suomi on vitsi?
Ei amerikkalaiset, vaan USA:n trumpetistit sitä keuhkoaa, pääasiassa Foxilla, ei ne muut.
EU on kommunistinen, kulttuurimarxilainen ja totalitaristinen yhteisö.
Amerikka taas on vapaa yheiskunta jossa jokaisella on oikeus päättää omasta elämästään ja valinnoistaa, eli toisinsanoen jokaisella on oikeus ja mahdollisuus menestyä.
Niin ja minä ymmärrän, että suurinosa AV-mammoista ei ymmärrä ylläolevaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska valtion ei pidä maksaa kellekään koulutusta tai terveydenhuolto, muuten ollaan kommareita.
Republikaanit = amerikkalaiset? Eikös se ole siellä kokolailla tasan fifty-sixty? Ja lisäksi republikaanin ja republikaanin välillä on jenkeissä nykyään enemmän eroa kuin Suomessa kokoomuslaisen ja demarin välillä...
Mikä juntti alkoi täällä trollaamaan. Amerikka on prsreikä ja sellaisena pysyy kun siellä on vtun idiootteja liikaa. Vapaus olla orjana ikuisesti jos sellaiseen sosialiekonomiseen luokaan syntyy on ainoa vapaus siellä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Republikaanit = amerikkalaiset? Eikös se ole siellä kokolailla tasan fifty-sixty? Ja lisäksi republikaanin ja republikaanin välillä on jenkeissä nykyään enemmän eroa kuin Suomessa kokoomuslaisen ja demarin välillä...
Missä väitettiin että republikaanit=amerikkalaiset?
Pointti oli että republikaaneiksi tunnustautuvat kavahtavat lähes aina ajatusta valtion kustantamasta terveydenhuollosta tai opetuksesta.
Pohjoismaita ja varsinkin Suomea pitetään Yhdysvalloissa sosialisteina. Esimerkiksi ilmaista perukoulujärjestelmää pidetään tuolla jenkeissä KOMMUNISMINA, varsinkin kun koululaitos on kokonaan valtionomistuksessa "turvassa" vapaalta kilpailulta ja marrkinataloudelta. Kuuroille korville menee kun yrität perustella miksi suomalainen koulujärjestelmä on parempi kuin jenkkien yksityisiin koulaitoksiin perustuva eriarvoistava maksullinen järjestelmä.
Ne on aivopestyjä. Ne ei ihan oikeasti ymmärrä kommunismin ja hyvinvointivaltion eroa.