Voiko tatuoitu pitää kokoajan lapsivapaita normaalisti?
Kommentit (116)
Kokoaja saa itse pitää omat lapsivapaansa.
Kannattaa poistattaa tatuoinnit, voivat muuten tarttua lapseen.
Ihottumaa, allergioita, jopa syöpää. Uskallatko sinä vielä ottaa tatuoinnin?
Tatuointien väriaineet saattavat aiheuttaa syöpää, ja yksi väri sisältää mahdollisesti enemmän myrkkyjä kuin toiset. Tätä mieltä ovat eurooppalaiset tutkijat.
Independent-lehti kertoo tatuointimusteita koskevasta tutkimuksesta, jota Euroopan kemikaalivirasto työstää parhaillaan.
Etenkin punainen väri on yhdistetty erilaisiin iho-ongelmiin, muun muassa turvotukseen ja arkuuteen, koska se sisältää elohopeasulfidia, lehti kirjoittaa.
– Vakavimmat huolenaiheet koskevat allergioita, joita musteet aiheuttavat, sekä mahdollisia karsinogeenisiä, mutageenisiä tai lisääntymisterveydelle haitallisia vaikutuksia, virastosta kerrotaan.
Oli mukava kävellä kun ei ole tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lapsivapaa?
Etävanhempi
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa poistattaa tatuoinnit, voivat muuten tarttua lapseen.
Ei nykyaikana kukaan enää tuomitse. Se stereotypia, että tatuoidut taaperot on kaikki merimiehiä tai linnakundeja on onneksi väistymässä.
Minusta lasagne on parempaa koska minulla on ruskeat hiukset. Silmälasipäiset eivät voi vesihiihtää.
Ei, kyllä tatuoidun täytyy pitää lapsivapaat paranormaalisti. Ilmiö ei ole oma valinta, vaan satunnainen.
Kokoaja voi kyllä haluta ne tatuoinnit itselleen. Kannattaa antaa ainakin lapsilisät, ehkä lapsikin.
Tatu ja Patu harrastaa tatuointeja koko ajan. Lapsellista ja vapaata.
Jollei ole valinnut alakoulussa pitkää ruotsia, voi valita vapaasti normaalin vapaan tatuoijan koko ajaksi.
Normaali lapsiko voi pitää tatuointivapaita koko ajan?
Pitääkö kokolapsi vapaatatuointeja normiajan?
Jos raijat olis kiinni meillä ei olisi tätäkään nongelmaa!
Ei koska mielestäni sitä vihreämpi mitä ui. Siis silloin kun he tarjoilevat sinulle aamiaista.
No, mun mielestä auringon paiste on mukavampaa kuin vesisade. Lisäksi koirat ovat kivoja.