Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annan ilkeälle miehelleni aina anteeksi? :(

Vierailija
01.03.2019 |

Mies on toisinaan julma, henkisen väkivallan määrä on suunnaton. Fyysistä väkivaltaa ei juuri ole, ellei tönimistä siihen luokitella. Olen henkisesti aivan loppu. Miehen pahat sanat eivät tunnu enää missään. Ne ovat tavallinen asia elämässäni. Olen havahtanut asiaan ja tajunnut, että se ei voi olla normaalia.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä siinä lähtemisessä on niin vaikeaa?

Häpeä. Mun mies estää mua opiskelemasta, estää mua lähtemästä mihinkään yksin, vahtii mun rahan käyttöä yms. ja mulla on uskomattoman paha olla. En kuitenkaan lähde, koska mua hävettää. Se, että en laita hanttiin ja, että mies sai huijattua mut naimisiin. Mua hävettää myös se, mitä mun perhe sanoo, koska ollaan oltu naimisissa vasta 2 vuotta. En oo edes nähnyt mun vanhempia vuoteen, koska mies ei päästä mua lähtemään. Oon joutunut keksimään liudan tekosyitä.[/quote

Luuletko tilanteen paranevan, eikö sua hävetä aina vain enemmän mitä pidempään tuohon jäät?

Et voi myöskään elää elämääsi -tai tässä tapauksessa jättää elämättä- sen mukaan, mitä joku asiaa ymmärtämätön mahtaa erosta ajatella. Vanhempiesi pitäisi onnitella sinua, kun pääset sairaasta tilanteesta pois!

Ethän tuhoa elämääsi tuhoavassa suhteessa, vaan lähdet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä