Kuka muu vähät välittää mikä vaate käy itselle?
Olen siis kapinallinen. Varsinkin väreissä välttelen beigeä kuin ruttoa vaikka periaatteessa on ns. värini vaaleana pisamapäänä. Pidän mustasta ja kirkkaista väreistä. Onko meitä muita? Sama vaatteen muotojen kanssa..pidän mistä pidän.
Kommentit (7)
No itse en myös noista väreistä tai malleista kauheasti mieti että mikä itselle sopii ja mikä ei, mutta kyllä mä myös haluan että vaate näyttää kivalta mun päällä. Ainoa poikkeus on t-paidat, niitä en käytä koska näytän ihan ihmeelliseltä lötköltä lähes kaikissa t-paidoissa, oli se sitten ihonmyötäinen tai ei. En tajua miten niin yksinkertainen vaatekappale näyttää niin kamalalta mun päällä. Kotona toki käytän, mutta en julkisella paikalla.
Keltainen on inhokkivärini. Muuten pukeudun miten lystään. Olen lyhyt ja persevä. Lahkeen pituus siis 30 tuumaa. Ja koko on alakropassa 42. Tykkään käyttää slim farkkuja. Tykkään bebastani.
Itseni pitäisi pitää kietaisupaitoja tai mekkoja mutta vihaan niitä trikoisia kankaita ja kuoseja.
ap
Tuo nyt on ihan huuhaata, että joku tietty väri on must, kun on pisamapää. En edes muista mikä on se minulle "määrätty" väri, vaan laitan päälle mitä huvittaa ja katson peilistä näyttääkö omaan silmään hyvältä, vai ei. Muutama sävy saa ihon näyttämään todella oudolta, mutta kaikista väreistä tuntuu löytyvän niitäkin sävyjä jotka itselle passaa.
Musta voi olla hyvä väri myös pisamaiselle
En ole, mutta tahtoisin olla. Näytän tyhmältä mm. mikroshortsessa tai matalissa housuissa vatsani takia. Niitä olen aina halunnut pitää. Ei tää kroppa ainakaan tästä parane