Todella loukkaavaa kun mies kehuu yhtenään muita naisia
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 10 vuotta, ja ei olla oltu alussakaan mitään teinejä. Mies on alusta asti puhunut naisihanteistaan, jotka on hyvin pitkälle hollywood teollisuuden tuotteita. Hän estoitta tuijottelee näiden kuvia netistä, ja kehuu näitä ylitsevuotavasti. Minusta hän on tyytynyt sanomaan vain, että olen "ihan nätti". Tuntuu jotenkin todella julmalta. En tiedä mitä mies tällä hakee...ehkä sitä, että pumppaisin itseäni joka päivä salilla tai silikonilla. Tai ehkä väheksyy siksi etten haikailisi muita. Ei kauheesti huvita itseensä vaan panostaa, koska mies ei huomioi, ja olen valovuoden päästä näistä sports illustreet kaunottarista ja vastaavista kuminukeista.
Kommentit (35)
Sports illustreet! :'DD Hei, ei joka päivä vois ees pumpata itteensä silikonia. Rajansa kaikella.
Tuo on kyllä inhottava tapa latistaa toista. Olethan sanonut hänelle, ettei se kuulosta kivalta?
Ala itsekin kehua komeita miehiä, jotka eivät muistuta pätkääkään miestäsi.
Mistä olet löytänyt noin idiootin jätkän! Sinun ei tarvitse sietää tuommoista. Tollo jätkä, täyskusipää, heitä kuule hyvästit moiselle vajaaälyiselle! Anna olla laatunaistensa kanssa, katso miten hyvin sulla menee kuule ilman moista ääliötä! Saat elämäsi takasin ja saat itse katsella muita miehiä ja muilta miehiltä saat kyllä ihailua! Ei kai se vaan oon näitä narsistitolloja se ukkos? Älä syytä itseäsi toisen tyhmyydestä! Kukaan ei ole niin paha tai huono, että ansaitsisi huonoa kohtelua! Muista: varsinkaan et sinä! Kusipäät saa laittaa kuule samaan karsinaan, olkoot keskenään! Miehesi saattaa olla kaappihomo, naura asialle. Kyllä sinä selviät!
Joo, nyt kaivat mieskalenterin seinällesi ja alat kuuluvaan ääneen kuolaamaan hollywoodin kuumia nuoria lihaskimppuja.
Tai jätät koko ukon, kuulostaa idiootilta.
Ala joka ikinen kerta ääneen listaamaan komeita julkkismiehiä joita panisit, kun miehesi alkaa juntisti muita kehua. Jos ei tuostakaan älyä lopettaa perseilyään, niin jo on kumma.
Olen ajatellut tota, et kehuisin kanssa miehiä, joiden tasoon hän ei ikinä yltäisi, mutta en kertakaikkiaan pysty niin loukkaamaan, koska tiedän kuin pahalta se tuntuu :( Ja hän kyllä tietää että loukkaa mua. Olen joskus suuttunutkin typerästi...
No sitten ei voi mitään, jos alistut vain tuohon kohteluun, etkä edes voi antaa opetuksena maistaa omaa lääkettä.
No miksi menit hänen kanssaan naimisiin? Ajattelitko, että lopettaa naisista puhumisen kun saa sormuksen sormeen?
Ap siis hymyili kannustus ja ymmärrysviestejä lukiessa :)
Ehkäpä mun pitää alkaa huokailemaan ihmisten perään kaupoissa jne. Ja antaa ukon läähättää longorioiden ja muiden tv tähtösten perään...
Jos et pysty loukkaamaan häntä yhtä lailla, niin opettele! Kyllähän hänkin siihen kevyesti pystyy. Ehkä hänen tulee kokea se, miltä se oikeasti tuntuu.
Etkä ole suuttunut typerästi, vaan aiheesta, älä anna hänen vakuutella itsellesi muuta.
Olen kyllä silti koko äijän jättämisen kannalla. Toivottavasti tämä on provo, vaikka näitä miessankareita löytyy myös todellisuudesta.
AP.miksi sua häiritsee tuo nyt, muttei silloin 10 v sitten?
Ei ole provo. valitettavasti. En tiedä onko tuollainen käytös sairaus, vaan onko hän vaan tyhmän rehellinen mielipiteissään... Ei ajattele mun tunteita yhtään. Vaikea sanoa, katsooko kaikki miehet noin antaumuksella naisten ulkonäköä.
Seurusteluaikana valitaan jyvät akanoista.
Olen kärsinyt siis koko 10 vuotta. Tai ei hän ihan ekoina kuukausina muista puhunut... Olen odottanut että hän lopettaisi ja ehkä aikuistuisi, mutta ei
Tota noin, mites itse katselet muita miehiä? Kommentistasti päätellen " joiden tasoon hän ei ikinä yltäisi" et taida omaakaan miestäsi pitää maailman hehkeimpänä. Miksei siis miehesi saa pitää jotain toista naista kauniimpana kuin sinua kun et itsekään pidä omaa miestäsi komeimpana?
Mä en kyllä ole sanonut, että hän ei olisi komea,. Enkä katso muita, koska en välitä muista. Mutta ei hän toki mitään ammattiurheilijan mittojakaan täytä, että ehkä se häntä kirpaisisi, jos alkaisin sellaisia kehumaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 04:59"]
Tota noin, mites itse katselet muita miehiä? Kommentistasti päätellen " joiden tasoon hän ei ikinä yltäisi" et taida omaakaan miestäsi pitää maailman hehkeimpänä. Miksei siis miehesi saa pitää jotain toista naista kauniimpana kuin sinua kun et itsekään pidä omaa miestäsi komeimpana?
[/quote]
Et tainnut ihan ymmärtää pointtia. Saahan muita katsella ja ihailla, mutta jatkuva toisten ylistäminen ääneen ei ole korrektia kumppania kohtaan - kai nyt yksinkertaisinkin ihminen sen tajuaa ellei ole täysin empatiakyvytön idiootti?
Aika urpo äijä.
Kai olet sanonut hänelle asiallisesti miltä tuo tuntuu?