Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella loukkaavaa kun mies kehuu yhtenään muita naisia

Vierailija
19.02.2013 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 10 vuotta, ja ei olla oltu alussakaan mitään teinejä. Mies on alusta asti puhunut naisihanteistaan, jotka on hyvin pitkälle hollywood teollisuuden tuotteita. Hän estoitta tuijottelee näiden kuvia netistä, ja kehuu näitä ylitsevuotavasti. Minusta hän on tyytynyt sanomaan vain, että olen "ihan nätti". Tuntuu jotenkin todella julmalta. En tiedä mitä mies tällä hakee...ehkä sitä, että pumppaisin itseäni joka päivä salilla tai silikonilla. Tai ehkä väheksyy siksi etten haikailisi muita. Ei kauheesti huvita itseensä vaan panostaa, koska mies ei huomioi, ja olen valovuoden päästä näistä sports illustreet kaunottarista ja vastaavista kuminukeista.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä urheilen joka päivä ja salitreenin 3krt/vk. OleN mielestäni ihan priimaa.

Vaan mun ukko tollanen paska kans ja fb sivuilla tykkää aina kaikista mahdollisista fitness/ bikini-sivustoista!!!

Ero on kyllä tullut mieleen! 

Vierailija
22/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se, että hän kehuu äänekkäästi muita upeiksi ja mielettömän upeiksi, niin sattuu, koska itse pidän hänen ulkonäköään upeana, ja en läähätä muiden perään. Ja kunpa hän kehusi minuakin, mutta kun se suurin maininta on ollut "olethan sä ihan nätti". Kehujen antaminen kyllä onnistuu näistä tähtösistä, eli sanaton hän ei ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota AP itseäsi niskasta kiinni ja ala vaikka väkisin kuolaamaan kuuluisia lihaskimppuja, esittele miehelle innolla kuvia netistä jne.

Voit myös etsiä hänen ihannenaistensa poikaystävien/aviomiesten kuvia ja ihastella, että onpas longorian evalla kuuma mies, ja että onpa treenattu vartalo ja upeat silmät jne.

Ehkä hän tällöin tajuaa, ettei hänellä oikeasti ole mitään jakoa näihin hollywood-kaunottariin, heillä on vastaavasti uskomattoman komeita miehiä. Jotkut miehet ovat todella niin idiootteja, että kuvittelevat jotenkin utopistisesti saavansa/ansaitsevansa maailmanluokan kaunottaren. Vaikka itse ovat millaisia autorassari-sohvaperunoita.

Vierailija
24/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin vielä lisätä, että hän kehuu ja tuijottelee myös ihan tätä tavallistakin sakkia. Eli kaupassa hän saattaa kovaäänisesti sanoa jostain teinistä, että "Vau, mikä pylly". Siinä sit nolona on mun kiva olla... mitä mahtaa puhua kun näkee töissä paljon ihmisiä.

Vierailija
25/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä noin hän yrittää ylentää itseään sinun silmissäsi ja päästä näiden upeiden naisten "vertaiseksi", vaikka todellisuudessa tapahtuu päinvastoin. Eihän hänellä todellisuudessa olisi mitään saumaa saada itselleen Sport Illustrated -mallia.

Seuraavan kerran, kun mies puhelee noita juttujaan, sano päättäväisesti että et halua kuulla ja sulle tulee siitä paha olo. Ja kysy, eikö miehellä ole ketään miespuolista kaveria, jolle voi noita juttuja kertoa, kun normaalisti tuollaisia ei naisille puhuta. Tee niin jokaikinen kerta, kunnes oppii. Ei teidän kannata alkaa mihinkään kilpailuun siitä, kuka onnistuu loukkaamaan toista pahemmin. Jos miehellä on yhtään sydäntä, kuuntelee kyllä toivettasi.

Vierailija
26/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nämä maailmanluokan kaunottaretkaan aina niin hehkeitä ole... sitä hän ei kuitenkaan  edes halua tietää. Olen joskus näytellyt hänelle kuvia näistä, ilman paksua maskia, niin hän on kieltäytynyt katsomasta... ???    hohhoijaa....

Vierailija
27/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen miettinyt totakin, että hän yrittää tosiaan jotenkin ylentää itseään, ja saada mut tuntemaa, että hänellä olisi saumaa sellaisiin naisiin. +saada mut mustasukkaiseksi. Käytös on vaan todella halventavaa mua kohtaan, ja toimii hyvin negatiivisesti.

Vierailija
28/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli miehen kanssa vähän sama ongelma.

Sillä erotuksella, että mies puhuu edelleen samalla tavalla, mutta minä en enää loukkaannu.

Kyseessä oli ainakin mun miehen kohdalla vain omituinen logiikka. Hänen mielestään mun piti itsestäänselvyytenä tietää, että hän rakastaa just mua just sellaisena kuin olen ja yksikään nainen, joka kenties onkin yleisen mittapuun mukaan paremman näköinen ulkoisesti kuin minä (koska en nyt ole kuitenkaan Penelopen tai Angelican näköinen vaikka miten haluaisin xD ), ei ole hänen silmissään mitään verrattuna muhun, koska mussa hän rakastaa tärkeintä eli aivoja ja ne tekevät jo pelkästään minusta viehättävän hänen silmissään.

Pitkään mulla meni tuota sulatellessa, mutta onhan tuo lopuilta ihan järkeenkäypä selitys, kyllä mäkin mun miestä pidän komeana, mutta ei se silti pelkässä ulkonäössä Vinin edelle mene. Ja koskaan en tuota miestä vaihtaisi vaikka tulisi kymmenen herra Dieseliä oven taakse vonkaamaan =D

Vierailija
29/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on todella huono itsetunto. Itse hän ei todellakaan sitä sinulle myönnä! Ei tietenkään! Minulla oli samanlainen mies joskus. Hän käytti valtaa ja alisti mm. noilla keinoin. Se syö vähitellen naisen itsetunnon. Minua mies kohteli kuin olisin näkymätön. Hän on sairas. Itse ei myönnä asiaa. Miehesi käyttäytymisen takana on menettämisen pelko, mutta sinun ei kannata yrittää ymmärtää häntä, se ei johda mihinkään. Hän tietää itse olevansa liian huono sinulle, siitä siinä on kyse. Sinut on helpompi pitää siinä, kun hän saa sinut epäilemään omaa viehättävyyttäsi. Nuo on ihan perinteisiä ns. huonojen miesten käyttämiä keinoja. Vallankäyttöä parisuhteessa. Käskeppä sen miehesi joskus katsoa itseään peilistä. :) Näyttää takuulla ihan hollywoodtähdeltä, heh. :) Huumorilla pärjäät!

Vierailija
30/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 04:39"]

Ehkäpä mun pitää alkaa huokailemaan ihmisten perään kaupoissa jne. Ja antaa ukon läähättää longorioiden ja muiden tv tähtösten perään...

[/quote]

Tä? Eihän ne ole nämä longoriat edes kauniita! Kauneus on katsojan silmässä!

Vierailija
31/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 05:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 04:59"]

Tota noin, mites itse katselet muita miehiä? Kommentistasti päätellen " joiden tasoon hän ei ikinä yltäisi" et taida omaakaan miestäsi pitää maailman hehkeimpänä. Miksei siis miehesi saa pitää jotain toista naista kauniimpana kuin sinua kun et itsekään pidä omaa miestäsi komeimpana?

[/quote]

Et tainnut ihan ymmärtää pointtia. Saahan muita katsella ja ihailla, mutta jatkuva toisten ylistäminen ääneen ei ole korrektia kumppania kohtaan - kai nyt yksinkertaisinkin ihminen sen tajuaa ellei ole täysin empatiakyvytön idiootti?

[/quote]

Niin ja empatiakyvyttömiä idiootteja ON OLEMASSA! Todellakin! Otsassa ei lue ihmisen tai miehen luonnetta, harmi kyllä.:(

Vierailija
32/35 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 05:30"]

Eikä nämä maailmanluokan kaunottaretkaan aina niin hehkeitä ole... sitä hän ei kuitenkaan  edes halua tietää. Olen joskus näytellyt hänelle kuvia näistä, ilman paksua maskia, niin hän on kieltäytynyt katsomasta... ???    hohhoijaa....

[/quote]

Saako kysyä, että miten toisen ulkonäkö liittyy rakkauteen? Rakkaus, mitä se on sinun mielestäsi? On kai se muutakin kuin ulkonäkö? Yhteiset kiinnostuksen kohteet, samat arvot, samankaltainen huumorintaju, toisen arvostaminen ja kunniottaminen kuuluvat rakkauteen minun mielestäni. Sinulla menee itsekunnioitus tuollaisen ihme tolvanan kanssa, hankkiudu siitä eroon, laita osoitetiedot salaisiksi, katelkoot höppänä mies telkkaria yötä päivää ja seurustelkoot mielikuvissaan tv-naisten kanssa, kun ei kerran muuhun kykene! Piste.

Vierailija
33/35 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tämmöinen tuttava, jonka kanssa pitää valitettavasti olla aika paljonkin tekemisissä. Joka kerta tyyppi kehuu mulle taukoamatta seksikkäitä naisia, julkkiksia sekä tuttujakin. Luojan kiitos tää ei oo oma mies :-D

Vierailija
34/35 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte että olette silloin itsekin kauniita!!! Jokatapauksessa tuo epävarmaa alistamista epävarmoilta miehiltä.. Kateelliset naisetkin syyllistyvät samaan, etsivät vikoja ja kohtia sinussa joista piikitellä ja kehuvat muita, näin se vain menee... Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että kun lakkaa välittämästä moisesta ja tietää itse mitä on ja rakastaa itseään sellaisena kuin on eivät muut voi enään satuttaa.. :)

Vierailija
35/35 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja minkälainen tossukka olet! Laita nyt edes komeiden miesten kuvia seinille jos ei muuta.