Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein vatsa saa kovettua (supistella) rv 30:llä?

Vierailija
19.02.2013 |

Supistukset eivät ole kipeitä, vaan pelkkää vatsan kovettumista ja menee aika pian ohi. Tätä kuitenkin tapahtuu montakin kertaa tunnissa, varsinkin kun istun koneen ääressä. Epäilen että liittyy jotenkin siihen, että istuessa housut puristavat alamahaa, vaikka onkin raskaushousut kyseessä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut viikolta 26 lähtien tosi paljon kivuttomia supistuksia (nyt rv 31+), osa ollut myös kivuliaita. Minulla kivuttomat suistukset eivät ainakaan tähän mennessä ole tehneet "tuhojaan". Toki jos huolettaa, niin käväse näytillä! Määrää on varmaan vaikea sanoa, on niin yksilöllistä. Minulla nuo supistukset oli sellaisia, että niitä tuli yhessä vaiheessa koko ajan, myös levossa: jos vähänkään liikahti niin heti vatsa kovettui kivikovaksi, eli monia kymmeniä päivässä. Edelleen määrä vaihtelee päivittäin. Koska minulla supistukset (vaikka osaltaan kivuliaita) eivät Luojan Kiitos alkaneet avata paikkoja, minulle sanottiin ettei kovettelusupistuksia tartte laskea tms.

Puristavat vaatteet saattavat aiheuttaa supistuksia, joten kannattaa välttää sellaisia. Myös liian pitkään istumista, tai mikä kenelläkin suppareita ärhäköittää, kannattaa välttää. 

Ekassa raskaudessa koin ensimmäiset supistukset vasta synnytyksessä, tässä raskaudessa on ollut aika erilainen meininki!

Hyviä vointeja Sinulle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi