Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko seurustellut kasvoistaan ruman, mutta mukavan ihmisen kanssa? Pääsitkö yli rumuudesta?

Vierailija
28.02.2019 |

Olen tapaillun muutaman kerran kiinnostavalta vaikuttavaa ihmista. Hänen kasvonsa eivät saa minussa aikaan ihastumis-reaktiota. Ei tee mieli suudella tai mennä läheisempään kontaktiin. Voiko tämä tunne muuttua vielä? Muuten viihdyn hänen seurassaan ja olen valmis kokeilemaan jopa seurustelua. Mietin vain, onko lähtökohta ihan väärä, kun aiemmissa suhteissa olen tuntenut heti vetoa myös toisen ulkonäköön.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut hänen persoonaansa. ap

Vierailija
2/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Rakastuin hyvännäköiseen mieheen. Nyt olemme vanhentuneet yhdessä. Kauneus on katoavaista, rumuus sen kun vain lisääntyy. Ei se ole meitä muuksi muuttanut. Samat ihmiset olemme edelleen. Rakkaus on pysynyt. Se on tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pitänyt yhtään miesystäväni ulkonäöstä. Hänen nenässään oli häiritsevä näppylä ekoilla treffeillä.

Hän oli minulle kiltimpi kuin kukaan koskaan. Tarjosi drinkkejä, antoi elämäni ekan ruusun, hieroi jne. Kukaan ei siis ollut tehnyt minulle kyseisiä asioita. Hän on tällä hetkellä komein mies, jonka tiedän. Ja ainoa, kenestä kiihotun

Vierailija
4/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin tulisesti yläasteella erääseen poikaan, jolla oli hirveä akne ja rillit. Unelmoin hånestä todella. Hän ei ymmärtänyt lähestyä minua, enkä uskaltanut tehdä aloitetta, joten ei meistä paria tullut.

Vierailija
5/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bianca Del Rion sanoin, kauneus katoaa, tyhmyys on ikuista.

Vierailija
6/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Rakastuin hyvännäköiseen mieheen. Nyt olemme vanhentuneet yhdessä. Kauneus on katoavaista, rumuus sen kun vain lisääntyy. Ei se ole meitä muuksi muuttanut. Samat ihmiset olemme edelleen. Rakkaus on pysynyt. Se on tärkeintä.

Tämä tuli mieleen asiaa pohtiessani. Ikääntyminen tasoittaa tilannetta. Haen loppuelämän kumppania, joten tuskin kannattaa liikaa tuijotella ulkonäköä. Tärkeintä on sisin ja luonne. ap

Vierailija
7/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastuin tulisesti yläasteella erääseen poikaan, jolla oli hirveä akne ja rillit. Unelmoin hånestä todella. Hän ei ymmärtänyt lähestyä minua, enkä uskaltanut tehdä aloitetta, joten ei meistä paria tullut.

Sinun olisi pitänyt lähestyä häntä rohkeasti. Harmi.

Vierailija
8/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun persoonaan, en ihastu ulkonäköön vaikka olisi kuinka komea koska olen aika jalat maassa tyyppiä. Itselleni jokainen ihminen on kokonaisuus ulkoa ja sisältä myöten. Olen deittaillut niin komistuksia kuin "vähemmän komeitakin"(en tykkää miettiä onko mies yleisesti ideaali komea koska persoona tekee seksikkääksi). Persoona on aina ollut loppujenlopuksi tärkein tekijä, se miten mies minua katsoo, miten puhuu, miten käyttäytyy, kuinka paljon huolehtii. Itse puhun mielen kiihottumisesta ja sen saa aikaiseksi vain miellyttävät teot, sanat ja persoona.

25N

Vierailija
9/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut parissuhteessa erityisen ruman kanssa. - Toisaalta olen hyvin harvoin kohdannut missään merkittävän rumia ja ulkoiselta olemukseltaan luonnostaan luotaantyöntäviä ihmisiä.

Luonnostaan rumalla tarkoitan sitä, ettei rumuus johdu esimerkiksi siitä, että henkilö on onnistunut tärvelemään oman ulkonäkönsä esimerkiksi liiallisella tupakoinnilla ja alkoholin käytöllä ja/ tai laiminlyömällä oman henkilökohtaisen hygenian ja siisteyden. Tai, jotka omalla (agressivisella) käytöksellään onnistuvat luomaan itsestään vähemmän viehtättävän kuvan.

Mutta olen kyllä myös tehnyt havainnon, että alkuaan vähemmän viehättävältä vaikuttanut henkilö -sukupuoleen katsomatta- on monesti ja usein alkanut muistuttamaan paremman näköistä tai ylipäätään puoleensa vetävämmältä, mitä enemmän häneen on tutustunut. 

En silti käy väittämään, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. (-Ainakaan niin kauana kuin en kenenkää päänsisälle ja akatuksia saati muita tunteita pysty aistimaan muutoin)

Mutta, jos jollain tavoin on päässyt toista lähelle ja saanut hänestä kiinnostuksen syntymään, niin olisi tylsää jättää mahdollisuus ja yrittys edetä yhtä matkaa vain siksi, ettei toinen "heti" ollut ukonäöltä omaa (rajoittunutta) mielikuvaa vastaava. (- Miksi se onnistuisi sen paremmin heidänkään kanssa jotka ovat ulkoisesti hyvinkin puoleensa vetäviä).

Moni vähemmän viehättävät piirteet omaava voi mielestäni omata huomattava karisman joka jo yksin saattaa vetää puoleensa. Ja kiinnostus saattaa vain kasvaa kun sama henkilö osaa ottaa tilanteen haltuun, samalla antaen tilan myös toisille.   

Vierailija
10/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtökohta on ehkä väärä, jos ajattelet, että hän on kasvoiltaan jopa ruma. Mun silmissä henkilöt, joiden kanssa on ollut säätöä ovat aina olleet hyvännäköisiä.

Vierailija
11/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan naiset. Täällä on ruma, lyhyt ja aika pienellä munalla varustettu mies. Halusin vaan tulla tänne sanomaan, miten onnellinen olen kun vielä löysin sellaisen kauniin naisen vaimoksi ja lapseni äidiksi, jolle ulkonäkö tai raha ei ole kaikki kaikessa.

Vierailija
12/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tavattoman ruma, mutta tein hänelle naamarin Jaajo Linnonmaan naamasta. Laitan naamarin miehen päähän aina, kun harrastamme seksiä ja joskus muulloinkin, kun en pysty katsomaan hänen oikeita kasvojaan.

Vierailija
13/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nuorena seurustellut ns. ruman pojan kanssa. Hän ei vielä miehenäkään ole mitenkään komistunut. Mutta sydän on kultainen ja aivan upea tyyppi silloin ja nyt. Vaikka nuorena erosimmekin, niin yhä kohdatessamme tunnen häneen voimakasta vetoa. On siis nykyisin myös lihava. Mutta naisia on kyllä riittänyt enkä ihmettele yhtään hänen luonteellaan. Nykyisin on perheellinen ja vaimo on tosi kaunis.

Nuorena olin todella kranttu poikien ulkonäöstä ja itse olin hyvännäköinen tavoiteltu tyttö. Yllätin itsenikin ihastumalla päätä pahkaa tähän poikaan. Eromme ei johtunut kummankaan ulkonäöstä :D

Vierailija
14/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vaan naiset. Täällä on ruma, lyhyt ja aika pienellä munalla varustettu mies. Halusin vaan tulla tänne sanomaan, miten onnellinen olen kun vielä löysin sellaisen kauniin naisen vaimoksi ja lapseni äidiksi, jolle ulkonäkö tai raha ei ole kaikki kaikessa.

Kannattaa sanoa se ennemmin miehille.

Vierailija
15/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannata olla sen kanssa joka haluaa aidosti olla kanssasi.

Vierailija
16/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannata olla sen kanssa joka haluaa aidosti olla kanssasi.

Miten tämä liittyy aloitukseen?

Vierailija
17/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun vilkaisen aamuisin peiliin ja ihmettelen kuka tätäkin naamaa jaksaa katsella.

Vierailija
18/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä mun mies? Kuulostat ihan häneltä.

Vierailija
19/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan nuorena miehen kanssa, joka ei ollut ruma, mutta en välttämättä olisi häntä selvinpäin katsonut tai edes huomannut. Voi olla, että samoin oli myös toisin päin.

Mies oli ihan ok, mutta aika moni asia ei miellyttänyt. Nyt asioita miettiessäni jutut kuulostavat kamalilta, mutta silloin ne olivat totisinta totta. Esimerkiksi se häiritsi, että miehen kasvot olivat hyvin pienet, paljon pienemmät kuin muiden ja omani. Hän piti myös hiuksiaan niin, että asia vain korostui. Hän oli myös varmaan ainakin kymmenen kiloa minua keveämpi ja sirompi, vaikka minä olin ihan normipainossa oleva nuori nainen. Mies oli kuitenkin luiseva ja muistan kuinka luisevuus suorastaan satutti minua kun hän oli päälläni seksissä.

Katsoin miestä noin puolitoista vuotta, mutta en oppinut silloinkaan ihan kokonaan asiaa hyväksymään. Yritin kyllä, mutta ei onnistunut. Ei meillä muutenkaan älyttömän hyvin mennyt, mutta kohtalaisen hyvin kuitenkin. Ulkonäköasia ei kuitenkaan kaatanut suhdetta.

Vierailija
20/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli juurikin sellainen tilanne, että ekojen treffien jälkeen pohdin, että ei kyllä miellytä silmää yhtään ja ajattelin, etten tapaa miestä uudelleen. Hän kuitenkin pyysi uudestaan ulos ja päätin sitten nähdä vielä muutaman kerran, vaikka sitten vaan huvin ja urheilun kannalta. Pitkään olin sitä mieltä, että mies ei ole hyvännäköinen, mutta nyt kun olen tutustunut häneen ja tunteita on mukana, on hän sittenkin melko kuuma. Niin se mieli jännästi muuttuu.