Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko seurustellut kasvoistaan ruman, mutta mukavan ihmisen kanssa? Pääsitkö yli rumuudesta?

Vierailija
28.02.2019 |

Olen tapaillun muutaman kerran kiinnostavalta vaikuttavaa ihmista. Hänen kasvonsa eivät saa minussa aikaan ihastumis-reaktiota. Ei tee mieli suudella tai mennä läheisempään kontaktiin. Voiko tämä tunne muuttua vielä? Muuten viihdyn hänen seurassaan ja olen valmis kokeilemaan jopa seurustelua. Mietin vain, onko lähtökohta ihan väärä, kun aiemmissa suhteissa olen tuntenut heti vetoa myös toisen ulkonäköön.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tapailla rumaa miestä, mutta ei siitä tullut mitään koska en kiihottunut hänestä.

Vierailija
22/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannata olla sen kanssa joka haluaa aidosti olla kanssasi.

Miten tämä liittyy aloitukseen?

Olet niin pinnallinen ja narsistinen ihminen ettet pysty ymmärtämään. Jatka vain töröhuuli selfieden ottamista instaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannata olla sen kanssa joka haluaa aidosti olla kanssasi.

Miten tämä liittyy aloitukseen?

Olet niin pinnallinen ja narsistinen ihminen ettet pysty ymmärtämään. Jatka vain töröhuuli selfieden ottamista instaan.

Häh? Tapailemani tyyppi haluaa olla kanssani eli edelleen ihmettelen, miten tuo kysymys liittyy aloitukseen.

Vierailija
24/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa. Ekaa kertaa kun tapasin erään miehen, ei hänen ulkonäkönsä kohauttanut. Jutellessa ja tutustuessa aloin ihastumaan häneen ja koin hänet viehättäväksi, vaikka hän ei millään tavalla sopinut "ihanteisiin". Tosin en ikinä ajattele kenestäkään, että ompa ruma ihminen ellei tämän luonne ole hirveä. Muilta sain kuulla jatkuvasti kommenttia, miksi minä seurustelen tuon näköisen miehen kanssa.

Sinun tapauksessa kuulostaa vähän siltä, että suhde ei välttämättä toimisi. Jos et koe halua olla lähellä tai suudella niin luulen ihastuksen olevan jotain muuta. Ehkä tykkäät tavasta jolla hän sinua kohtelee ja sen takia haluaisit olla ihastunut vaikket ole? Kyllä minä aina ihastuksen kohdetta olen halunnut koskettaa ja pitää lähellä.

Vierailija
25/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokainen ihminen ansaitsee kumppanin, joka ei ajattele hänen kasvoistaan "ehhhh..."

Jos ei miellytä, _sinä_ et ole oikea hänelle.

Vierailija
26/26 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella välttämättä että kukaan olisi ruma... en oo niin ulkonäkökeskeinen.. :D oon ollu erilaisten ihmisten kanssa enkä oo varmaa ees aatellu et ne ois rumia. :D