Kuinka usein näette jos "seurustelette"?
Ikänne?
Kuinka kauan olette seurustelleet?
Mitä yleensä teette?
Missä tapaatte?
Kommentit (28)
Viikonloput vietetään yhdessä, koska kyseessä etäsuhde.
Ikänne? 36 molemmat
Kuinka kauan olette seurustelleet? 7 kk
Mitä yleensä teette? Pääsääntöisesti ihan tavallisia arkisia juttuja, vietetään aikaa yhdessä.
Missä tapaatte? Jomman kumman luona
1-4 krt viikossa, N50 M55. Ollaan seurusteltu 5 vuotta.
Normaalia yhdessäoloa, jutellaan ja syödään, käydään lenkillä tai salilla, katsotaan telkkaa ja nukutaan yhdessä. Ja rakastetaan ja rakastellaan paljon.
Yhteiset illat tai päivät riippuu siitä, mitä työkeikkoja, harrastuksia tai lasten kanssa olemista on. Viikot vähän vaihtelee.
Eipä tämä muuten avioelämästä eroa, kuin että on onnellisempaa, kun on kaksi asuntoa. Saa olla omassa rauhassa välillä, ja nähdä kun oikeasti haluaa nähdä. On mukava kun tulee toista ikävä ja sitten saa olla taas yhdessä.
Ja on mukava, kun ei olla yhdessä mistään muusta syystä, kuin että halutaan olla toistemme seurassa ja lähekkäin. Vielä näiden vuosienkin jälkeen hän tuntuu ja maistuu, kuulostaa ja tuoksuu ihanalta. En voisi kuvitellakaan haluavani ketään muuta enää.
Miten te ehditte nähdä arkipäivisin?
Vierailija kirjoitti:
Työt loppuu molemmilla viimeistään viideltä, siinä on monta tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työt loppuu molemmilla viimeistään viideltä, siinä on monta tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Minä olen vasta rakastunut ja harrastamme seksiä läpi yön. En pystyisi työaamuna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vasta rakastunut ja harrastamme seksiä läpi yön. En pystyisi työaamuna!
Joopa joo.
N25, M33. En osaa sanoa kauanko olemme seurustelleet, mutta tapailleet aktiivisesti reilun vuoden.
Nähdään yleensä 1-3 x viikossa, joskus menee pitempään ettei nähdä ja joskus taas useampana päivänä viikossa. Nukutaan yö yhdessä lähes joka kerta kun nähdään.
Tapaamme yleensä miehen luona, mutta joskus myös minun. Jos teemme jotain muualla, näemme sitten siellä. Esim. elokuvissa, kahvilassa, syömässä, teatterissa, lenkillä, museossa, uimassa, terassilla... Useimmiten kyllä ihan vaan ollaan ja makoillaan, nautitaan toistemme seurasta ja tuoksusta. Jutellaan kaikesta ja pannaan tietysti. :)
Molemmille sopii tämä järjestely, tehdään vuorotyötä ja pidetään yksinolosta vähän liikaa. Koen että seurustellaan, vaikkei olekaan mitään suunnitelmia muuttaa esimerkiksi yhteen.
Nähdään joka päivä, paitsi kun puoliso on työreissussa. Me ollaan 25 ja 26 ja ollaan seurusteltu vuoden verran. Alussa nähtiin parin kuukauden ajan harvemmin kun asuttiin eri paikkakunnilla, mutta silloinkin oltiin yhdessä sellaiset 2-4 päivää viikosta ihan miten aikatauluihin sattui sopimaan.
Me tehdään ihan normi arkijuttuja, käydään kaupassa, laitetaan ruokaa, katsotaan yhdessä telkkaria sylikkäin, käydään ulkona syömässä tai yhdessä baarissa. Ihan kaikkea mitä siihen tavalliseen arkeen kuuluu. Me välillä vähän vaihdellaan sitä että joko ollaan mun luona tai hänen luona. Onhan se vähän rasittavaa kulkea kokoajan kahden kämpän väliä ja maksaa kahta vuokraa kun käytännössä asutaan yhdessä mutta toistaiseksi tämä toimii meille ihan hyvin eikä ole tarvetta vielä virallisesti muuttaa yhteen.