Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin eräs työntekijämme nuori tyttö on rikkonut useasti kirjesalaisuutta.

Vierailija
19.02.2013 |

Avaa kuoria ja kertoo eteenpäin harrastuksessaan mitä postia pihan ihmisille tulee.Tästä menee tieto nyt tytön esimiehelle.Kuulin todistettavasti keskustelun jonka kävi samassa harrastusporukassa olevan pihan naisen kanssa jolle kertoo toisten ihmisten asioita..voipi tulla oikeusjuttu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähäjärkinen täytyy olla. Missä välissä se niitä ehtii lukemaan? Jakelukierroksella ollessan? Jakaako autolla?

Vierailija
2/3 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI JAA.jUTTELEE HARRASTUSKAVERIN KANSSA JA VILAUTTELEE MUIDEN NAAPUREIDEN POSTIA,ITSE OLEN KATSONUT USEASTI OVISILMÄSTÄ MIKÄ MEININKI.NYT OLEN TEKEMÄSSÄ RIKOSILMOITUSTA.KESKUSTELEVAT TOISTEN ASIOISTA HARRASTUSPIIRISSÄÄN.EILEN TODISTIN TILANNETTA JOSSA SELVISI ETTÄ POSTINKANTAJA JA SAMASSA PIHASSA ASUVA NAINEN OVAT SAMAN HARRASTUSPIIRIN JÄSENIÄ.NYT OLI TAAS KIRJEKUORENI AVATTU JA SULJETTU,OLI VILKAISTU SISÄLTÖÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään huvittava tilanne kun samaisesta naapurista lähtee useita rikosilmoituksia samalla.Sama nainen on tehnyt niin paljon kiusaa naapurilleen kuusi vuotta että nyt riitti.Olen odottanut vain tilannetta miten saan hänet itse teosta kiinni.Ja mitä kautta minun yksityistietoni oikein leviävät.