Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa, väsyttää ja vituttaa koko ajan

Vierailija
28.02.2019 |

Kaikki tuntuu ihan tyhjältä. Ihan kuin horjuisin jossain elämän ja kuoleman rajalla ja toivon, että joku tuulenpuuska heittää mut vain jommallekummalle puolelle, ihan sama kummalle, mutta ei enää tätä paskaa! Ja lapsikin hoidettavana mutta ei kiinnostaisi. :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini????????

Vierailija
2/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo kaikki ferritiini ja muu paska kunnossa, älkää mainitko koko v***n ferritiiniä. Halusin vain avautua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha laulu, mutta suositan aluksi vaikka kävelylenkkiä. Itseä ainakin auttaa.

Vierailija
4/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta kyllä se joskus helpottaa.

Sitten taas tulee tämä keljumainen olotila takaisin :( 

Vierailija
5/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tääl

Vierailija
6/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit ryypätä koko hiihtoloman?

T: Krapulasi

Vierailija
7/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut, mutta tähän aikaan vuodesta tulee ihan fyysinen pahoinvointi kun lähtee ulos. En pysty ulkoilemaan lapsen kanssa enkä käymään kaupassa. Pakko varmaan kohta turvautua lääkkeisiin.

Ap

Vierailija
8/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on nyt ollut paljon liikkeellä, mutta toivottavasti pian helpottaa, onhan kohta sentään vaalit.

Vierailija
9/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsipä netistä beckin depressioinventory ja katso mikä tulos tulee... Esim mielenterveystalo masennuskysely

Vierailija
10/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiroilen ääneen samalla kun vastaan sähköposteihin tai teen kotitöitä. En edes tiedä mikä niin vituttaa. Perseestä olevat ihmiset ehkä.

Vierailija
11/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut, mutta tähän aikaan vuodesta tulee ihan fyysinen pahoinvointi kun lähtee ulos. En pysty ulkoilemaan lapsen kanssa enkä käymään kaupassa. Pakko varmaan kohta turvautua lääkkeisiin.

Ap

Hmm.

Käytä esoteriaa apunasi. Heiluttele käsiäsi rennosti ja kuvittele että kätesi ovat ison muinaisen Jumalan kiveksissä. Kivekset ovat lämpöiset ja niissä virtaa KI-helmöintiä.

Keräät sormiisi KI-helmöintiä ja tunnet sormenpääsi lämpöiseksi.

Lämpö siirtyy sormistasi koko vartaloon hitaasti ja tunnet lämpöä sydämessäsi. Silloin huomaat että olen sielä ja autan sinua.

Olen kultivoinut sinuun hassuvoimaa.

Pelkästään tämän lukeminen on aiheuttanut muutoksen.

Mikäli haluat voimistaa tunnetta niin tee harjoite ihan oikeasti ja älä välitä ympäristöstäsi. Anna harjoitteelle aikaa ainakin 3 minuuttia ja muista, jos harjoite keskeytyy, niin pimeyden voimat yrittävät estää sinua onnistumasta, mutta älä välitä. Olen antanut sinulle suojakuoren heiltä.

Huomaat vain ääniä tai kutinaa ympärilläsi.

Olet estymätön.

Vierailija
12/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallot harjoite kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hmm.

Käytä esoteriaa apunasi. Heiluttele käsiäsi rennosti ja kuvittele että kätesi ovat ison muinaisen Jumalan kiveksissä. Kivekset ovat lämpöiset ja niissä virtaa KI-helmöintiä.

Lämpö siirtyy sormistasi koko vartaloon hitaasti ja tunnet lämpöä sydämessäsi. Silloin huomaat että olen sielä ja autan sinua.

Mikäli haluat voimistaa tunnetta niin tee harjoite ihan oikeasti ja älä välitä ympäristöstäsi. Anna harjoitteelle aikaa ainakin 3 minuuttia ja muista, jos harjoite keskeytyy, niin pimeyden voimat yrittävät estää sinua onnistumasta, mutta älä välitä. Olen antanut sinulle suojakuoren heiltä.

Olet estymätön.

Ei jaksa edes mitään huumoria.

Ap

Vierailija
13/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Rasittaa - Masentaa ja Vituttaa, ota Ramavit!

Vierailija
14/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
15/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitamiineja ja rautaa

Vierailija
16/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallot harjoite kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hmm.

Olet estymätön.

Tää oli oikeasti ihana :D Siis tuli hyvä tunne. Kiitos.

Vierailija
17/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei masenna, mutta väsyttää, uuvuttaa ja vituttaa ihan saata nasti. Kaikki pitäisi jaksaa yksin ja pakollisten töiden ja kotitöiden jälkeen pitäisi jaksaa vielä vääntää turhaa byrokratiaa viranomaisten kanssa. Ei vaan jaksa. 

Vierailija
18/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä joku tekee aloituksen, että mikä siinä on kun aina jokin v*tuttaa.

Lopulta aina käy ilmi, että ihmisethän ne v*tuttaa. Pitäisi muuttaa Lappiin niin, ettei olisi ketään 100 km etäisyydellä. Kele, vttu, tana.

Vierailija
19/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen eikä silloin tunnu että jaksaisi tehdä mitään asian eteen. Pitää kuitenkin ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa pitämään huolta itsestä. Valittamalla ja olemalla marttyyri olosi ei parane. Omasta kokemuksesta voin kertoa.

Vierailija
20/37 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän väliä joku tekee aloituksen, että mikä siinä on kun aina jokin v*tuttaa.

Lopulta aina käy ilmi, että ihmisethän ne v*tuttaa. Pitäisi muuttaa Lappiin niin, ettei olisi ketään 100 km etäisyydellä. Kele, vttu, tana.

Minua ei vituta edes ihmiset, vaan tämä oma olo. Tai no tuo oma lapsi vituttaa kun en saa masentua rauhassa. En kestäisi sen kitinää yhtään, en jaksa edes reagoida siihen koko ajan. Odottelen että lääkäri soittaa huomenna. Pakko tähän oloon on saada jotain, kun en halua että lapsi tästä kärsii enkä itsekään jaksa. Haluan joko elää tai kuolla, mutta en harhailla jossain välitilassa ikuisesti. Siltä musta tuntuu tämä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi