Olin raittiina koko helmikuun. Jatkanko maaliskuun samalla tavalla?
Kommentit (10)
Jatka vaan, niin mäkin olen ollut selvin päin halloweenistä. Eikä tee tiukkaakaan enkä ole raskaana tai mitään muuta estettä juomiselle.
Totta kai. Rahaa säästyy, pysyt terveenä, potenssi pysyy/seksihalut säilyy,jos oot nainen, läheiset tykkää, lapset ei pelkää, ulkonäkö paranee. Pelkästään hyviä puolia raittiudessa!
Jatka vaan. Tai ota pari huikkaa. Sama se ny on, kuollaan kuitenkin.
Jatka vaan. Minä olen olen ollut tipattomalla uuden vuoden jälkeen. Eikä tee edes mieli mitään alkoholipitoista.
Oi, onnea! Jätkä samaan malliin :) Mistä moinen tuli mieleen?
Itselläkin hurjat kolmatta viikkoa selvinpäin, aika tuntuu matelevan vaikka koitan koko ajan puuhailla jotakin.
Joitko paljonkin aiemmin?
Mä olin tammikuun 2018 tipattomalla ja jatkoin, koska se tuntui niin hyvältä jutulta ja nyt vuodenvaihteessa ajattelin, että entäpä, jos antaisi mennä toisenkin vuoden tipattomalla? 14 kuukautta nyt täynnä ja jatkan :)
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin hurjat kolmatta viikkoa selvinpäin, aika tuntuu matelevan vaikka koitan koko ajan puuhailla jotakin.
Joitko paljonkin aiemmin?
Kesästä syksyyn meni jälkeenpäin ajateltuna kauhealla juomamäärällä. Ei se riippuvuus ollut (vai olenko jäävi sanomaan) mutta ainakin lähellä sitä. Joulun juhlintojen jälkeen olin lähes juomatta tammikuunkin, paitsi sen lopussa oli yhdet pirskeet joissa join viimeksi. Se oli sen verran kivaa, että sitä kertaa en edes kadu. Helmikuussa on ollut vastuuta kaikesta ja kiirettä niin paljon, että alkoholi ei ole sopinut. Kysyn tätä nyt siksi, koska nyt on tulossa muutama vapaapäivä, ja mielessä kävi pieni hauskanpito. Ei minulla mielestäni sitä riskiä ole, että lähtisi lapasesta, mutta mietin, että onko se loppujen lopuksi tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitko paljonkin aiemmin?Kesästä syksyyn meni jälkeenpäin ajateltuna kauhealla juomamäärällä. Ei se riippuvuus ollut (vai olenko jäävi sanomaan) mutta ainakin lähellä sitä. Joulun juhlintojen jälkeen olin lähes juomatta tammikuunkin, paitsi sen lopussa oli yhdet pirskeet joissa join viimeksi. Se oli sen verran kivaa, että sitä kertaa en edes kadu. Helmikuussa on ollut vastuuta kaikesta ja kiirettä niin paljon, että alkoholi ei ole sopinut. Kysyn tätä nyt siksi, koska nyt on tulossa muutama vapaapäivä, ja mielessä kävi pieni hauskanpito. Ei minulla mielestäni sitä riskiä ole, että lähtisi lapasesta, mutta mietin, että onko se loppujen lopuksi tarpeellista.
Kesästä syksyyn: tarkoitin siis kesästä vuoden loppuun asti
Aina siitä on hyötyä, etenkin jos sosiaalinen elämäsi ei riipu juomisesta.