Miksi ihmeessä jotkut miehet toimivat näin?
Juttelin tinderissä erään miehen kanssa. Mies on 35v ja yrittäjä. On myös hyvin komea ulkonäöltään ja tietää sen. Meillä luisti juttu todella hyvin, hän vaikutti melko maanläheiseltä ja oli hakemassa tosissaan sitä oikeaa.
Juttelimme vähän aikaa sitten tinderissä ja vaihdettiin instagramit. Juttelimme pari viikkoa melko intensiivisesti ennen kuin nähtiin. Mies oli hyvin oma-aloitteinen ja odotti näkemistä innolla.
Menin hänen luokseen sitten, koska mies asui toisella paikkakunnalla. Mies oli aikataulustaan 2h myöhässä, mutta haki minut kuitenkin kaveriltani, jossa odottelin häntä.
Hän pyyteli kovasti anteeksi ja käytiin sit kaupassa, kun oli jo iltamyöhä, eikä kumpikaan syönyt mitään. Tein meille hyvää ruokaa ja hengailtiin yhdessä ja juteltiin. Mies kehui ruokaani maasta taivaisiin ja oli aivan ihmeissään, että miten vaikutan niin kypsältä (olen 22v).
Noh, jossain kohtaa sitten mies alkoi puhuun seksistä ja kertoi hänen fantasiastaan, jossa haluaisi harrastaa kolmen kimppaa tyttöystävänsä ja jonkun muun naisen kanssa. Olin vähän, että mitäs hittoa. Hän kyseli mm., että olisinko valmis sellaiseen. Heitin hänelle sitten takasin, että ”mitäs jos naises haluis neljän kimppaa tai miehen kolmanneksi osapuoleksi”. Mies meni vaikeaksi ja sanoi, ettei hyväksyisi sitä.
Ilta jatkui kuitenkin ihan hyvissä merkeissä ja nukuttiin samassa sängyssä. Harrastimme suuseksiä (otin su*hin) ja mies halusi nukahtaa siihen, kun hipsuttelen/ silitten häntä.
Aamulla sit mies sanoi, että ei tiedä olenko hänelle liian nuori, mutta totesi, että hänen exänsä ovat olleet 18-23 -vuotiaita. Vain kerran ollut oman ikäisensä kanssa, eikä se toiminut. Nyt hän haluaisi vähän nostaa sitä ikärajaa ylemmäs ja sanoi, että haluaisi ehdottomasti olla kanssani edes hyviä ystäviä. Olin tässäkin kohtaa sisäisesti suu aivan ammollaan ja yritin ottaa selvää koko tyypistä.
Lähdin myöhemmin sitten kotiin, ja viestittelimme noin muutaman päivän normaalisti. Sit yhtäkkiä viestien sävy muuttui. Mies lähti myös viikoksi reissuun, eikä kirjoittanut tai vastannut mun viestiin kertaakaan. Tykkäilee kyllä instagram kuvistani, mutta mitään vastausta en ole saanut. Eli tämä juttu on jäänyt nyt aivan auki, enkä ymmärrä, että mitä hittoa tässä nyt tapahtui. Voisi edes ilmoittaa, jos ei kiinnosta. Kysynkö häneltä nyt että mikä homma? Haluaisin vain selityksen hänen käytökselleen.
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oli suuseksissä kondomi käytössä, kuulostaa epäilyttävältä tuollainen "mies".
No äläpä. Venäläistä rulettia ilman. Veikkaan ”vientimieheksi”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää hyvä viesti sille: ” Heii! Mitä kuuluu, ei olla puhuttu pitkään aikaan? Mä tässä mietin, että ois kiva puhuu/tietää että mitä sä tuumaat siellä siitä kerrasta kun nähtiin. Tai siis kun sanoit, että oli kiva nähä yms, mut sul on ollu siin kaikkee kiirettä että et oo kerenny vastaan mun viestiin. Eikä siis siinä, ymmärrän toki, mut ois vaan kiva kuulla suoraan, eikä jättää ketään roikkuun. Ja mulle voi ihan suoraan sanoa oikeasti. Ei vaan jää kauheen hyvä kuva susta nyt...” ?
Ap
Saahan sitä provoa lypsettyä näinkin. Joko myös keksit kuvitellun vastauksenkin mieheltä?
Oon sanonut jo useaan kertaan, että tämä ei ole provo. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa? En ees tiedä uskallanko lähettää sille vielä mitään tai edes laittaa noin ilkeästi. Paska fiilis vaan tästä koko tilanteesta. Jotenkin Ihan v**un huijattu olo, vaikka ite lumouduinkin tyystin kyseisestä tyypistä ja menin lankaan. Aattelin et tästä vois oikeesti tulla jotain rauhassa ajan kanssa....Haluisin vaan nyt sanoo sille, et tää ei oo ok ja että sen pitäis tajuta se itsekin ja jatkaa sen jälkeen elämääni.
Ap
Nuoret ei tajua sitä että on ihmisiä joilla ei ole mitään moraalia. Tai on moraalia yhtä vähän kuin kissalla joka leikkii hiirellä. Jos olet todellinen, sulla on tässä erittäin monta red flagia jotka viittaa siihen että olet tekemisissä persoonallisuushäiriöisen ihmisen kanssa. Esimerkiksi tuo että 35-vuotias mies ei deittaile muita kuin itselleen aivan liian nuoria. On eri juttu deittailla kaikenikäisiä ja rakastua johonkuhun itseään huomattavasti nuorempaan kuin säännönmukaisesti ottaa kohteeksi ihmiset joista yksikään ei ole 35 vuoteen tarttunut mukaan. Esimerkiksi. Sen lisäksi kaikki nää pimeät ryhmäseksipuheet ekoilla treffeillä. Se että annoit seksiä vaikka et oikeastaan halunnut, tultuasi manipuloiduksi. Sulla on ap käsissäsi täydellinen mätämuna.
Ja tarkoitin sitä että et sinä saa sitä tajuamaan että se tekee väärin ja loukkasi sua. Se tietää sen aivan mainosti teorian tasolla eikä välitä paskan vertaa. Luultavasti on jo seuraavan vastaavan valloituksen kimpussa. Ota opiksesi ja levitä sanaa että jos mies treffailee vain tosi nuoria, älä sekaannu jollet halua sydänsuruja.
Ap kurlasi jo mällit. Syyllinen löytyy peilistä.
Syyllinen mihin? Siihen että luotti miehiin? Että on niin nuori ettei ole vielä ehtinyt tajuamaan minkälaisia kusipäitä miehistä löytyy? Vai löytyiskö oikea syyllinen siitä peilistä josta kurkistaa henkilö joka käyttää hyväksi toisen nuoruutta ja hyväuskoisuutta.
No, oppiipahan edes 23-vuotiaana miten maailma pyörii. Varsinkin siellä Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tää hyvä viesti sille: ” Heii! Mitä kuuluu, ei olla puhuttu pitkään aikaan? Mä tässä mietin, että ois kiva puhuu/tietää että mitä sä tuumaat siellä siitä kerrasta kun nähtiin. Tai siis kun sanoit, että oli kiva nähä yms, mut sul on ollu siin kaikkee kiirettä että et oo kerenny vastaan mun viestiin. Eikä siis siinä, ymmärrän toki, mut ois vaan kiva kuulla suoraan, eikä jättää ketään roikkuun. Ja mulle voi ihan suoraan sanoa oikeasti. Ei vaan jää kauheen hyvä kuva susta nyt...” ?
Ap
Saahan sitä provoa lypsettyä näinkin. Joko myös keksit kuvitellun vastauksenkin mieheltä?
Oon sanonut jo useaan kertaan, että tämä ei ole provo. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa? En ees tiedä uskallanko lähettää sille vielä mitään tai edes laittaa noin ilkeästi. Paska fiilis vaan tästä koko tilanteesta. Jotenkin Ihan v**un huijattu olo, vaikka ite lumouduinkin tyystin kyseisestä tyypistä ja menin lankaan. Aattelin et tästä vois oikeesti tulla jotain rauhassa ajan kanssa....Haluisin vaan nyt sanoo sille, et tää ei oo ok ja että sen pitäis tajuta se itsekin ja jatkaa sen jälkeen elämääni.
Ap
Nuoret ei tajua sitä että on ihmisiä joilla ei ole mitään moraalia. Tai on moraalia yhtä vähän kuin kissalla joka leikkii hiirellä. Jos olet todellinen, sulla on tässä erittäin monta red flagia jotka viittaa siihen että olet tekemisissä persoonallisuushäiriöisen ihmisen kanssa. Esimerkiksi tuo että 35-vuotias mies ei deittaile muita kuin itselleen aivan liian nuoria. On eri juttu deittailla kaikenikäisiä ja rakastua johonkuhun itseään huomattavasti nuorempaan kuin säännönmukaisesti ottaa kohteeksi ihmiset joista yksikään ei ole 35 vuoteen tarttunut mukaan. Esimerkiksi. Sen lisäksi kaikki nää pimeät ryhmäseksipuheet ekoilla treffeillä. Se että annoit seksiä vaikka et oikeastaan halunnut, tultuasi manipuloiduksi. Sulla on ap käsissäsi täydellinen mätämuna.
Ja tarkoitin sitä että et sinä saa sitä tajuamaan että se tekee väärin ja loukkasi sua. Se tietää sen aivan mainosti teorian tasolla eikä välitä paskan vertaa. Luultavasti on jo seuraavan vastaavan valloituksen kimpussa. Ota opiksesi ja levitä sanaa että jos mies treffailee vain tosi nuoria, älä sekaannu jollet halua sydänsuruja.
Syyllinen mihin? Siihen että luotti miehiin? Että on niin nuori ettei ole vielä ehtinyt tajuamaan minkälaisia kusipäitä miehistä löytyy? Vai löytyiskö oikea syyllinen siitä peilistä josta kurkistaa henkilö joka käyttää hyväksi toisen nuoruutta ja hyväuskoisuutta.
Jos ottaa suihin henkilöltä joka käy puhumaan ensimmäisellä tapaamiskerralla seksistä niin ansaitsee kaiken mahdollisen mitä voi tuollaisesta nyt seurata. Itse aiheutettua tuskaa. Mitä tuollainen vanhempi mies voi haluta muuta kuin reikää pikku tytöltä joka luulee olevansa nainen?
Miksi sinusta nuori kokematon nainen on syyllinen jos vanha kiero ukko vedättää? Eikö olisi syytä moralisoida miestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Jos ottaa suihin henkilöltä joka käy puhumaan ensimmäisellä tapaamiskerralla seksistä niin ansaitsee kaiken mahdollisen mitä voi tuollaisesta nyt seurata. Itse aiheutettua tuskaa. Mitä tuollainen vanhempi mies voi haluta muuta kuin reikää pikku tytöltä joka luulee olevansa nainen?
Onko tämä nyt ensimmäinen kerta palstan historiassa kun on yksimielisyys siitä että nuori nainen, älä anna setämiehelle?
naisia kritisoimassa taas miehet, jotka eivät naisia ole koskaan saaneetkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan klassinen pelimies.
Tunnen itse yhden. Harrasti kanssa yli kolmevitoseksi asti samaa, kunnes vakiintui nuoremman naisen kanssa jota petti kun ei saanut raskauden aikana jatkuvasti seksiä, ja alle vuosi lapsen syntymän jälkeen sanoi hei hei perheelleen. Nyt kierroksessa taas uusi nuorempi jumppanainen.
Piti myös nuoremmista naisista. Siis ap:ta huomattavasti nuoremmista, lukiotyttösistä (16-19v). Ja toki muistakin.
Ihan samat rutiinit kuin ap:n kuvaamalla miehellä. Katsellaan vaan rennosti mitä tulee, ei oteta paineita...mutta pakko saada seksiä tulen hulluksi jne. Tätä kuviota tuli muutamissakin pippaloissa seurattua sivusta.
Tinderin kautta tyypillä oli legioona panoja kierroksessa. Oli vakkarit, irttarit, hätäpanot, vaihtopenkkiläiset, jne.
Olipa vielä yrittäjäkin, kunnes nekin kuviot menivät hutiin kun ei pystynyt pitämään näppejään erossa isoimman asiakkaansa jälkikasvusta :D
Aina hämmästyttää lukea näitä. Tarinat on aina niin samanlaisia.Ja naisia riittää tuolla miehellä :) Ette te naiset tyhmiä ole. Kyllä te tiedätte mikä on homman nimi ja ihan omasta tahdosta olette noissa touhuissa mukana.
Vaikuttaako ap siltä että tiesi mikä on homman nimi (jos on todellinen henkilö eikä provoilija)? Luettuasi ketjun oletko hieman tyhmä kun väität näin?
Mmm mies alkoi puhumaan fantasioista ja seksistä ekalla tapaamis kerralla. On huomattavasti vanhempi myös. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Mies millä on vähän kunniaa ei puhu seksistä ekalla tapaamis kerralla tai harrasta edes seksiä. Niin kuin sanoin olette niin húoria, että todellisuudentaju on hävinnyt kokonaan teiltä ihmisiltä. Ap ratkaisi hänen hämmennyksensä ottamalla suihin mieheltä joka oli myöhässä 2h tapaamisesta eli antoi vielä palkinnon kaikesta tuosta käytöksestä. Kumpi meistä on tyhmä kysyn sinulta nyt?
Mies puhui fantasioista vasta aamulla kun oli saanut suikkarinsa illalla. Kumpi meistä on nyt tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Miksi sinusta nuori kokematon nainen on syyllinen jos vanha kiero ukko vedättää? Eikö olisi syytä moralisoida miestäkin.
Koska tämä nainen itse antautui miehelle jonka käytös oli alusta asti huonoa. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Mies käyttäytyi epäkunnioittavasti alusta alkaen. Niin hän se menee kuitenkin, että te naiset palkitsette miehiä juuri huonosta käytöksestä. Tästä on juteltu miljoona kertaa tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole vähän ällöä jos joku keski-ikäinen deittailee jotain 18-22 vuotiaita? Itse kiertäisin tuollaisen äijän kaukaa.
Kyllähän se näin varhaiskeski-ikää lähentelevänä tuntuu todelta ällöttävälle. Miten joku mun ikäinen tai jopa vanhempi jaksaisi aina vain hengata lasten kanssa? Siis deittailla joitain 18-22 -vuotiaita. Onko se henkisesti jälkeenjäänyt vai pervo setämies? Itse olen 33 -vuotias, ja olosuhteiden pakosta joudun viettämään jonkin verran aikaa juuri tuon ikäisten kanssa. Ne on vielä ihan teinejä vielä. Jopa ne kypsimmät.
Mutta silloin kun itse on 22v, niin sitä ei ajattele noin päin. Silloin ajattelee, että "Vau, olenpa mä varmasti ikäisekseni kypsää ja fiksua seuraa kun tuo keski-ikäinen ihminen haluaa viettää mun kanssa aikaa"! Tiedän, sillä tuon ikäisenä tapailin itseäni 15v vanhemman miehen kanssa. Hänen eksät oli kuitenkin hänen omaa ikäluokkaa, eli ei mikään ihan paatunein setämies, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Onko tämä nyt ensimmäinen kerta palstan historiassa kun on yksimielisyys siitä että nuori nainen, älä anna setämiehelle?
Taisipa juuri näin käydä. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole vähän ällöä jos joku keski-ikäinen deittailee jotain 18-22 vuotiaita? Itse kiertäisin tuollaisen äijän kaukaa.
Kyllähän se näin varhaiskeski-ikää lähentelevänä tuntuu todelta ällöttävälle. Miten joku mun ikäinen tai jopa vanhempi jaksaisi aina vain hengata lasten kanssa? Siis deittailla joitain 18-22 -vuotiaita. Onko se henkisesti jälkeenjäänyt vai pervo setämies? Itse olen 33 -vuotias, ja olosuhteiden pakosta joudun viettämään jonkin verran aikaa juuri tuon ikäisten kanssa. Ne on vielä ihan teinejä vielä. Jopa ne kypsimmät.
Mutta silloin kun itse on 22v, niin sitä ei ajattele noin päin. Silloin ajattelee, että "Vau, olenpa mä varmasti ikäisekseni kypsää ja fiksua seuraa kun tuo keski-ikäinen ihminen haluaa viettää mun kanssa aikaa"! Tiedän, sillä tuon ikäisenä tapailin itseäni 15v vanhemman miehen kanssa. Hänen eksät oli kuitenkin hänen omaa ikäluokkaa, eli ei mikään ihan paatunein setämies, onneksi.
Juuri näin. Siksi se vanhempi mies joka tajuaa tän kuvion myös on varsinainen kusipää. Ja palstan ah niin kiltit nuorten naisten h rittelijat ovat heti seuraavina jonossa kusipäämiesten loputtomassa karavaanissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta sinua on vedätetty. Hyvä, että jäi vain suuhoitoon.
Hyi stna. Lutkuttaa nyt jonkun randomin k*rpää eikä edes tiedä missä mennään. En tiedä kumpi inhottaa enemmän, tuo mies vai naisen käytös.
Rauhoitu nyt hyvä ihminen.... Tässä taas yksi hysteerinen ukko.
Turbo Cyka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan klassinen pelimies.
Tunnen itse yhden. Harrasti kanssa yli kolmevitoseksi asti samaa, kunnes vakiintui nuoremman naisen kanssa jota petti kun ei saanut raskauden aikana jatkuvasti seksiä, ja alle vuosi lapsen syntymän jälkeen sanoi hei hei perheelleen. Nyt kierroksessa taas uusi nuorempi jumppanainen.
Piti myös nuoremmista naisista. Siis ap:ta huomattavasti nuoremmista, lukiotyttösistä (16-19v). Ja toki muistakin.
Ihan samat rutiinit kuin ap:n kuvaamalla miehellä. Katsellaan vaan rennosti mitä tulee, ei oteta paineita...mutta pakko saada seksiä tulen hulluksi jne. Tätä kuviota tuli muutamissakin pippaloissa seurattua sivusta.
Tinderin kautta tyypillä oli legioona panoja kierroksessa. Oli vakkarit, irttarit, hätäpanot, vaihtopenkkiläiset, jne.
Olipa vielä yrittäjäkin, kunnes nekin kuviot menivät hutiin kun ei pystynyt pitämään näppejään erossa isoimman asiakkaansa jälkikasvusta :D
Aina hämmästyttää lukea näitä. Tarinat on aina niin samanlaisia.Ja naisia riittää tuolla miehellä :) Ette te naiset tyhmiä ole. Kyllä te tiedätte mikä on homman nimi ja ihan omasta tahdosta olette noissa touhuissa mukana.
Vaikuttaako ap siltä että tiesi mikä on homman nimi (jos on todellinen henkilö eikä provoilija)? Luettuasi ketjun oletko hieman tyhmä kun väität näin?
Mmm mies alkoi puhumaan fantasioista ja seksistä ekalla tapaamis kerralla. On huomattavasti vanhempi myös. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Mies millä on vähän kunniaa ei puhu seksistä ekalla tapaamis kerralla tai harrasta edes seksiä. Niin kuin sanoin olette niin húoria, että todellisuudentaju on hävinnyt kokonaan teiltä ihmisiltä. Ap ratkaisi hänen hämmennyksensä ottamalla suihin mieheltä joka oli myöhässä 2h tapaamisesta eli antoi vielä palkinnon kaikesta tuosta käytöksestä. Kumpi meistä on tyhmä kysyn sinulta nyt?
Mies puhui fantasioista vasta aamulla kun oli saanut suikkarinsa illalla. Kumpi meistä on nyt tyhmä?
Mun mielestä sinä. Húora olet ainakin. Jos olisit fiksu niin tekisit tuosta ammatin, mutta tällä hetkellä imet munaa ilmaiseksi. Sinä olet se tyhmä :)
Älä nyt tule tuollaista kieltä käyttämään. Poistuu koko ketju ja muutenkin huonoa käytöstä sinulta. Mene vaikka vaalimaan sitä omaasi ja jätä moraalisaarnat välistä kun ne ei ketään kiinnosta.
Pitääkin taas muistaa, että kasvattaa tyttärensä niin, että ovat entistäkin nirsompia miesten suhteen. Parasta olisi, jos olisivat lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turbo Cyka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan klassinen pelimies.
Mun mielestä sinä. Húora olet ainakin. Jos olisit fiksu niin tekisit tuosta ammatin, mutta tällä hetkellä imet munaa ilmaiseksi. Sinä olet se tyhmä :)
Älä nyt tule tuollaista kieltä käyttämään. Poistuu koko ketju ja muutenkin huonoa käytöstä sinulta. Mene vaikka vaalimaan sitä omaasi ja jätä moraalisaarnat välistä kun ne ei ketään kiinnosta.
Kyllä ne kiinnostaa kun niihin viesteihin vastataan. Húora on pahin sana mitä nainen voi kuulla, koska se sivaltaa monen naisen sydäntä. Yksi sana joka kertoo monesta naisesta totuuden. Särähti sun sydämessä?
Höpsis. Se on sama kuin tänne tulis joku hokemaan jotain kakkaa ja pissaa. Lapsellista ja tulee sellainen fiilis että mitä hemmettiä teen tässä avohoitopotilaiden ketjussa. Ei ole aikuisen ihmisen kielenkäyttöä. Teet itsestäsi todellisen pellen ja kuvittelet lentäväsi laudalta voittajana, hokemalla naisille h-ra. Dude, oikeesti....
Vierailija kirjoitti:
Aloittajallekin kelpasi vain komea yrittäjä (oletus varakkuudesta).
Ihan turha tässä on leipoa aloittajasta mitään tahrittua neitsyttä, jos kerran jo suuhommatkin taitaa.
Naiset ihan itse jahtaavat näitä alfamakeja ja sitten uhriutuvat kun ei kihloja vaihdettukaan ensitapaamisella.
Alfamake? Tämä Markohan oli jo ikäloppu papparainen nuoren lihan perässä!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin taas muistaa, että kasvattaa tyttärensä niin, että ovat entistäkin nirsompia miesten suhteen. Parasta olisi, jos olisivat lesboja.
Bi riittää fiksuihin valintoihin. Miesten kanssa _rakkaussuhde_ ei ole mahdollinen.
Tämä hysteerinen miesoletettu on tuttu tapaus. Yhdessä toisessa ketjussa joskus vihjasin hänen fantasiansa olevan 14-vuotias tyttö konfirmaatiomekossaan. Se ketju oli sivusi samaa aihetta, ja lähti samaan tyyliin laukalle.
Kiva joukkolynkkaus täällä nyt menossa... Tiiän, että tein väärin ja mulla on todella huono omatunto tästä koko jutusta niinkuin jo sanoin. En silti sanois, että tää on pelkästään mun syytä. On huijattu olo. Näköjään mun viha vaan nyt kasvaa sitä miestä kohtaan mitä enemmän mä luen tätä ketjua.
Yritän olla myös samalla mahdollisimman objektiivinen. Nyt tuntuu kuitenkin siltä, että mun tarttee vähän avata teille ja puolustella tätä asiaa. En oo mikään huo*a, vaikka haksahdinkin. Ensinnäkin, mä olen tinderin kautta tavannut vain 3 tyyppiä, ja tää oli eka kenen kanssa oon harrastanut mitään intiimijuttuja. En oo koskaan baarista lähtenyt kenenkään mukaan ja harrastanut seksiä. Mä ihan aidosti uskoin tätä miestä ja ajattelin, et se haluu jatkaa tapailua yms. En säädä miesten kanssa, enkä ole pinnallinen tai materialistinen ihminen.
Ja en tiiä enää haluunko edes lähettää sille mitään viestiä. Mitä mä voisin ees sanoo kuulostamatta ihan typerältä...:(
Ap
Toivottavasti oli suuseksissä kondomi käytössä, kuulostaa epäilyttävältä tuollainen "mies".