Miksi ihmeessä jotkut miehet toimivat näin?
Juttelin tinderissä erään miehen kanssa. Mies on 35v ja yrittäjä. On myös hyvin komea ulkonäöltään ja tietää sen. Meillä luisti juttu todella hyvin, hän vaikutti melko maanläheiseltä ja oli hakemassa tosissaan sitä oikeaa.
Juttelimme vähän aikaa sitten tinderissä ja vaihdettiin instagramit. Juttelimme pari viikkoa melko intensiivisesti ennen kuin nähtiin. Mies oli hyvin oma-aloitteinen ja odotti näkemistä innolla.
Menin hänen luokseen sitten, koska mies asui toisella paikkakunnalla. Mies oli aikataulustaan 2h myöhässä, mutta haki minut kuitenkin kaveriltani, jossa odottelin häntä.
Hän pyyteli kovasti anteeksi ja käytiin sit kaupassa, kun oli jo iltamyöhä, eikä kumpikaan syönyt mitään. Tein meille hyvää ruokaa ja hengailtiin yhdessä ja juteltiin. Mies kehui ruokaani maasta taivaisiin ja oli aivan ihmeissään, että miten vaikutan niin kypsältä (olen 22v).
Noh, jossain kohtaa sitten mies alkoi puhuun seksistä ja kertoi hänen fantasiastaan, jossa haluaisi harrastaa kolmen kimppaa tyttöystävänsä ja jonkun muun naisen kanssa. Olin vähän, että mitäs hittoa. Hän kyseli mm., että olisinko valmis sellaiseen. Heitin hänelle sitten takasin, että ”mitäs jos naises haluis neljän kimppaa tai miehen kolmanneksi osapuoleksi”. Mies meni vaikeaksi ja sanoi, ettei hyväksyisi sitä.
Ilta jatkui kuitenkin ihan hyvissä merkeissä ja nukuttiin samassa sängyssä. Harrastimme suuseksiä (otin su*hin) ja mies halusi nukahtaa siihen, kun hipsuttelen/ silitten häntä.
Aamulla sit mies sanoi, että ei tiedä olenko hänelle liian nuori, mutta totesi, että hänen exänsä ovat olleet 18-23 -vuotiaita. Vain kerran ollut oman ikäisensä kanssa, eikä se toiminut. Nyt hän haluaisi vähän nostaa sitä ikärajaa ylemmäs ja sanoi, että haluaisi ehdottomasti olla kanssani edes hyviä ystäviä. Olin tässäkin kohtaa sisäisesti suu aivan ammollaan ja yritin ottaa selvää koko tyypistä.
Lähdin myöhemmin sitten kotiin, ja viestittelimme noin muutaman päivän normaalisti. Sit yhtäkkiä viestien sävy muuttui. Mies lähti myös viikoksi reissuun, eikä kirjoittanut tai vastannut mun viestiin kertaakaan. Tykkäilee kyllä instagram kuvistani, mutta mitään vastausta en ole saanut. Eli tämä juttu on jäänyt nyt aivan auki, enkä ymmärrä, että mitä hittoa tässä nyt tapahtui. Voisi edes ilmoittaa, jos ei kiinnosta. Kysynkö häneltä nyt että mikä homma? Haluaisin vain selityksen hänen käytökselleen.
Kommentit (343)
Oppirahat on maksettava. Mutta ei ole ap sinun syysi. Mies saattoi aidosti ollakin kiinnostunut, mutta niin monesta muustakin. Jatka elämääsi eteenpäin. Kaikki 'liian hyvä' ei ole totta. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa miten noitten juttujen jälkeen vielä otit suihin hyvillä mielin??
Ja textistä päätellen on se tyttöystäväkin ja haluaisi kolmenkimppaa.. Toi suikkari tais olla ns casting.
Jo noista kimppaseksipuheista olisi pitänyt päätellä ettei alunperinkään ajatellut sinua muuksi kuin yhden illan leluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mies mankui seksiä ensin. Sanoin, että en halua ensimmäisellä kerralla harrastaa moista. Sitten hän alkoi ehdotella suihinottoa, sanoi, että tulee hulluksi eikä pysty keskittymään loppuiltaan.... suostuin sitten siihen. Älkää edes kysykö miksi, kadun sitä ihan älyttömän paljon.
Odotin tältä mieheltä paljon enemmän ja hän puhuikin tulevista näkemisista... Hän kertoi,ettei mene edes kahville helposti naisien kanssa saati pyydä kotiinsa ketään. Keskittyy vain lähinnä bisnekseensä ja haluaa löytää fiksun ja kauniin naisen itselleen.
Ap
Lol. Olet varmaan kymmenes mimmi joka tänä vuonna on tullut hänen kotiinsa. Ei helposti pyydä naisia kotiinsa. Joo.
Varmasti.
Jokainen näistä on myös tehnyt hänet hulluksi eikä pysty keskittymään loppuiltaan, eli on saatava joko seksiä tai suuhoitoa ja sassiin.
Näitä miehiä te vielä pidätte bisneksessä, vaikka tiedätte paremmin... c'moon. Mies joka mankuu seksiä ensitreffeillä... eikö se herätä mitään hälytyskelloja ja eject-napin painamisen ajatuksia??
Niin siis sillä on gimmakaveri ja halus kimppajuttua ja nyt olet hajalla, kun se ei vastaile.
Vierailija kirjoitti:
Eli kannattaisko mun nyt kysyä suoraan siltä, vaikka mies on jättänyt edelliseenkin viestiin vastaamatta? Mies sanoi itse illan jälkeen, että haluaa nähdä uudestaan. Lähetteli oma-aloitteisesti viestiä sen jälkeen kun oltiin nähty. Ja sit yhtäkkiä hiljeni - paitsi somessa. Ihme touhua.
Mikään muu ei tässä harmita kuin se, että annoin suuseksiä ja se, että joku voi kohdella toista noin. Kyllä mä haluaisin sanoa sille, että kaipaan selitystä. Oon ollut nyt yli viikon hiljaa, eli ei olla puhuttu yhtään mitään, kun oon odottanut, että hän tekisi siirtonsa ensin ja vastaisi mulle, mutta eipä ole näköjään tekemässä.
Ap
Sanon sinulle nyt Instagramista ammentamallani viisaudella tämän:
Älä anna itsestäsi 100% ihmiselle, joka antaa sinulle itsestään vain 50%.
Tämä mieshän ei kyllä anna edes noin paljoa. Mutta kyllä se siitä. Nyt harmittaa, mutta viikon päästä tuntuu jo paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mies mankui seksiä ensin. Sanoin, että en halua ensimmäisellä kerralla harrastaa moista. Sitten hän alkoi ehdotella suihinottoa, sanoi, että tulee hulluksi eikä pysty keskittymään loppuiltaan.... suostuin sitten siihen. Älkää edes kysykö miksi, kadun sitä ihan älyttömän paljon.
Odotin tältä mieheltä paljon enemmän ja hän puhuikin tulevista näkemisista... Hän kertoi,ettei mene edes kahville helposti naisien kanssa saati pyydä kotiinsa ketään. Keskittyy vain lähinnä bisnekseensä ja haluaa löytää fiksun ja kauniin naisen itselleen.
Ap
Painosti sinua seksiin. :/ Fiksu mies olisi antanut sinun nukkua rauhassa ja olisitte sammuneet lusikassa jos hän olisi halunnut muutakin kuin suikkarin.
Painosti? Kas kun ei väkisinmaannut. Eiköhän ap ihan itse sitä päätään liikutellut.
No, kyllä tuossa oli pientä henkistä painostusta havaittavissa. Naisella huono itsetunto ja tekee miellyttääkseen jotain mitä ei oikeasti halua... Tuollaiset itsekkäät miehet käyttää helposti hyväksi, jos huomaa, että nainen tanssii pillin mukaan.
Voi luoja. Ihan itse ap antoi huulihölkkää, toki hän on nyt uhri ja rikosilmoitukset ja metoot tulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Painosti sinua seksiin. :/ Fiksu mies olisi antanut sinun nukkua rauhassa ja olisitte sammuneet lusikassa jos hän olisi halunnut muutakin kuin suikkarin.
Painosti? Kas kun ei väkisinmaannut. Eiköhän ap ihan itse sitä päätään liikutellut.
No, kyllä tuossa oli pientä henkistä painostusta havaittavissa. Naisella huono itsetunto ja tekee miellyttääkseen jotain mitä ei oikeasti halua... Tuollaiset itsekkäät miehet käyttää helposti hyväksi, jos huomaa, että nainen tanssii pillin mukaan.
Voi luoja. Ihan itse ap antoi huulihölkkää, toki hän on nyt uhri ja rikosilmoitukset ja metoot tulille.
Ei todellakaan tuosta nyt mitään rikosta saa väännettyä 😂 Ei nyt ole sellaisesta kyse, vaan siitä, että tietyn tyyppiset miehet leikkii naisten tunteilla ja heidän "uhreiksi" valikoituu juuri herkkiä ja heikkoitsetuntoisia naisia, jotka vasten tahtoaan tekevät jotain vaan miehen mieliksi. Tuo mies sai p*skapuheillaan naisen toimimaan sellaisella tavalla, jota nainen ei välttämättä oikeasti halunnut... Ei tuossa ole kyse mistään ihastumisista miehen puolelta, vaikka kuinka puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Eli kannattaisko mun nyt kysyä suoraan siltä, vaikka mies on jättänyt edelliseenkin viestiin vastaamatta? Mies sanoi itse illan jälkeen, että haluaa nähdä uudestaan. Lähetteli oma-aloitteisesti viestiä sen jälkeen kun oltiin nähty. Ja sit yhtäkkiä hiljeni - paitsi somessa. Ihme touhua.
Mikään muu ei tässä harmita kuin se, että annoin suuseksiä ja se, että joku voi kohdella toista noin. Kyllä mä haluaisin sanoa sille, että kaipaan selitystä. Oon ollut nyt yli viikon hiljaa, eli ei olla puhuttu yhtään mitään, kun oon odottanut, että hän tekisi siirtonsa ensin ja vastaisi mulle, mutta eipä ole näköjään tekemässä.
Ap
Taidat olla sittenkin trolli. 3/5
Todella kuppasen p.l..n voi tupata tuollaisen suuhun.
Ei tuota kannata jäädä märehtimään. Mies on nulikka ja etsi jotain muuta/yksinkertaisempaa leikkikaveria. Move on :)❤️ Tuollaisen tyypin selitys ei ole edes minkään arvoinen, sieltä tulisi todennäköisesti jotain ihan ympäripyöreää höpötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei todellakaan tuosta nyt mitään rikosta saa väännettyä 😂 Ei nyt ole sellaisesta kyse, vaan siitä, että tietyn tyyppiset miehet leikkii naisten tunteilla ja heidän "uhreiksi" valikoituu juuri herkkiä ja heikkoitsetuntoisia naisia, jotka vasten tahtoaan tekevät jotain vaan miehen mieliksi. Tuo mies sai p*skapuheillaan naisen toimimaan sellaisella tavalla, jota nainen ei välttämättä oikeasti halunnut... Ei tuossa ole kyse mistään ihastumisista miehen puolelta, vaikka kuinka puhuu.
Jos 23-vuotias nainen ei tiedä mitä miehet Tinderistä hakee, niin syyllinen löytyy peilistä
Vierailija kirjoitti:
Todella kuppasen p.l..n voi tupata tuollaisen suuhun.
Noin tasokkaalla naisella sellainen varmaan löytyykin.
Itse en edes "jo" 25-vuotiaana tapailisi 35v miestä joka tapailee vain jotain hädintuskin parikymppisiä tyttöjä. Sehän käyttää sinua vain hyväksi ap.
Jos tämä on tosi juttu niin tästä taas nähdään miksi nuorten mimmien ei kannata sekaantua setämiehiin ja tällaisiin ritari sinipalleihin. Nuoret on idealistisia ja naiveja, kannattaa särkeä se sydän omanikäisten kanssa jotka on todennäköisesti itsekin vielä idealistisia ja naiveja eikä näin härskisti pyöritä omien itsekkäiden päämäärien saavuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos 23-vuotias nainen ei tiedä mitä miehet Tinderistä hakee, niin syyllinen löytyy peilistä
No, näköjään ei oikein tiennyt pelin henkeä, kun täällä kyselee hölmöjä. Ei ilmeisesti ole hirveästi kokemusta miehistä ja varsinkaan tuollaisista itsekkäistä pelimiehistä.
Ajattele, että jotkut fiksummat naiset vetävät noista tarjoamistasi palveluksista liksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kysyä siltä mitä? Se sai susta sen mitä se halusi. Sinä olet tulisilla hiilillä hänen takiaan, mutta usko huviksesi ettei hän edes mieti sinua. Sillä on todennäköisesti jo uusi fiksu ja kaunis 20v mimmi kokkaamassa sille.
Mä kerron sulle nyt yhden asian minkä oppimiseen multa meni liian monta vuotta:
Miehet ei koskaan oma-aloitteisesti siivoa sinua elämästään täysin. Aina jää joku facebook-kaveruus tai puolivuosittain tuleva "moi mitä kuuluu" -tekstari. Se ei johdu siitä, että heillä olisi joitain viipyileviä tunteita sinua kohtaan. Oikeasti ei. Usko tämä. Se johtuu siitä, että mies ei koskaan halua sulkea ovea sun makkariisi lopullisesti. Sinä olet hänelle mahdollisesti tulevaisuudessa hyödyllinen kontakti. Mies häivyttää sinut elämästään ja mielestään siksi aikaa kun sinulla ei ole käyttöä. Mutta jättää kuitenkin tilanteen avoimeksi, jotta voi matalalla kynnyksellä ottaa yhteyttä vuoden päästä kun on kuiva kausi eikä kukaan muu anna.
Eli älä hyvä nainen pistä sille mitään ja poista se sun elämästä nyt täysin kokonaan ja lopullisesti. Teistä ei koskaan ikinä tule mitään ja pitämällä häneen yhteyttä löydät itsesi jälleen m ä l l i t suussa kuuntelemassa hänen kuorsaustaan.
Sun ei kannata vastata tuolle enää yhtään mitään. Estä sosiaalisessa mediassa. Levitä korkeintaan sanaa että miehellä on sukupuolitauteja.
Ap