Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni on syntymäpäivät ja haluaisin yllättää hänet

Vierailija
18.02.2013 |

Antakaa vinkkejä,miten yllättäisin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tulee jotain tämän tyylisiä vastauksia.Nyt ihan asiallisia kuitenkin kaipailisin.

Vierailija
2/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yökylään, vuokraa miehen lempileffa, tee herkkuruokaa ja avaa pullo hyvää punaviiniä.

Loppu menee sitten omalla tyylillä :)

Miehetkin tykkää ruusuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sama ongelma!

Minä ajattelin koittaa saada kaikki lapset yökylään, vaikka meillä kyllä oli sellainen rauhan hetki juuri äsken. Mutta jos en saa niin ajattelin leffaliput varata ja mennä jonnekin syömään, miestä ei mikään dokailu kiinnosta ja minäkin olen raskaana.

Tiedän, että keilaaminen olisi mieluista, mutta minä en siihen nyt pysty eikä miehellä ole oikein kavereita. Ja ne ketkä on on niin narun päässä, ettei saa lähteä edes keilaamaan.

Vierailija
4/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on ihan asiallinen vastaus viinaa ja pillua ja lapset pois kotoa :) Tosin illan voisi aloittaa hyvällä ruoalla ja vaikka ravintolareissulla. Voisin itse varata mieleisen ravintolan ja maksaa ruoat. Ruoan jälkeen pieni kävely kaupungilla ja lasilliselle (tai parille) jonnekin mukavaan paikkaan.

Sen jälkeen kotiin ja tuohon alkuviestissä mainittuun ohjelmaan joka voisi pitää sisällään myös saunomista yms. Mukava yllätys olisi jos puutarha olisi siistittynä vaihteeksi.

Mies

Vierailija
5/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin ulos syomaan johonkin kivaan ravintolaan, ehka johonkin missa ei viela ole kayty. Tai vaihtoehtoisesti tekisin yllatyspaivallisen kotona alku-, paa- ja jalkiruokineen. Viinit sopeisi mukaan, mutta jos ei maistu niin ne jatetaan valiin.Jalkimmainen on tietysti vaikea toteuttaa, jos ei ole aikaa tai ei itse ole kotona.

Illaksi tosiaan sitten joku kiva leffa.

Vierailija
6/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti menee teidän suhteessa jos pitää täältä neuvoja kysellä tuollaiseen asiaan. 

Vierailija
7/9 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, otat suihin ja nielet lastin. Miehesi hymyilee vuoden.

Vierailija
8/9 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eilapsia ole, joten lapsia ei tarvitse laittaahoitoon.Ja tuota leffaa meilläonlähes joka viikonloppu,samalla viiniä nautitaan. ap

Vierailija
9/9 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hänelle joku säpsäkki 18-vuotias sänkyseurauksi. Hankin omalle ukolleni, kovasti kiitteli jälkeenpäin.