Miksi kysymyksiin ei enää vastata?
Kommentit (31)
Niillä on käytössä vääräselain, eikä vastaaminen onnistu varmistuksen toimimattomuuden takia.
Mä en ainakaan aina edes pysty vastaamaan.
Koska tää sivu ei useinkaan toimi. Päivällä sain yhden vastauksen lähetettyä ihan normaalisti. Mutta sitten yritin vastata yhteen vanhempaan ketjuun, eikä vastaus lähtenyt, vaikka yritin moneen kertaan. Eipä sitä sitten jaksanut jäädä tänne lorvimaan, vaan tuli lähdettyä touhuamaan jotain muuta kotitöitä-mitä-lie.
Millä selaimella te ei toimimattomat käytätte?
Mä en ainakaan aina edes pysty vastaamaan. Huutelee, että varmenne on virheellinen. Kyllästyttää ja kohta katoan koko palstalta.763
Firefoxilla toimii ainakin ihan hyvin.
Ei ole selaimesta kiinni, vaa vanhasta evästeestä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:03"]
Niillä on käytössä vääräselain, eikä vastaaminen onnistu varmistuksen toimimattomuuden takia.
[/quote]
Mikä on vääräselain?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:07"]Ei ole selaimesta kiinni, vaa vanhasta evästeestä. [/quote]
mistä ihmeen vanhasta evästeestä? Vaikka poistin koneeltani kaikki evästeet, palsta herjaa silti että varmenne on virheellinen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:03"]
[/quote]
Mikä on vääräselain?
[/quote]
Eilen en päässyt sivuille ollenkaan firefoxilla, tänään ei onnistunut vastaaminen Cromilla eikä Firefoxilla, sitten asensin Explorerin ja sain vastattua. Nyt kun kaikki evästeet ja sivuhistoriat on poistettu niin Tulikettukin toimii taas.
En usko että keskiverto nainen jota tietotekniikka ei kiinnosta, osaa asentaa useampia selaimia koneelleen ja testailla niiden toimivuutta. Joten moni varmaan luovuttaa nykyisen sivuston kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:25"]
En usko että keskiverto nainen jota tietotekniikka ei kiinnosta, osaa asentaa useampia selaimia koneelleen ja testailla niiden toimivuutta. Joten moni varmaan luovuttaa nykyisen sivuston kanssa.
[/quote]
Keskivertonaiset on tosiaan aika avuttomia.
Minä joka kyselin "vääräselaimesta" halusin vaan kettuilla, kun "vääräselain" ei ole mikään sana. Mutta tais viuhahtaa ohi.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:28"]
[/quote]
Ja mä veikkaan että tämän käyttäjän kannalta toimimattoman ja huonon sivuston tekniikan on suunnitellut ja rakentanut mies. :-)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:31"]
[/quote]
Ja mä veikkaan että tämän käyttäjän kannalta toimimattoman ja huonon sivuston tekniikan on suunnitellut ja rakentanut mies. :-)
[/quote]
Hyvin miehekkäältä tosiaan vaikuttaa:
Päätoimittaja Hanna Kangasniemi
Toimituspäällikkö Maria Tuominen
Toimitussihteeri, nettituottaja Katri Jaalamaa
Toimitussihteeri Marianne Rautanen
Toimittaja Anne Rikama
AD Anu Salo
Graafikko Saara von Veh
Toimitusassistentti Nina Hirsimäki
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:36"]
[/quote]
[/quote]
Toimittaja Anne Rikama
AD Anu Salo
Graafikko Saara von Veh
[/quote]
Voi hyvänen aika, luuletko tosiaan että lehden toimitus koodaa nämä sivustot itse? :D:D Ei ehkä kannattais hirveästi viisastella jos ei rahkeet riitä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:36"]
[/quote]
[/quote]
Toimittaja Anne Rikama
AD Anu Salo
Graafikko Saara von Veh
[/quote]
Voi hyvänen aika, luuletko tosiaan että lehden toimitus koodaa nämä sivustot itse? :D:D Ei ehkä kannattais hirveästi viisastella jos ei rahkeet riitä.
[/quote]
Voi rakas tietämätön. Se on lähinnä esimerkki siitä, että taas on päästetty naiset valvomaan hommia. Ymmärrän toki, että eivät he itse sitä olisi osanneet tehdäkään.
Keskivertonaiset ainakin osaa keskiverrosti vittuilla toisilleen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:42"]
Voi rakas tietämätön. Se on lähinnä esimerkki siitä, että taas on päästetty naiset valvomaan hommia. Ymmärrän toki, että eivät he itse sitä olisi osanneet tehdäkään.
[/quote]
Lainattu kirjoittaja sanoi "sivuston tekniikan on suunnitellut ja rakentanut mies". Lehden toimitus tuskin on suunnitellut ja rakentanut sivuston tekniikkaa. Vika ei siis ole mun tietämättömyydessäsi vaan sun ilmaisukyvyssäsi.
Koska av-mammoilla meni herne hanuriin ja lähtivät mököttämään muutamiksi viikoiksi uudistusta. Tulevat, kun ummetus on laantunut.