Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtutulehdus, voiko olla ilman kuumetta?

Vierailija
18.02.2013 |

Viesti on pakollinen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mulla ei noussut kuume. Oireina kummallinen jälkivuoto ja heikko olo.

Vierailija
2/8 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulehdus todettiin? Labrakokeellako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrattiin synnärin päivystyksessä ja näkyi, että kohtu ei ollut tyhjentynyt. sitten yritettiin cytoteceilla, ei tyhjentynyt. -> kaavinta, kohtuun oli jäänyt istukan osa.

Vierailija
4/8 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mulla löpsähti luumunkokoinen hyytymä ja tuli todella hirveä heikko olo, mentiin samantien naikkarille ja kahdet antibiootit. Niitä hakiessa apteekkihenkilökunta kysyi olenko ihan kunnossa, kun näytin puolikuolleelta. Toipuessa meni yli viikko. Menin siis tosi äkkiä huonoon kuntoon, kannattaa mennä lääkäriin!

Vierailija
5/8 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mulla löpsähti luumunkokoinen hyytymä ja tuli todella hirveä heikko olo, mentiin samantien naikkarille ja kahdet antibiootit. Niitä hakiessa apteekkihenkilökunta kysyi olenko ihan kunnossa, kun näytin puolikuolleelta. Toipuessa meni yli viikko. Menin siis tosi äkkiä huonoon kuntoon, kannattaa mennä lääkäriin!

Vierailija
6/8 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa oire on pahanhajuinen vuoto, ei heikkoa oloa tms. eli ehkä odottelen vielä. t. ap

Vierailija
7/8 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mulla oli nuorena lähes puoli vuotta kroonistunut kohtutulehdus. Terveyskeskuksessa sitä ei epäilty kohtutulehdukseksi kun ei ollut kuumetta, ei tulehdusarvot merkittävästi koholla, ainoat oireet säännölliset vihlovat alavatsakivut ja epämääräisesti kipeä olo. Pissanäyte otettiin ja oli puhdas, todettiin että olen luulosairas ja kannattaisi lopettaa hysteerinen normaalieN kehon tuntemusten tarkkailu. Olin vielä neitsyt joten sukupuolitautimahdollisuuttakaan ei ollut.

Puolen vuoden päästä oireiden alusta sitten alkoi ruskehtava vuoto emättimestä. Silloin menin yksityiselle lääkäriasemalle. Otettiin näytteet ja mulla oli siellä kohdussa krooonistunut epäspesifin bakteerikannan aiheuttama tulehdus. Pitkä tetrasykliinikuuri tuli hoidoksi ja sillä se lähti. Mutta mä en tosiaan missään vaiheessa ollut järin sairas tuon takia, pieniä vatsavihlaisuja ja sitten se lievästi verensekainen valkovuoto lopulta.

Vierailija
8/8 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista. Mene ehdottomasti lääkäriin, voi aiheuttaa massiivisen vuodon kohdusta.

Mulla oli ekan synnytyksen jälkeen hengenlähtö lähellä kun tulehtunut kohtu alkoi kotona vuotamaan. Tulehdus ei oirehtinut muuten mitenkään. Jouduin pikaisesti kaavintaan, oli jäänyt istukan palasia kohtuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi