Mielipide illallistarjoiluistani?
Saan vieraita illalla, jee! =)
Meinaan tehdä:
Valkosipulikeittoa
Friteerattua kukkakaalia ja dippejä
Suklaamoussea
Juomina valkkari ja olut.
Onko hyvä?
Kommentit (23)
On hyvä. Kerro kuitenkin etukäteen, että ruoka on kevyttä/pientä, ettei kukaan tulee nälkäisenä.
Pääruoka on se friteerattu kukkakaali ja dipit. Unohdin mainita itsetehdyn leivän. =)
Mielummin sipulikeittoa kuin valkosipuli.
Kuulostaa hyvältä!, mutta jäisin kaipaamaan preteiinia.
Itsetehtyä leipää/leipiä ja päällä serrano-kinkkua?
Mutta voi tietysti olla että vieraat ei ole kummoisia lihansyöjiä.
Ainakaan itsellä ei maha kestäisi moista kattausta, mutta ehkä vieraille sipuli- ja kaalipainotteinen ateria rasvaan upotettuna ei tuota ongelmia.
Liha, kala, tai kana uupuu. Mikäli et näitä syö, tai halua tarjota vieraillesi, niin jotain proteiinia tuo ateriakokonaisuus kyllä vaatisi.
Ei se minusta vaadi proteiinia. Riittää, että kertoo ruoan olevan pientä, jotta ihmiset tietävät syödä etukäteen.
Mä rakastan valkosipulia ja tungen sitä joka ruokaan mutta jopa mulle tuo valkosipulikeitto kuulostaa erikoiselta.
Muutenkin todella erikoinen yhdistelmä.
Onko vieraasi kovin avarakatseisia?
Joku proteiinin lähde olisi hyvä lisätä.
Tuosta uupuu pääruoka. Muuten ok. Friteerattu kukkakaali EI ole pääruokaa, vaan joku lisuke tai alkupala.
Muista sanoa että vain naposteltavaa tarjolla, ei ruokaa!
Jättäisin keiton pois ja friteeraisin erilaisia kasviksia. Ehkä bataatti/perunalohkoja ja kasvis/lihapyöryköitä. Grillityyliä mutta eri twistillä.
Muista hyvä maustaminen.
Ennen kuin tulee pitäisi siis käydä kunnolla syömässä. Mukavahan noita on sitten jälkiruoaksi ottaa viinin ja oluen kera.
M
Proteiini puuttuu, tuostahan jää nälkä.
Ihan ok. Ei ole illallistarjoilu. Laita viesti, että tarjolla pientä purtavaa. Tai tee joku pääruoka.
Valkosipulikeitto on ihanaa, mutta se aiheuttaa monelle pahoja ilmavaivoja. Itsekin syön välillä, kun olen poissa ihmisten ilmoilta. Miettisin ehkä vähemmän pierettävää ruokaa (kukkakaali lisäksi vielä saa todella suolistokaasut huutamaan).
En näe mitään syytä, miksi pitäisi olla jotain raskaampaa vielä lisäksi.
Millaisia ylipainoisia löllyröitä täällä pyörii, jos keitosta ja friteeratusta ruuasta dipin kera jää nälkä? En itsekään ole yhtään pieniruokainen ja tuolla todella lähtee nälkä
Mulle ja mun miehelle kelpaisi. Olemme sekasyöjiä mutta kasvisruuat on myös herkkua. Valkosipulikeitto (kirkas) on ihan ehdoton alkuruoka mutta toivottavasti kaikki tykkäävät valkosipulista.
On ihan hyvä, kyllä minulle kelpaisi.