Voi ei,mun fantasioista..
Tiedän että se on normaalia,mutta meillä tuli töihin vanhempi mies hoitsu 50v,ihan mukava se on ja läppä lentää,mutta mä olen alkanut haaveilee siitä että kuinka se tulisi pukuhuoneessa mua lähelle ja alotettaisiin hurja naiminen,noh tää on ihan kauheeta kun unelmoin hänestä,mutta kun hän aina katsoo mua sillee että tekis mieli,mutta ei helvetti,mä oo perheellinen ja kunnon kansalainen ja osaan hillitä tunteeni,mutta en ymmärrä miksi hän vierailee fntasioissabu,en kyllä ikinä livenä tekisi sen kanssa mitään. Työtoverina ihan jees ja sille asteelle saa jäädä. Kiitos että sain purkaa asian teille.
Kommentit (5)
ei se mitään mullakin on ollut joskus vastaavaan,niinku kerran bussissa näin yhen siistin tyypin ja oisin sen kaa halunnut olla sillain,mut en mä voinut kun olin yhen toisen kaa,niin sit mä vaan fantasoin siit bussin tyypist,niin et se ois vaa tullut mun luo ja koskenut siel bussissa,mut sillei et kukaan ei olis huomannut ja olis ollut kuuma,mut mä en kertonut kenellekkää tästä, en ainakaan mun rakkaalle,vaikka en mä tienyt tykkäsinkö oikeesti siitä vai tykkäsinkö siit et sil oli auto ja se anto lahjoja, niin me ei oltu kuitenkaan yhdessä loppuun asti ja mä muistelen vielkin sitä bussi tyyppiä ja mietin et oonko nähnyt sen jossain taas sattumalta, kun mä en muista miltä se näytti,mut fantasiassa muistan muka sen täydellisesti siel bussissa ja jos en ois silloin ollut yhessä toisen kaa,niin oisin kyl varmaan mennyt puhumaan sille jos oisin uskoltanut,mut kun olin aika ujo ja sen takia en uskoltanut jättää mun silloista kun oisin jäänyt yksin, mut sit se löysi toisen ja jätti mut, mikä sattu tosi paljon ja olin tosi hajalla pitkään vaikka en rakastanut sitä,mut oltiin oltu yhessä tosi kauan ja sit se tollein yllättäen jätti toisen takia ja mietin silloin et jään ikuisesti yksin ja ajattelin et tapan itteni,mut en mä kuitenkaan uskaltanut ja mun täti hyppäs talon katolta ja muistan miten paha olo meillä oli silloin asiasta ja en halunnut tehä sitä oloa muille,vaikka muhun sattu niin se ei ollut muiden vika ku sen tyypin ja kostin sit vaan sille viemällä sen koiran toiselle paikkakunnalle,enkä kertonut sille koskaan et tiesin minne se oli mennyt ja se etti sitä kauan ja mulle tuli paha mieli mut en kertonut koska se oli tehnyt mulle pahan mielen silloin ku jätti mut,mutta nyt on asiat hyvin ja elän tasapainossa.
Jos naamioisitte kohtaamisenne ikään kuin koulutukseksi. Mieshoitsu voisi vanhempana ja kokeneempana aluksi näyttää sinulle miten kuume mitataan peräsuolesta tms (siis joko omastaan tai sinun, ihan kumpi fantasiaasi paremmin tukee..)
Huono isäsuhde.Sitten alat sitä paikkailemaan jonkun elttaantuneen vanhan miehen kanssa.Ei auta.Hanki nuori poikaystävä ja sitä kautta saat appiukon jonka kanssa opit ymmärtämään miehiä ilman seksiä tai muita ongelmia joita seuraa liian suuresta ikäerosta.Mietis miten kävi Mikkosilla.Tuskin haluat joutua 10 vuoden kuluttua omaishoitajaksi.
Et sä ihan terve ole.Onko isäsuhteessa ongelmia? Voin kertoa että mulla oli appeni kanssa hyvät välit ja sain siinä puitua sitten kaikki ongelmani.Kiitos vaan apelle,asuu nykyisin hoitokodissa.