Mies sanoi, että ottaa eron- Riita päärynämehusta
Mies veti raivarit taas ruokailusta. Join kolme lasia päärynämehua ruualla ja äsken vielä yhden. mies sanoo, ettei jaksa huonoja tapojani ja tahtoo erota. Miehen mukaan mehua saisi juoda max 2 lasia päivässä mieluummin 1. Juon melkein purkin päivässä mehua . Tuosta päärynämehusta on noussut kamala show viimeaikouna. Lisäksi mies valittaa kun syön karkkia kaksi kertaa viikossa ja kun en tykkää liikunnasta. Ei ole reilua.
Kommentit (47)
Jätä se juomanatsi! Itse se taitaa kuitenkin varmaan olutta juoda jos näin niin vielä parempi syy jättää. Ei mikään sanomaan sun päärynämehuistas silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päärynä-Juissia rakastavana miehenä en miettisi hetkeäkään, jos emäntä laittaisi valitsemaan hänen ja päärynä-Juissin väliltä. Mikään ei tule koskaan pääsemään minun ja päärynä-Juissin väliin.
Juissit eivät edes ole mehuja vaan lisäainecocktaileja. Mehujuoma taitaa olla nimitys.
No sinä kylläkin olet ainoa, joka yhdistelee päärynä-Juissia mehuun. Minä kirjoitin ainoastaan päärynä-Juissista, jota lähenkin saman tien ostamaan, kun heräsi taas himot asiaa pohtiessa.
Mutta tässä ketjussa on puhuttu päärynämehusta.
Niin, mutta sinä vastasit kommenttiini, jossa ei mehua mainita. Vain ihana päärynä-Juissi.
Anna sen mennä ja näytä ovea samalla. Kyllä nyt aikuinen päättää omasta kehostaan ja mitä syö ja juo.
Vierailija kirjoitti:
Hassu mies, eroaa mehun takia.
Ap kyllä myönsi syövänsä paljon karkkia eikä harrastavansa liinkuntaa sen lisäksi. Tuskin pelkkä mehu eron aiheuttaa.
Monissa perheissä taitaa olla näitä mies- ja naispuolisia Palssoja ja Laukkoja. Holhoaminen pilaa kaikki suhteet.
On eri asia jos mies on huolestunut oikeasti terveydestäsi. Silloin hän sanoisi:... Olen huolissani koska juot mehua niin paljon ja se aiheuttaa sinulle..... Nyt ilmeisesti vain häntä ärsyttää kaikki ja tuo sen tuolla tavalla esiin. Jos lopetat mehun juomisen miehesi keksii toisen asian josta voi naljailla. Kysy suoraan mikä hätänä miehelläsi.
eikun se kokee AP:n liian raskaaksi. Mehuja litratolkulla ja varmaan myös kilokaupalla karkkeja.