Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että ottaa eron- Riita päärynämehusta

Vierailija
28.02.2019 |

Mies veti raivarit taas ruokailusta. Join kolme lasia päärynämehua ruualla ja äsken vielä yhden. mies sanoo, ettei jaksa huonoja tapojani ja tahtoo erota. Miehen mukaan mehua saisi juoda max 2 lasia päivässä mieluummin 1. Juon melkein purkin päivässä mehua . Tuosta päärynämehusta on noussut kamala show viimeaikouna. Lisäksi mies valittaa kun syön karkkia kaksi kertaa viikossa ja kun en tykkää liikunnasta. Ei ole reilua.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihan oikeassa. Katsopa mehupurkin kyljestä mitä mehusi sisältää. Katsopa sitä haitallista sokeri ja lisäainemäärää minkä syöt!

Onko tapojesi korjaaminen noin hankalaa, sinun mielestäsi? Jos korjaisit tapojasi ei se ole kovinkaan suuri uhraus avioliitollesi. Koska elämä tuo varmasti eteesi paljon hankalamiakin asioita. Mutta jos et halua miellyttää, sow wath! laita vaikka mehu isoon lasiin ja puolet vettä, aloita luopumiskuuri. Jos ei onnistu, on se kuitenkin esileikkiä avioerolle!

Vierailija
2/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole sinulle vähän kuin lottovoitto päästä tuollaisesta kontrolloijasta eroon noin helposti? Ei tuollainen kuulu parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole sinulle vähän kuin lottovoitto päästä tuollaisesta kontrolloijasta eroon noin helposti? Ei tuollainen kuulu parisuhteeseen.

Ei niin! Mulla on oikeus juoda päärynämehua niin paljon kuin tahdon.

Vierailija
4/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä kaikkea muuta oleellista jätät kertomatta? 

Vierailija
5/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho. Mun mies juo ainakin litran mehua päivässä, ja ainoa mikä siinä mua ärsyttää on se että siihen menee niin tolkuttomasti rahaa ja sitä ei yleensä jää mulle sitten juotavaksi kun toinen kerkeää kiskaista naamariin koko purkin hetkessä. Eipä siinä, tulee nykyään ostettua molemmille useimmiten omat purkit ja minä juon omaani useamman päivän. 

Jos miehelle noin pieni asia on riittävä syy erota niin ehkä ois jopa parempi päästä eroon tosta. Mistä sitä tietää että mikä mieltä oikeasti hänellä painaa jos noin pienistä räjähtelee. Ehkä hautoo eroa mielessään muutenkin ja yrittää keksiä sille jonkun syyn. Kuka tietää mikä se totuus sitten on.

Vierailija
6/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin! Mulla on oikeus juoda päärynämehua niin paljon kuin tahdon.

Sinulla on täysi oikeus juoda päärynämehusi ja miehellä on täysi oikeus erota sen takia, jos kokee sen liian raskaaksi. Meitä on joka junaan ja vain yhdet kiskot.

Vierailija
7/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kumpikin päiväkoti-iässä vielä?

Vierailija
8/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu mies, eroaa mehun takia. 

Vierailija
9/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo asiat on vain oire. Eli jos kaikki ei ole hyvin, niin pienistä asioista nousee nipotusta. Veikkaan, että mies on vähän puutteessa.

Vierailija
10/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä kaikkea muuta oleellista jätät kertomatta? 

Oleellista? :D Ei luoja. Eihän tämä mikään tuomioistuin ole. Vai epäiletkö että kuvassa on päärynämehun lisäksi tuikkukuppeja?

Vierailija
11/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei mies ole kauhea kontrollifriikki kaiken muunkin suhteen, niin selvästi yrittää jostain syystä saada riitaa aikaiseksi ihan mitättömästä asiasta...

Vierailija
12/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suositeltiin (sillä kertaa) appelsiinimehun päivittäisen juomisen rajoittamista, koska pieneltä näyttävä määrä vastaa helposti useidenkin appelsiinien mehua.

Vierailija
13/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap mässäilee muidenkin herkkujen kanssa? Naksuja, keksejä, pullaa, karkkeja jne?

Vierailija
14/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se miehelle kuulu kuinka paljon kittaat mehua.

Sinuna vetäisin pari purkkia mielenosoituksellisesti.

Siinöhön eroaa. Menkööt muualle natsailemaan.

Vierailija
15/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä-Juissia rakastavana miehenä en miettisi hetkeäkään, jos emäntä laittaisi valitsemaan hänen ja päärynä-Juissin väliltä. Mikään ei tule koskaan pääsemään minun ja päärynä-Juissin väliin.

Vierailija
16/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynämehu katkaisi kamelin selän.

Vierailija
17/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kovin terveellistä ole, ennemmin vettä, mutta ei silti ole miehellä oikeutta rajoittaa sinun mehun juomisiasi. Ihan saat itse juoda sitä niin paljon kuin haluat. Mutta tosiaan, ei kannata tuollaisen kanssa jäädä suhteeseen, ties mitä vielä pyrkii elämässäsi rajoittamaan.

Vierailija
18/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap mässäilee muidenkin herkkujen kanssa? Naksuja, keksejä, pullaa, karkkeja jne?

Silti

Vierailija
19/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo päärynämehu ei ole ongelman ydin vaan ns. Viimeinen niitti parisuhteenne arkkuun.

Vierailija
20/47 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, miten niin herkullisesta hedelmästä saadaan niin mitättömän makuista mehua kuin Valion päärynätäysmehu.