Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ammattia sinulla on?

Vierailija
17.02.2013 |

Mulla 2 + yo-tutkinto ja nyt ajattelin lähteä opiskelemaan kolmannen ammatin jossa tavallaan nämä kaksi edellistä yhdistyvät. Sitten avoimen yo:n kautta sellaisen työn pariin jossa nämä kaikki toteutuvat ja josta haaveilin jo teininä :) Näin se elämä menee, ei sitä aina tiedä mihin päätyy. En toki tiedä vieläkään mutta nyt tällä suunnitelmalla mennään.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ammattia. Olen somevaikuttaja ja woltin kuski.

Vierailija
22/41 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, sitä tein 43 v ja hyvin pärjäsin. Velaton ihana koti, rahaa sijoituksissa ja tilillä, keskitasoa parempi eläke, koulutus merkonomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ammattia. Olen somevaikuttaja ja woltin kuski.

Siis perceen esittelijä.

Vierailija
24/41 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kuulun valtakunnan elittijoukkoihin.

Vierailija
25/41 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. FM + KTM

Vierailija
26/41 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilastutkinnon jälkeen olen opiskellut amiksessa yhden tutkinnon ja yliopistosta saanut maisterin paperit. Nyt opiskelen tutkijaksi, mutta haaveilen myös toisesta yliopistosta opiskeltavasta alasta.

Vierailija
27/41 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. FM + OTM.

Vierailija
28/41 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, olen luuseri ja epäonnistuja

Vierailija
29/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ammatillista perustutkintoa, josta toinen rekisteröity Valviraan. Työtön ja kotona.

Vierailija
30/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta. 2 ammatillista perustutkintoa, 3 ammattitutkintoa, 2 AMK-tutkintoa ja 1 maisterin tutkinto tuloillaan. En ole tehnyt päivääkään palkkatyötä, koska minua ei ole valittu työhön. Voinhan minä tietysti veronmaksajien rahoilla opiskella, mikäs tässä. Ihmettelen kyllä MIKSI EN KELPAA TÖIHIN?

Vierailija
31/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tutkintoa

Toinen opiskeltu koska en voi tehdä entistä työtä sairauden takia.

Vierailija
32/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 eri tutkintoa on + kelpoisuus yhteen ammattiin eli yhteensä siis 4. 

Vierailija
33/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä tutkintoa. Ammatteja varmaan mitä olen tehnyt noin 10. Olen tehnyt töitä vuodesta 1989. Voisin jo lähtee eläkkeelle.

Vierailija
34/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ja kohta lähden hakemaan neljättä, sitten hetki työttömänä, jonka jälkeen jokusen vuoden kuluttua pääsen nauttimaan pientä eläkettä.

Vierailija
35/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tutkinto, olen diplomi-insinööri. Dippatyön jälkeen houkuttelivat vielä tohtoriopiskelijaksi, mutta olin siinä vaiheessa jo niin kyllästynyt tutkimukseen ja opiskeluun, että ei todellakaan kiinnostanut. Valmistumisesta on yli kymmenen vuotta. En kaipaa vieläkään koulunpenkille, viihdyn töissä.

Vierailija
36/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalan tutkintoja 3

Johtamisen tutkintoja 2

Korkeakoulututkintoja 1

Parhaillaan käyn työn ohessa ylempää AMK tutkintoa.

M40

Vierailija
37/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä tai viisi. 

Vierailija
38/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai sanoa kolme.  opiskelin ensin nuorena ammattiin, sitten lähdin lisäkoulutukseen samalla alalla ja siirryin toisiin töihin. Paremmalle palkalle,  ala ei siis muuttunut, vain työtehtävä. Sitten vielä muutaman vuoden päästä lähdin taas kouluttautumaan eteenpäin, ja nyt olen tässä työssä.  Joka kerta edennyt ylöspäin ja paremmille ansioille.

Tässä työssäni nyt pyrin erikoistumaan, en kuitenkaan enää lähde koulunpenkille.

Vierailija
39/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme+yksi lyhyt koulutus. Olisinpa käyttänyt noista vuosista edes yhden am-opintoihin. No nyt on hyvin työllistävä tutkinto plakkarissa, muttei työkykyä siihen. Pitää joku vähemmän stressaava ala vielä opiskella, jossa suht lyhyt koulutus. 

Vierailija
40/41 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut yhden amnatillisen tutkinnon, jota sivuavalla alalla työskentelin 10 vuotta. 

Nykyään harrastan tuohon alaan liittyviä juttuja.

Olen ollut viimeiset 20v yrittäjänä vallan toisella alalla, johon minulla ei ole varsinaista ammattitutkintoa, olen käynyt alan kursseja kyllä.

T: mies 52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän