Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, tämä ei voi olla enää normaalia käytöstä..?

Vierailija
17.02.2013 |

Oon raskaana ja saan ihan hirveitä raivareita miehelle, ne voi kestää koko päivän, eilen oli sellainen päivä taas.. Alkoi pikkujutusta mutta kasvoi ihan mielettömiin mittasuhteisiin. En ymmärrä mikä mua vaivaa, tuntuu että olen tulossa hulluksi. Mulla on niin paha mieli omasta käytöksestä, miten voin estää että näitä ei enää tulisi? En halua olla näin kamala ihminen..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitse itsesi ja muista käytöstavat. Vaikka olet raskaana ja hormonit hyrrää ei se oikeuta huonoon käytökseen.

Vierailija
2/3 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mielestä raivarit kuulu raskauteen. itsellänä tai kellaan tutullani ei ole sellaisia ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekassa raskaudessa tollasta. Ei mitään järkeä koko raivareissa ja sen itsekin tajusin, mutta silti oli sellaista. Toisessa raskaudessa olin kyllä pahalla tuulella, mutta en huutanut vaan itkin aika paljon. Ei siinä auta muu kuin yrittää hillitä itseään ja toivoa, että mies ymmärtää ja antaa anteeksi odotusajan jälkeen.

Meillä mies naureskellut, että haluis lisää lapsia, mutta ei kestä mua kun oon raskaana. Onneksi helpottaa heti synnytyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän