Danskebank verkkopankki on
ei toimi koskaan. Nyt lähtee pankki vaihtoon. Mobiilipankki vähän väliä pois käytöstä ja nettipankki koneella ei toimi koskaan tuom javan takia, ruksuttaa vaan. Miten maailmassa voi olla näin paska pankki kun nettipankkia eivät saa toimimaan?
Kommentit (13)
Verkkopankki ei vaadi javaa.
Itse en ole javaa käyttänyt ainakaan vuoteen eli olen käyttänyt sitä miniversiota. Nyt hiljattain muuttui niin, ettei javaa tarvitse se verkkopankin "normi"versiokaan.
Ainakin yritystilini toimii vain javalla, henk.kohtainen tili taas ei tarvitse enää javaa. Yritystililtä ei pääse toiselle tilille kuin ulos ja takaisin sisään kirjautumalla ja sama toiseen suuntaan. Sisäänkirjautuminen ei toimi, tiimalasia vaan pyörittää ja vaikka mitä kivaa on DanskeBankin kanssa ollut. Mutta tilien vaihtaminen toisaalle on liian iso juttu ja sotkee asiakkaittenikin maksamista, niinpä ei auta kuin odottaa ja soitella sinne asiakaspalveluun aina kun alkaa joku uusi asia tökkimään.
Joo, toi nettipankki on Javoineen ärsyttävä, mutta mulla kyllä mobiilipankki toimii aina moitteettomasti, siksi käytänkin lähes aina sitä.
Vaihdoin Danskesta Aktiaan huhtikuussa. Ikävä ei ole tullut.
Jos aiotte jättää pankin niin tehkää se nopeasti. Ei pankilla ole talletuksille mitään muuta katetta kuin luottamus. Niitä rahoja siellä ei vaan ole.
Miksi täällä ei saa kommentoida? Mikään kommentti ei mee läpi kun varmenne ei kelpaa?
Sama juttu! Oon tosi kyllästynyt Danskebankiin.
Mies ei halua Javaa koneelle ja minipankki ei toimi.
Ja kun piti viedä lapsen synttärirahoja tilille niin pankin ovessa luki "kassapalvelut auki klo 10-13" Just. Mä olin paikalla klo 13.10. Kassatyttö sanoi iloisena: "Kassa on mennyt kiinni jo tältä päivältä, ei voi enää laittaa rahaa tilille." (no mitä ihmettä sä istut siinä kassalla sitten vielä monta tuntia!?)
Vaihdoin pankkia (palkkatilini ja lasten tilit) sellaiseen, joka haluaa rahani ja joka palvelee minua sekä verkossa että tiskillä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 02:04"]
Miksi täällä ei saa kommentoida? Mikään kommentti ei mee läpi kun varmenne ei kelpaa?
[/quote]
Sama juttu. Ärsyttää kun kommentteja ei saa läpi.
Uudistus on mennyt ihan metsään.
Javaa saa olla koko ajan päivittämässä eikä se silti toimi. Ja mobiili vähän väliä poissa toiminnasta.
Lisäksi olen huomannut saman kuin yllä eli konttoreiden kassapalveluja suljettu tai aukioloajat naurettavat niin että asioiden hoitaminen mahdottoman vaikeaa. Oikeasti v''''aa kun lainat yms on tuolla. Varmaan nekin pitää kohta siirtää muualle. Nyt riittää.
Eikä tää paska palstakaan toimi.
Viime kuukausina OP-Pohjola ollut suurista pankeista varmatoimisin. Danskella tökkii nettipalvelu, Nordealla maksujen välitys. Voisiko syynä olla pankkien monikansallisuus, eli järjestelmät eri maissa eivät pelaa yhteen?
Ei liene sattumaa, että Suomen suurin pankkiasiakas eli valtio otti Pohjolan ykköspankikseen ja jätti Dansken ja Nordean sivuosiin.
Sama homma. Vaihdoin pankkia vuoden alusta!!
No nehän on ilmoittaneet, että verkkopankki muuttuu kesällä, loppuu javan kanssa takkuilu. Ja hyvä niin, että vasta sillon, koska sitä ennen ehtivät tekemään siitä toimivan, ennen kuin se muuttuu. Näkeehän sen tällä palstalla just nyt, että uudistuksia ei koskaan kannata julkistaa, ennenkuin se on oikeasti toimiva, testattu ja pikkuviat korjattu.
Te, jotka tosta vaan vaihdatte pankkia, onko teillä asuntolainaa? Meillä on, emmekä siksi voi pankkia noin vaan vaihtaa, mistään emme yhtä edullista lainaa saa, kuin nykyinen. Siksi nyt kärsimme paskasta verkkopankista ja odottelemme kesään sitä uudistusta. Suosittelen muuten käyttämään sitä miniverkkopankkia jos mahdollista.
Lähdin nauraen pois. ko. "pankista", liikeidea siellä on pöytien pyyhkiminen maksavilla asiakkailla, ei ole ikävä ei. Täytyy olla sitkeä ja typerä mikäli aikoo Danske Bankin "asiakkaaksi" jäädä: sitkeä että jaksaa ja typerä että viitsii.