Miksi kutsut kuukautisia?
Kaikille tuttu on varmaan menkat,
mitä itse käytät ja mikä on absurdein lempinimi mitä olet kuullut?
Kommentit (64)
Minulla oli kaveri, joka kutsui kuukautisia ällöpyllypäiviksi. Myös esim. gyne oli ällöpyllylääkäri ja sen hetkinen hoito ällöpyllymies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisuliviikko.
Ei ne viikkoa kestä.
Joillakin kestää ja ylikin.
Minulla kunnon vuotoa on ehkä 5 päivää mutta tarvetta siteiden käytölle noin 8 päivää.
Joillakin on syntyessä kampurajalat, mutta ei se tarkota että se on yleinen ja normaali biologinen fakta.
Ei se nyt niin kummallista ole, jos menkat kestää viikon. Kauanko sulla kestää? Onnittelut.
"Kuukautiset kestävät yleensä 3–5 päivää, mutta 2–7 päivän vaihteluväliäkin voidaan pitää vielä normaalina."
"Normaali vuodon kesto on 2–8 vrk, keskimäärin 5 päivää."
Jos omat menkat kestää viikon, niin aivan vapaasti voi käyttää ainakin omista menkoistaan nimitystä [jotain]viikko, jos nyt jotain lempinimeä haluaa käyttää.
Niin ja hei, eri ihmiset varmaan määrittelee menkkojen keston eri tavalla? Minulla on maha kipeä yhden päivän, verta vuotaa enemmän 2-3 päivää, mutta tuhruista vuotoa tulee yleensä 7 päivää. Siis sillä tavalla, että käytän sen koko ajan kuukuppia tai pikkuhousunsuojaa, mutta onko nuo viimeiset päivät enää menkkoja vai ei?
Menkkuliinit