Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussasin, mies syytteli ja alkoi epäillä.

Vierailija
16.02.2013 |

Opiskelen ja asun viikot opiskelupaikkakunnalla ja mies suuttui jo viikolla, kun kerroin puhelimessa, että mulla menkat on myöhässä, eikä vastannut enää loppuviikosta mun puheluihini ja viesteihin.

Eilen kotiin tullessa mies ei tullut hakemaan mua autolla asemalta, vaan sain kävellä kotiin. Täällä oli puolen viikon tiskit tiskaamatta ja imuroimatta ja miestä ei näkynyt missään. Yleensä mies on aina muulloin hoitanut kotityöt heti töistä palattuaan valmiiksi, kun tietää että olen aina vasta myöhään perjantai-iltana rättiväsynnemä kotona. 

Puolilta öin mies tuli kotiin ja sanoi olleensa katsomassa jääkiekkoa ja sen jälkeen kaljoilla, sekä alkoi tivata multa, onko kuukautiseni jo alkaneet. Sanoin etteivät ole ja että teen aamulla raskaustestin koska olo on ollut sellainen, että epäilen olevani  raskaana. Siihen mies ei enää sanonut mitään, vaan meni nukkumaan.

Aamulla sitte kun tein testin ja se näytti plussaa, menin näyttämään sitä hänelle, niin mies alkoi syytellä mua ja sanoi, et sehän ei saata olla edes hänen. Murjotti vähän aikaa pöydässä ja lähti ovet paukkuen ulos, eikä ole vastannut koko päivänä mun soittoihin, eikä viesteihin.

Mies lähti ilmeisesti jalan, koska auto seisoo tuossa pihassa. Meidän piti mennä yhdessä vielä tänään iltasella käymään miehen vanhemmilla, mutta nyt en tiedä menenkö mä sitte yksin ja kerron appivanhemmille tästä, mutta pelkään, että siitähän se mies vasta suuttuukin. En voi ymmärtää, mikä ihme hepuli tästä miehelle nyt tuli, kun aiemmin hänkin ollut sitä mieltä, että lapsia saa kyllä aikanaan tulla.  

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 08:20"]

Ilman sarvia ja hampaita ekana tuli mieleen että mies epäilee aloittajan käyneen vieraissa.

[/quote]

No shit, Sherlock?

Vierailija
22/36 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Aidosti elämää nähneenä en ala lässyttämään sinulle. Pääset helpommalla koko elämässäsi kun lähdet, mene takaisin sinne missä asut ja opiskelet viikolla. Ota etäisyyttä ja mieti itsesi kanssa, että haluatko lapsen vai et. Sitten kun tiedät (anna itsellesi aikaa!) niin ilmoitat asian ja päätöksesi miehelle.

Hän sitten sulattaa sen tai ei, mutta älä ihmeessä mene ja jää saman katon alle ellei tapahdu niin, että tahdot lapsen ja mies kuulee sen sinulta ja tulee näyttävin elein pyytämään anteeksi ja saamaan mahdollisuutta kuulua elämäänne, lupaamalla olla sinulle hyvä vastedes!

Ensin kuitenkin pohdi IHAN YKSIN mitä haluat. Tahdotko vauvan?

Harva katuu vauvan syliin saadessaan jos on lapsen pitänyt, mutta aborttia saattaa katua loppuelämän.

Itse tein vaikean ratkaisun ja pidin 5. lapsen, enkä ikinä ole katunut! Vaikeaa oli, mutta kaikki oli sen arvoista. Mies ihastui lapseen vasta kun hän syntyi ja olimme menettää hänet. Sen jälkeen tyttö on ollut isälleen kultaakin kalliimpaa. Tosin parina emme taida jatkaa, mutta lapsella on isä elämässään, joka välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vastannut vieläkään puhelimeensa. Ei mulle, eikä myöskään vanhemmilleen, mutta älysin soittaa mun veljen vaimolle. Mies ja mun veli on keskenään vanhoja opiskelu ja armeijakavereita ja nyt sain tietää, että mies oli tullut heille joskus puoliltapäivin ja molemmat miehet olivat lähteneet iltapäivällä Tampereelle katsomaan, miten tää meidän paikallinen lätkäjoukkue pärjää illan vieraspelissään. Kälyn mukaan ovat vielä samalla reissullaan.

Toivottavasti tulis mies pian kotiin, niin kerettäis puhua, kun taas jo huomis iltana pitää lähteä opiskelukaupunkiin.

Ja sille joka epäili, et oisin käynyt vieraissa, tai et harrastan jotain peliä vieraitten miesten kanssa täytyy tuottaa pettymys. En todellakaan harrasta.

Eikä me myöskään enää mitään teinejä olla. Mä olen 29v. ja mies 31v. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta joista 2 naimisissa. Mies päätti yliopisto-opintonsa jo 4 vuotta sitte ja on siitä alkain ollut vakitöissä ja mäkin valmistun kesään mennessä.

-Ap.

Vierailija
24/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mies kotiin ja mitä sanoi?

Olipa hirveetä ylireakointia sun miehellä. Äläkä nyt ainakaan miehen tahdosta suostu aborttiin. Tzemiä, kyllä se siitä.

Vierailija
25/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
26/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just...minä ainakin luulin, että olette jotain 20v. opiskelijoita kun sen verran lapsellinen ja itsekäs oli miehesi reaktio!

Eli eikö mies tiedä miten niitä vauvoja tehdään kun AIKUISTEN ihmisten ehkäisy on tuollaista pelleilyä :(

Ja faktaa on, että aina kun harrastaa seksiä voi tulla raskaaksi vaikka olisi ehkäisy kunnossa mutta teillä EI ole joten ei auta kun kantaa vastuu omista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään ISO PISTE

Vierailija
27/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 06:31"]

Miehen reaktion perusteella pakene kun vielä voit!

Multa lähti mies kun lapsi oli yhden vanha. Jos olisin tämän tiennyt ei olisi tullut vauvaa, olisi tullut abortti. Luulin meidän halunneen lasta yhdessä, mutta mies olikin epärehellinen myötäilijä joka ei saanut oikeaa mielipidettään sanotuksi.

Ei niistä ota selvää, miehistä. Ei myöskään kannata taipua kiepille moisia idiootteja miellyttääkseen. Ja kolmen lapsen isälle terveisiä: säälin sun naistas sydämeni pohjasta.

[/quote]

Minä myös säälin tuon kolmen lapsen iskän koko perhettä. ON siinä kanssa mies... ai että MIES on se, jolla voi tulla vähän paniikki, ja sitten saa epäillä naista petturiksi ja ottaa ritolat... ja naisen pitäisi sitten olla hirveän iloinen, jos mies vielä vaivautuu takaisin saman katon alle.

EI helvetti millasia vätyksiä maa päällään kantaa. Ja sääli että jotkut naiset moisille viitsii lapsiakin tehdä. Parempi olisi jos moiset kuolisivat sukupuuttoon.

Vierailija
28/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kouluikäisen äitinä ja itsekin 15-vuotta saman miehen kanssa naimisissa olleena sitä on itsellekin sattunut kaikenlaista vastaan, mutta kyllä musta kolmen lapsen isä puhuu järkeä ja olenkin samoilla linjoilla vastaaja 18 kanssa...

Minusta kolmen lapsen iskä oli hyvinkin realistinen ja osui todennäköisesti aika oikeaan arvioidessaan Ap:n miehen käytöksen syitä ja varoittaessaan Ap:ta olla lietsomatta lisää riitaa puolisoitten kesken...

Veikkaanpa että siinä puhui nimenomaan pitkä parisuhdekokemus, sillä kyllä munkin mielestä myös mies voi alkuun hiukan panikoida.  Naiselle, tulevalle äidille se vauva on jo heti alussa totisinta totta, mutta tulevalle isälle se tulee aina kuitenkin jotenkin yllätyksenä, vaikka olisi miten suuniteltu ja harkittu... 

Tämän lisäksi. Eikö ole niin, että monessa perheessä juuri mies on se, joka vastaa ja ajattelee enempi niitä perheenlisäyksen mukanaantuomia realiteetteja, etenkin talouspuolta, joka vielä varmasti korostuu, jos nainen vielä opiskelee ja mies on yksin töissä ja hankkii perheelle pääasiassa tulot.

Vierailija
29/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 04:14"]

Kahden kouluikäisen äitinä ja itsekin 15-vuotta saman miehen kanssa naimisissa olleena sitä on itsellekin sattunut kaikenlaista vastaan, mutta kyllä musta kolmen lapsen isä puhuu järkeä ja olenkin samoilla linjoilla vastaaja 18 kanssa...

Minusta kolmen lapsen iskä oli hyvinkin realistinen ja osui todennäköisesti aika oikeaan arvioidessaan Ap:n miehen käytöksen syitä ja varoittaessaan Ap:ta olla lietsomatta lisää riitaa puolisoitten kesken...

Veikkaanpa että siinä puhui nimenomaan pitkä parisuhdekokemus, sillä kyllä munkin mielestä myös mies voi alkuun hiukan panikoida.  Naiselle, tulevalle äidille se vauva on jo heti alussa totisinta totta, mutta tulevalle isälle se tulee aina kuitenkin jotenkin yllätyksenä, vaikka olisi miten suuniteltu ja harkittu... 

Tämän lisäksi. Eikö ole niin, että monessa perheessä juuri mies on se, joka vastaa ja ajattelee enempi niitä perheenlisäyksen mukanaantuomia realiteetteja, etenkin talouspuolta, joka vielä varmasti korostuu, jos nainen vielä opiskelee ja mies on yksin töissä ja hankkii perheelle pääasiassa tulot.

[/quote]

No joo, jos elelee sitä kivikauden perheidylliä kuten sinä ja kolmen iskä, niin sitten se varmaan on noin. Mistäs minä siitä sitten tietäisinkään, kun olen tottunut kantamaan vastuun perheestäni puoliksi mieheni kanssa kaikilla osa-alueilla. SIinä ei ole kenenkään tarvinnut perseillä ja panikoida.

Ja mun mielestäni on vaan mieheltä niin täysin munatonta toimia noin. Kyllä monesti naisellakin voi olla epävarmuuksia, ahdistuksia, pelkojakin tulevaan vauvaan liittyen, mutta niistä ei saisi edes puhua, kun mieshän se siinä se ressukka on, jolle kaikki tapahtuu.

Vierailija
30/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 10:16"]

Olipa hirveetä ylireakointia sun miehellä. Äläkä nyt ainakaan miehen tahdosta suostu aborttiin. Tzemiä, kyllä se siitä.

[/quote] No aloittaja tässä.

Joo mies on kyllä kotona, tai ei siis tullut yöllä, mutta mun veli soitti yöllä, että en turhia huolehtis ja et mies on siinä kunnossa, että saa yöpyä heidän sohvalaan. Mies itse soitteli aamupäivällä herättyään ja pyyteli katuvaisena, josko viitsisin ajaa hakemaan hänet kotio sieltä ja että mun veljen porukat laittais meille kaikille jotain syotävää, jos tulisin.

No tietenkin mä hain omani pois ja mies oli kovasti allapäin ja sanoi ettei oikein itsekään ymmärrä, miksi niin panikoi. Sanoi lukeneensa tuolta suomi24 isien palstalta jonkun jutun, missä kerrottiin miten paljon naiset miehiään avioliitossa pettää ja miten monet isät eivät tiedä elättävänsä toisen mihen lasta omanaan. Siellä joku oli kehoittanut isiä varmistamaan ovatko lastensa biologisia isiä ja jotain muuta vastaavaa höpöhöpöä. No kyllähän te varmaan tiedätte noi tuommoiset meitä naisia syylistävät jutut?

Nyt mies on pyytänyt, että en lähtis vielä tolla yövuorolla, vaan olisin aamuun, mutta saas nyt nähdä. Eiköhän tämä tästä.

Yks mua vaan niin harmittaa, kun mies hölötti vauvauutiset veljelleni ja nyt ainakin niitten porukka tietää mun raskauden jo näin heti alusta. Mä olisin niin itse halunnut kertoa sitte joskus ekojen ultrien jälkeen tästä. Kyllähän käly ja veli lupasivat olla hiljaa asiasta, mutta silti se mun oma asiasta kertomisen riemu meni ja lässähti.

-Ap.

Vierailija
31/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies on pyytänyt, että en lähtis vielä tolla yövuorolla, vaan olisin aamuun, mutta saas nyt nähdä. Eiköhän tämä tästä.

Yks mua vaan niin harmittaa, kun mies hölötti vauvauutiset veljelleni ja nyt ainakin niitten porukka tietää mun raskauden jo näin heti alusta. Mä olisin niin itse halunnut kertoa sitte joskus ekojen ultrien jälkeen tästä. Kyllähän käly ja veli lupasivat olla hiljaa asiasta, mutta silti se mun oma asiasta kertomisen riemu meni ja lässähti.

-Ap.

[/quote]

No jos jäät yöksi kotiin, niin et kyllä anna sille. Sitähän sen varmaan tekis sulta mieli, kun itse noin sähläsi ja pilasi teiän molempien viikonlopun. Nyt oot vaan tiukkana jos yöksi jäät ja pidät ne reitesi visusti yhdessä ja tää vaan ihan siitä syystä, kun se sua noin tuli kohdelleeksi;))

Vierailija
32/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 03:00"]

Opiskelen ja asun viikot opiskelupaikkakunnalla ja mies suuttui jo viikolla, kun kerroin puhelimessa, että mulla menkat on myöhässä, eikä vastannut enää loppuviikosta mun puheluihini ja viesteihin.

Eilen kotiin tullessa mies ei tullut hakemaan mua autolla asemalta, vaan sain kävellä kotiin. Täällä oli puolen viikon tiskit tiskaamatta ja imuroimatta ja miestä ei näkynyt missään. Yleensä mies on aina muulloin hoitanut kotityöt heti töistä palattuaan valmiiksi, kun tietää että olen aina vasta myöhään perjantai-iltana rättiväsynnemä kotona. 

Puolilta öin mies tuli kotiin ja sanoi olleensa katsomassa jääkiekkoa ja sen jälkeen kaljoilla, sekä alkoi tivata multa, onko kuukautiseni jo alkaneet. Sanoin etteivät ole ja että teen aamulla raskaustestin koska olo on ollut sellainen, että epäilen olevani  raskaana. Siihen mies ei enää sanonut mitään, vaan meni nukkumaan.

Aamulla sitte kun tein testin ja se näytti plussaa, menin näyttämään sitä hänelle, niin mies alkoi syytellä mua ja sanoi, et sehän ei saata olla edes hänen. Murjotti vähän aikaa pöydässä ja lähti ovet paukkuen ulos, eikä ole vastannut koko päivänä mun soittoihin, eikä viesteihin.

Mies lähti ilmeisesti jalan, koska auto seisoo tuossa pihassa. Meidän piti mennä yhdessä vielä tänään iltasella käymään miehen vanhemmilla, mutta nyt en tiedä menenkö mä sitte yksin ja kerron appivanhemmille tästä, mutta pelkään, että siitähän se mies vasta suuttuukin. En voi ymmärtää, mikä ihme hepuli tästä miehelle nyt tuli, kun aiemmin hänkin ollut sitä mieltä, että lapsia saa kyllä aikanaan tulla.  

[/quote]

Vierailija
33/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä hyvin ala ei

Vierailija
34/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 06:38"]

[/quote] No aloittaja tässä.

Joo mies on kyllä kotona, tai ei siis tullut yöllä, mutta mun veli soitti yöllä, että en turhia huolehtis ja et mies on siinä kunnossa, että saa yöpyä heidän sohvalaan. Mies itse soitteli aamupäivällä herättyään ja pyyteli katuvaisena, josko viitsisin ajaa hakemaan hänet kotio sieltä ja että mun veljen porukat laittais meille kaikille jotain syotävää, jos tulisin.

No tietenkin mä hain omani pois ja mies oli kovasti allapäin ja sanoi ettei oikein itsekään ymmärrä, miksi niin panikoi. Sanoi lukeneensa tuolta suomi24 isien palstalta jonkun jutun, missä kerrottiin miten paljon naiset miehiään avioliitossa pettää ja miten monet isät eivät tiedä elättävänsä toisen mihen lasta omanaan. Siellä joku oli kehoittanut isiä varmistamaan ovatko lastensa biologisia isiä ja jotain muuta vastaavaa höpöhöpöä. No kyllähän te varmaan tiedätte noi tuommoiset meitä naisia syylistävät jutut?

-Ap.

[/quote

Onpa ap kiva kuulla, että tilanne on kuitenkin tuo. Miehesi oli umpi-idiootti, ja mielestäni voit sen hänelle kertaalleen kertoa. Mutta sitten unohtakaa tämä huono alku, ja alkakaa rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Teille tulee vauva, hei! Se on ihanaa!

Sano minulta onnittelut miehellesi, siitä on tulossa isä! Ei ole upeampaa meriittiä elämässä.

T: Yksi aiemmin hieman kärkkäämmin kommentoinut.

Vierailija
35/36 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
36/36 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tärkein unohtui multakin eilen.

Onnea plussasta teille molemmille ja etenkin Sulle ap.:)

En tiedä muista mammoista, mutta mua jotenkin kiinostais vielä tietää, jäitkö ap. yöksi vai lähditkö jo illalla opiskelupaikkakunnalle?

Terveisin myös aiemmin vastannut, taisin olla 32