Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kreikka on ihana maa, mutta miksi menette Rodokselle, Kreetalle, Kosille?

Vierailija
16.02.2013 |

Aivan ihania muita saaria pilvin pimein ja edullisin hinnoin, mutta suomalainen menee noille turistirysäsaarille ja maksaa tyhjästä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on se ja sama millä saarella makaan aurinkotuolissa.

Vierailija
2/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet, kun et ole muualla käynyt. Jos makaaminen aurinkotuolissa on pääasia, mene Turkkiin tai Bulgariaan, pääset puolet halvemmalla. Ja jos rahasta ei ole puutetta, niin mene Karibialle tai Tyynelle Merelle.

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:03"]

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:08"]

Niinhän sä luulet, kun et ole muualla käynyt. Jos makaaminen aurinkotuolissa on pääasia, mene Turkkiin tai Bulgariaan, pääset puolet halvemmalla. Ja jos rahasta ei ole puutetta, niin mene Karibialle tai Tyynelle Merelle.

Ei, vaan jos lähden nimenomaan aurinko/lepolomalle, lähden kreikkaan, turkkiin tai bulgariaan en menisi kirveelläkään.

Ja Karibiat/muut kaukokohteet on tuttuja, niille lähden sitten kulttuuria imemään.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
4/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja v-tuiksi menee nuo lainauksetkin... Kaukokohteisiin siis lähden kulttuurimatkoille erikseen, kreikkaan lepäämään.

Vierailija
5/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 11:58"]

Aivan ihania muita saaria pilvin pimein ja edullisin hinnoin, mutta suomalainen menee noille turistirysäsaarille ja maksaa tyhjästä

Suomi on ihana maa, mutta miksi menette Tampereelle?

Aivan ihania muita kaupunkeja on pilvin pimein, mutta muualta tullaan Manseen, vaikka toisella puolella on Turkua ja Helsinkiä...

Vierailija
6/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkää aurinkoa hakee niin samapa tuo missä sitä makaa. Oli kohde sitten Kreikka tai vaikkapa Turkki. Moni ei ole mistään muusta kiinnostunut. Turistirysäkohteita ovat kaikki saaret joille matkoja tehdään. Toki jo hienompaa mennä vaikka Santorinille. Ei ihan niin wt.

Vierailija
7/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repskops :DDDD. Ja ihan ekaksi opettele käyttämään tätä palstaa!

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:08"]

Ei, vaan jos lähden nimenomaan aurinko/lepolomalle, lähden kreikkaan, turkkiin tai bulgariaan en menisi kirveelläkään.

Ja Karibiat/muut kaukokohteet on tuttuja, niille lähden sitten kulttuuria imemään.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
8/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan osaa mennä muille kuin valmismatkoille. Kreikassa on kymmeniä tuhansia saaria. Ja jokaiselle pääsee. Ja useimmiten helposti. Mutta palstamamma on niin laiska, ettei se jaksa, hyvä kun jaksaa perseensä sinne lentokoneen tuolille asettaa

Vierailija
9/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sorry jos herkästi väräjä sielusi vaurioitui, on ollut muutakin tekemistä kuin opetella ulkoa uudistetun palstan käyttöohjeita.

Vierailija
10/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on pätemisen aiheet joillakin... :D

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:17"]

Ette varmaan osaa mennä muille kuin valmismatkoille. Kreikassa on kymmeniä tuhansia saaria. Ja jokaiselle pääsee. Ja useimmiten helposti. Mutta palstamamma on niin laiska, ettei se jaksa, hyvä kun jaksaa perseensä sinne lentokoneen tuolille asettaa

[/quote]

Vierailija
11/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä en ymmärrä mikä siinä on SINULLE niin vaivalloista että joku matkustelee juuri em. saarille? Niilläkin on kulttuuria ja paikallisia ihmisiä ym. johon tutustua. Ja muuten, niillekin saarille pääsee ihan omatoimimatkaten. Itselläni on siellä ihmisiä, joita menen tapaamaan. Muussa tapauksessa matkustelisin varmaan Italiassa ja Ranskassa, joissa saa aurinkoa, kulttuuria, maaseutua ja kaupunkia yhdellä lomalla.

Vierailija
12/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kreikassako noita ei saa????

KItaliassa ja Ranskassa, joissa saa aurinkoa, kulttuuria, maaseutua ja kaupunkia yhdellä lomalla.

[/quote]

Vierailija
13/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:23"]

Ja Kreikassako noita ei saa????

KItaliassa ja Ranskassa, joissa saa aurinkoa, kulttuuria, maaseutua ja kaupunkia yhdellä lomalla.

[/quote]

[/quote]

Saa toki mutta on aika eri kokoisia maita kuitenkin.. Ajattelin ihan autolla matkailua.

Vierailija
14/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan kaikki saaret on kahlattava ensin läpi omatoimimatkoilla ennen kuin saa muihin maihin lomilla matkustaa...

Vierailija
15/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan saarihyppely on palstavahverolle äärimmäinen omatoimiseikkailun kliimaksi.

Vierailija
16/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, minä menen lomalle nimenomaan rentoutumaan ja lepäämään, en seikkailemaan tai ahkeroimaan tai näkemään vaivaa. Mulla on vaativa työ johon kuuluu myös paljon matkustamista, erityisesti kaukoitään, ja matkailussa sinänsä ei ole minulle mitään ihmeellistä. Mutta kun lomalle lähden perheen kanssa, niin mielellään otetaan joku mahdollisimman helppo, ei-kovin-eksoottinen kohde jossa saa maata rannalla ja latkia kaljaa rauhassa, ilman että energiaa kuluu ylimääräisiin mietintöihin joita omatoimimatkoilla usein on tyyliin millähän julkisilla kulkuneuvoilla pitäisi mennä paikkaan x, mitä nyt kun olikin juna täynnä jne. Nuorena tuli kyllä omatoimimatkailtua paljonkin ja jopa vaarallisina pidetyissä kohteissa, nykyisin tykkään mennä turistirysään ryhmämatkalle ja nauttia levosta.

Vierailija
17/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen paikka Kos on nykyään? Oon käynyt siellä joskus lapsena, eikä se silloin ollut erityinen turistirysä. Olihan siellä hotelleja ja joku yökerhokin, mutta enimmäkseen se oli tosi rauhallinen paikka. Olen haaveillut joskus käyväni siellä uudestaan, kaunis luonto, ystävälliset ihmiset ja mielenkiintoiset historialliset kohteet ovat jääneet mieleen.

Vierailija
18/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sitten Korfulle tai Tilokselle

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 01:34"]

[/quote]

Niin, minä menen lomalle nimenomaan rentoutumaan ja lepäämään, en seikkailemaan tai ahkeroimaan tai näkemään vaivaa. Mulla on vaativa työ johon kuuluu myös paljon matkustamista, erityisesti kaukoitään, ja matkailussa sinänsä ei ole minulle mitään ihmeellistä. Mutta kun lomalle lähden perheen kanssa, niin mielellään otetaan joku mahdollisimman helppo, ei-kovin-eksoottinen kohde jossa saa maata rannalla ja latkia kaljaa rauhassa, ilman että energiaa kuluu ylimääräisiin mietintöihin joita omatoimimatkoilla usein on tyyliin millähän julkisilla kulkuneuvoilla pitäisi mennä paikkaan x, mitä nyt kun olikin juna täynnä jne. Nuorena tuli kyllä omatoimimatkailtua paljonkin ja jopa vaarallisina pidetyissä kohteissa, nykyisin tykkään mennä turistirysään ryhmämatkalle ja nauttia levosta.

[/quote]

Vierailija
19/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 01:38"]

No mene sitten Korfulle tai Tilokselle

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 01:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
20/23 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos te Kreikan tuntijat vastaisitte kiistelyn sijaan mun kysymykseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä