Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on olosi lentokoneessa turbulenssin aikana

Vierailija
16.02.2013 |

a - ihan normi

b - huono olo

c - vähän hirvittää

d - paniikkia pukkaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

c-d

Vierailija
2/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

C

helpottaa kun katsoo miten rauhallisia lentoemännät on. He kuitenkin törmäävät ilmiöön melkein päivittäin eikä hätkähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A otan vain lasista kiinni ettei kaadu

Vierailija
4/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin oudosti nautin turbulenssista. Siitä tulee jotenkin rentouttava olo. Enemmän minua pelottavat nousut ja laskut.

Vierailija
5/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:30"]

Jotenkin oudosti nautin turbulenssista. Siitä tulee jotenkin rentouttava olo. Enemmän minua pelottavat nousut ja laskut.

[/quote]Eli ei siis edes a, vaan vieläkin positiivisempi olo. :)

Vierailija
6/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. Lentoemäntänä noihin tottuu ja lähes joka lennolla tulee vastaan isompia tai pienempiä turbulenssejä. Ainoa miinus, että isot turbulenssit häiritsee tarjoilua. 

Vierailija
7/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä a) joskus b) (väsyneenä ja pienessä koneessa on iskenyt huono olo mutta onneksi harvoin lennän pienillä koneilla)

Vierailija
8/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

d

kerran oli ihan hirveästi turbua ja mulla meinas lähtee järki. jotenkin pystyin näyttämään rauhalliselta.

Vierailija
9/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös a-vaihtoehtoa positiivisempi olo. Tykkään turbulenssista :) Kerran oli siistiä kun lensin semmosella oikein pienellä sardiinipurkilla, johon ei edes käsimatkatavarat mahtuneet sisälle matkustamoon. Se tärisi ja heilui ihan kiitettävästi. Se oli hauska matka se.

Vierailija
10/10 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi minulle alkoi tulla huono olo. Mutta turbulenssia oli jo matkalla Lontooseen, ja sitten se jatkui lähes tauotta ( 15-30 minsan taukoja) aina Angolan ilmatilaan asti. Ei mua juuri pelottanut, mutta tuli oksettava olo ja ei voinut nukkua, lukea, eikä katsoa telkkaakaan. Ja vessaan ei päässyt, ei saanut kahvia edes aamulla. Olia aika tukalaa, ja koneessa oli lisäksi tosi kuuma ja lapset parkui. Pahin lentomatkani. Jossain vaiheessa halusin vain pois, mutta toisaalta laskeutuminen Kongoon ei innostanut:-)