Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitaa tytön synttäreillä :(

Vierailija
16.02.2013 |

Eli lapseni täytti tänää 14-vuotta ja lahjaksi saapui tänää kummitädiltä elokuva nimeltä 'Nälkäpeli'. Hain netistä kaiken mahdollisen tiedon ja mitä sain tietää: tässä elokuvassa tapetaan lapsia! Miten tällainen voi nykyään olla sallittua? Laitoin elokuvan takavarikkoon tytöltä, ja nyt olen kuulemma liaan tiukka enkä anna hänen tehdä yhtään mitään. Ikärajan puolesta tuon saisi katsoa, mutta aihe on ihan liian ahdistava ja olen varma, ettei hän välttämättä kestä tällaista. 

Mitä nyt? Annanko siis katsoa vai en?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän yli suojelevainen. Mun tyttö täyttää kesällä 14v ja kävi Nälkäpelin katsomassa leffateatterissa. Eikä jäänyt mitään traumoja.

Toki jos tyttösi on hiljainen, arka ja pelokas, niin parempi olla katsomatta, mutta jos on ihan normi teini, niin nou hätä.

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 11:27"]

Eli lapseni täytti tänää 14-vuotta ja lahjaksi saapui tänää kummitädiltä elokuva nimeltä 'Nälkäpeli'. Hain netistä kaiken mahdollisen tiedon ja mitä sain tietää: tässä elokuvassa tapetaan lapsia! Miten tällainen voi nykyään olla sallittua? Laitoin elokuvan takavarikkoon tytöltä, ja nyt olen kuulemma liaan tiukka enkä anna hänen tehdä yhtään mitään. Ikärajan puolesta tuon saisi katsoa, mutta aihe on ihan liian ahdistava ja olen varma, ettei hän välttämättä kestä tällaista. 

[/quote]

Vierailija
2/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttö todella herkkä?

Antaisin katsoa mutta katsoisin itse mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 9v poika kävi isänsä kanssa katsomassa sen leffateatterissa, eikä ollut moksiskaan

Vierailija
4/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvasta en tiedä mutta mun 8-vuotias luki tuon kirjan eikä ahdistunutl.

Vierailija
5/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo!

Mun 8v. on nähnyt sen. Ne lapset on nuoria aikuisia ja elokuva on musta sopivan jännä ja siitä ei todellakaan ahdistu. Eiköhän tuo ole katsojalle ihan fiktiota.

Vierailija
6/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne on elokuvassa noin vanhoja. Kirjassa nuorimmat on 12-vuotiaita.

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 11:44"]

No haloo!

Mun 8v. on nähnyt sen. Ne lapset on nuoria aikuisia ja elokuva on musta sopivan jännä ja siitä ei todellakaan ahdistu. Eiköhän tuo ole katsojalle ihan fiktiota.

[/quote]

Vierailija
7/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 11:27"]

[/quote]

Pakko kysyä, saako tyttösi lukea sanomalehtiä? Katsoa telkasta uutisia? Käännätkö aina kanavaa, kun kerrotaan murhasta yms.? Takavarikoitko lehdet, ettei tyttösi varmasti saa tietää, että jossain päin Suomea on tapettu lapsi? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn...

Vierailija
8/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko soittanut sille lapsesi kummitädille jo haukkunut pystyyn kun kehtasi tommosen lahjan lähettää mikä aiheutti teillä riitaa?

Vierailija
9/9 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso se yhdessä lapsesi kanssa, jos sinua huolettaa.