Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyrki Kataisen kannattaisi erota tehtävästään?

Vierailija
15.02.2013 |

Ka mitteepä mieltä ootte

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perustelusi Kataisen eroamiselle olivat?

Entä kenestä suuraaja?

Toivottavasti et ainakaan ehdota Timo Soinia.

Vierailija
2/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisia Suomen Tasavallan pääministeriksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteet olisivat: "Olen vain opettaja Siilinjärveltä, jota ei olisi koskaan pitänyt laittaa kantamaan näin suurta vastuuta asioista, jotka käyvät yli ymmärryskykyni. Olen pahoillani, antakaa minulle anteeksi ja rukoilkaa, että Suomi selviää tekemistäni virheistä huolimatta."

Vierailija
4/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 10:17"]

Perusteet olisivat: "Olen vain opettaja Siilinjärveltä, jota ei olisi koskaan pitänyt laittaa kantamaan näin suurta vastuuta asioista, jotka käyvät yli ymmärryskykyni. Olen pahoillani, antakaa minulle anteeksi ja rukoilkaa, että Suomi selviää tekemistäni virheistä huolimatta."

[/quote]

Suurin osa politiikoista on ihan tavallisen koulutuksen saaneita, ei ne ole kataista kummempia.

Vierailija
5/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 10:17"]

[/quote]

katainen ei ole edes opettaja. Mikä lie poliittinen broileri.

Vierailija
6/6 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaisi erota. On ollut jo aivan liian kauan tehtävässään ja tukijoukot alkavat kaikota ympäriltä. Ei vaikuta edes erityisen älykkäältä ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä