Vähäpukeinen, tekohiuksinen/kyntinen nainen - olet liian tyrkky ja teennäinen miehille
Miehet voivat hetken verran ihaillakin vilautteluasi, teko rusketustasi/hiuksiasi/kynsiäsi/botox-kasvojasi, mutta pian he kyllästyvät ja haluavat aidon, iloisen ja raikkaan naisen omaksi naiskaverikseen.
Kommentit (43)
Kyl laittautuminen on ok ja,ripsipidebbyksis ei oo mtn vikaa:D mut josjus jyllastyttaa etenki jos tyypil ei oo mitaa tyylitajuu :D tiia sit onko se instagramtyyli,mut tyylii siin ei oo
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan misseistäkin useimmat on muovisia ja kasvoissa on botoxia yms.
Katsokaa kuvia Anne Pohtamosta. Voi jestas miten kaunis ja luonnollinen nainen.
Naiset oli parhaimmillaan 90-luvun loppupuolelta 2000-luvun alkuun: kasaripermikset ja muut hirvitykset oli jääneet unholaan, grunge-villitys ("hei, teenpä itsestäni ruman") laantunut, tekoripsiä ja kynsiä ei käyttänyt kukaan, kauneusleikkaukset oli tuntemattomia ja pukeutumistyyli oli sopivan tiukkaa muttei missään tapauksessa liian niukkaa tai hutsahtavan paljastavaa.
On muuten eroa et onko tyylikas ja naisellinen vai mauton ja naisellinen :D miehet ny runkkaa kaikelle,paa asia et paljast pintaa ja jotkut miist tyrkyist on paskalla tyylitajulla varustettuja ja se nyt vaan ei ole nattia :D
Vierailija kirjoitti:
miehet runkkaa kuitenkin instabeibe naisille.
Joo, ehkä silmät kiinni. 🤭
Ihan hyvin näyttävät saavan pysyviä miehiä ainakin minun kaveripiirissäni. Ap vaikuttaa muutenkin katkeralta ulisijalta.
t. luonnollinen nainen
Tuo mitä aloittaja sanoo ei ole totuus.
Vierailija kirjoitti:
En itse edusta insta-babe naistyyppiä mutta vaikka ap ei heistä pidä niin kyllä monet nuoret miehet näyttävät pitävän. Sopivat hyvin yhteen kun nuoret miehetkin ovat nykyään insta-boy tyylisiä.
Tämän naistyypin tiedän, mutta minkälainen on insta-boy? Nuoret tytöt ja naiset ovat nykyisin samasta muotista valettuja, pojat ja nuoret miehet ovat sillä lailla erilaisia ettei heillä ole mitään tiettyä
yhteistä tyyliä.
Instababe ft. Sugardaddy.
Siinä nykypäivän teema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen instabeiben näköinen seksinukke jonka kanssa harrastan säännöllisesti seksiä. Vaimo ei välitä ulkonäöstä ja on rupsahtanut.
Mites oot itsestäs huolehtinut? Kaikki me vanhetaan ja tulee ryppyjä yms. Toki muovinen seksinukke pysyy samana vaikka hamaan maan tappiin.
Olen urheilullinen ja muutenkin pidän itsestäni huolta siksi koen myös että seksikumppanin pitäisi miellyttää silmää.
No urheilkaa vaikka yhdessä? Pelaamaan sulkapalloa tms. Syökää terveellistä arkiruokaa, herkutelkaa joskus. Älä ainakaan ala haukkumaan vaimoasi, kannustaa voi terveellisiin elämäntapoihin, mutta ei ilkkua tms.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on suurin osa sellaisia kakaroita etteivät edes tiedä kuka Anne Pohtamo on.
Mutta kyllä-kaunis nainen oli missiaikoinaan. Hänellä oli sellaiset kauniit piirteet, joita harvalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on suurin osa sellaisia kakaroita etteivät edes tiedä kuka Anne Pohtamo on.
Mutta kyllä-kaunis nainen oli missiaikoinaan. Hänellä oli sellaiset kauniit piirteet, joita harvalla on.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse edusta insta-babe naistyyppiä mutta vaikka ap ei heistä pidä niin kyllä monet nuoret miehet näyttävät pitävän. Sopivat hyvin yhteen kun nuoret miehetkin ovat nykyään insta-boy tyylisiä.
Itse olen ainakin huomannut, että meidän insta-pojilla insta-typyt vaihtuu ihan solkenaan.
Taitaa olla pojat perinny vanhemmaltaan h...akäytöksen.
Antakaa nyt saakelsson kaikkien näyttää juuri niin luonnollisilta kuin haluavat näyttää! Tukkaani oon värjännyt viimeks 10 vuotta sitten ja lisäkkeitä ei ole, mutta mitä sen mulle pitäisi kuulua, jos toisilla on eri maku? Aaaaa, kuuluu, koska he on naisia. Ihan yhtä viehkeä on joku wifebeaterissa körmykoiran kans kulkeva salilla pumpattu, joka ikkunasta hauistaan ihaileva broileri. Ja olkoot silti, joku toinen tykkää.
Älkää nyt leidit ainakaan enää upotko näihin!
Ja misseistä Armi Kuusela aikansa kaunotar myös.
Keskustelusta unohtui tyystin microblading-kulmat. 😁 Mitä mieltä niistä?
Vierailija kirjoitti:
Yhdyn ap:n kuvailemaan naiseen
Pic or it didn’t happen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ristiriitaista pitää vähiä vaatteita teennäisinä? Eikö juurikin prameat vaatteet ole teennäisiä?
Ei ole muita vaatteita kuin liian paljastavia tai prameita?
Okk :DDD
Kuka on tuomari liian paljastavuuden ja prameuden suhteen? Imaami?
Runkkaan ja painan instahuoria aina toisinaan, mutta en halua sellaista vakavampaan menoon.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelusta unohtui tyystin microblading-kulmat. 😁 Mitä mieltä niistä?
Ihan järkyttävät.
miehet runkkaa kuitenkin instabeibe naisille.