Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähäpukeinen, tekohiuksinen/kyntinen nainen - olet liian tyrkky ja teennäinen miehille

Tämä on Totuus
27.02.2019 |

Miehet voivat hetken verran ihaillakin vilautteluasi, teko rusketustasi/hiuksiasi/kynsiäsi/botox-kasvojasi, mutta pian he kyllästyvät ja haluavat aidon, iloisen ja raikkaan naisen omaksi naiskaverikseen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ristiriitaista pitää vähiä vaatteita teennäisinä? Eikö juurikin prameat vaatteet ole teennäisiä?

Vierailija
2/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään vakavaa haekkaan. Oma kulta löytyy jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, uli ei saa instabeibeä, ja siksi uli haukkuu instabeibeä. Hanki luuseri elämä.

Vierailija
4/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa tuohon, mut aattelen näin naisen näkökulmasta et olis hirmu raskasta käyttää energiaa tekokynsien, tekohiuksien ja ehkä vielä tekoripsienkin hoitoon. Mulla on ollu ripsienpidennykset aikanaan ja voi jestas. Vähän aikaa näyttää kivalta, sitten niitä rupee lähteen ja täytyy huollattaa.

Tänä päivänä värjäilen parin kk välein tukkaa kotosalla. Vaalea tukka ja juurikasvu aika karmee. Mutta siinä se sitten onkin, muuhun en rahaa ja aikaani tuhlaa. :D

Vierailija
5/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa tuohon, mut aattelen näin naisen näkökulmasta et olis hirmu raskasta käyttää energiaa tekokynsien, tekohiuksien ja ehkä vielä tekoripsienkin hoitoon. Mulla on ollu ripsienpidennykset aikanaan ja voi jestas. Vähän aikaa näyttää kivalta, sitten niitä rupee lähteen ja täytyy huollattaa.

Tänä päivänä värjäilen parin kk välein tukkaa kotosalla. Vaalea tukka ja juurikasvu aika karmee. Mutta siinä se sitten onkin, muuhun en rahaa ja aikaani tuhlaa. :D

Ei mulla ripsiä häiritsevästi lähde, taisit vaan laittattaa semmoisella jolla ei tarpeeksi ammattitaitoa tai et osannut hoitaa niitä.

Vierailija
6/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ristiriitaista pitää vähiä vaatteita teennäisinä? Eikö juurikin prameat vaatteet ole teennäisiä?

Ei ole muita vaatteita kuin liian paljastavia tai prameita?

Okk :DDD

Vierailija
7/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa hyvin on riittänyt pysyvää seuraa ja sekös ap:ta harmittaa

Vierailija
8/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ripsiä häiritsevästi lähde, taisit vaan laittattaa semmoisella jolla ei tarpeeksi ammattitaitoa tai et osannut hoitaa niitä.

Kyllä niitä kaikilla rupee lähtemään, kun huoltopäivä lähenee. Ja se vaiva siinä eniten otti päähän, kun tartti 3 viikon välein huoltaa. :/ Tietty joillakin varmaa saattaa pysyä pidempään, mut harvemmin? Eikö 4 viikkoo oo jo ihan maksimi?

Vierailija
9/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset on wt ja maailmalla ihan out.

Samoin tekokynnet ja -hiukset. Luonnollinen raikas look on in.

Vierailija
10/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan misseistäkin useimmat on muovisia ja kasvoissa on botoxia yms.

Katsokaa kuvia Anne Pohtamosta. Voi jestas miten kaunis ja luonnollinen nainen.

Vierailija
11/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä kaikilla rupee lähtemään, kun huoltopäivä lähenee. Ja se vaiva siinä eniten otti päähän, kun tartti 3 viikon välein huoltaa. :/ Tietty joillakin varmaa saattaa pysyä pidempään, mut harvemmin? Eikö 4 viikkoo oo jo ihan maksimi?

3 viikon välein oon aina käynyt mutta monesti ollut vielä niin hyvin ripsiä ettei siellä kauaa tarvi olla :D

Vierailija
12/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn ap:n kuvailemaan naiseen

Vierailija
13/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä todettu asia. 

Vierailija
14/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 viikon välein oon aina käynyt mutta monesti ollut vielä niin hyvin ripsiä ettei siellä kauaa tarvi olla :D

Liekö ripsiliimat parantuneet entisestä tai sit mulla oikeesti olla vaan huonot tekijät. :D Tosi hyvin sulla kyl pysyy.

Vierailija
15/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aito nainen on luonnollisen näköinen ja saa huonekasvitkin viihtymään! Ei tarvitse tekovärejä eikä muovikasveja!

Vierailija
16/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoripset on wt ja maailmalla ihan out.

Samoin tekokynnet ja -hiukset. Luonnollinen raikas look on in.

Näin äitikin kertoi, kun kävi viime vuonna Italiassa. Ei näkynyt naisilla megaripsiä ja tekokynsiä pahemmin. 😁 Ja kuitenkin trendeistä tunnettu maa.

Vierailija
17/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse edusta insta-babe naistyyppiä mutta vaikka ap ei heistä pidä niin kyllä monet nuoret miehet näyttävät pitävän. Sopivat hyvin yhteen kun nuoret miehetkin ovat nykyään insta-boy tyylisiä.

Vierailija
18/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sanottiin tyrkky, tarkoittaen itsensä esittelijänaisia.

Tosin vaatteetkin voivat olla teennäisiä, jos ne ovat omituisen avoimia rinnoista, pyllystä ja muista muodoista - Siinähän tulee huåra-efekti heti, eikä kukaan halua huåraa naiskaverikseen.

Vierailija
19/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen aina vanhoja valokuvia, esim. vanhuksista nuorempana. Naiset oli niin luonnollisen kauniita, suloisen hymyn kera kuvissa.

Nykyään huulet törröllä otetaan selfietä ja täyställingissä, tietty. 🙄

Vierailija
20/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse edusta insta-babe naistyyppiä mutta vaikka ap ei heistä pidä niin kyllä monet nuoret miehet näyttävät pitävän. Sopivat hyvin yhteen kun nuoret miehetkin ovat nykyään insta-boy tyylisiä.

Itse olen ainakin huomannut, että meidän insta-pojilla insta-typyt vaihtuu ihan solkenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi