Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätään tähän ketjuun TYÖPAIKKOJEN STEREOTYYPPISIÄ HAHMOJA! Minä aloitan:

Vierailija
27.02.2019 |

Juorukello - laulaa kaikkien kuulumiset ja tietää työpaikan sosiaalisen elämän kaikki käänteet Työmatkapyöräilijä - jauhaa kahvitauot pyöräilyn hienouksista ja jakaa neuvojaan muille Eväslehteilijä - linnoittautuu taukohuoneen nurkkaan eväsboksinsa ja sanomalehden taakse, jottei kukaan vain ottaisi kontaktia

Kommentit (2145)

Vierailija
61/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisnero. Tietää kaikesta kaiken ja kertoo sen mielellään.

Vierailija
62/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasi-Anssi. Käyttää työaikansa miinaharavan ja muiden pelien parissa. Vaihtaa näytölle salamannopeasti excelin, kun hänet yllätetään. 

Tämä olen minä, tosin mulla ei ole pasianssi auki, vaan av-palsta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempseä -> 45-55 v nainen, kananper*etukka, räväkkävärinen neuletakki, kova ääni ja matala röhisevä nauru. Eronnut. On monesti silti ihan mukava ja teoriassa avulias, joskin laiska koska odottaa perjantaita ja karaokebaari-iltaa.

Vierailija
64/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnoittautuja. Ei poistu työhuoneestaan koskaan taukotiloihin. Keittää kahvinsa omalla keittimellään. 

Vierailija
65/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästäjä. Puolittaa kaiken: servetit, pullat, post it-laput. Hän myös tykkää pakastaa, perjantai iltapäivä lykkää pakastimeen kuivahtaneet (ja puolitetut) kahvileivät, vanhentuneen kahvimaidon yms. Yök

Tuon pullan puolittamisen kyllä ymmärrän, sillä nehän ovat nykyään valtavan kokoisia. Ei sellaista terve ihminen kerralla syö.

Vierailija
66/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaja. Valittaa kyllö työkavereilleen, kuinka asiat ovat töissä huonosti ja kuinka kaikki toimintaohjeet ovat surkeita, mutta kun on vihdoin mahdollisuus sanoa asioista esimiehelle, niin hiljaisuus.

Vierailija
67/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasi-Anssi. Käyttää työaikansa miinaharavan ja muiden pelien parissa. Vaihtaa näytölle salamannopeasti excelin, kun hänet yllätetään. 

Itse olen tämä. Tälläkin hetkellä selailen tätä viestiketjua.

Vierailija
68/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelija. Loihtii joka joulu, pääsiäinen ja vappu toimistotavarakaapin uumenista toinen toistaan "upeampia" koristeita luomaan viihtyvyyttä työyhteisöön.

Vierailija
69/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien asioidensa kailottaja. Pitää ruokailu/kahvitilassa omaa showtaan ja hoviaan päivät pitkät, kertoo kaikille paikallaolijoille omat ja lastensa asiat, halusivat nämä kuulla tai eivät. Jos joku yrittää aloittaa keskustelun jostakin muusta asiasta, hän joko kääntää asian äkkiä itseensä tai puhuu suoraan päälle. On olevinaan todella hauska ja nokkela, mutta tosiasiassa on väsyttänyt kaikki jo aikaa sitten omiin juttuihinsa.

Istutko sinä(kin) Eikkuli P:n kanssa samassa kahvipöydässä...?

Vierailija
70/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri. On tuonut kotoaan toimistolle noin 150 viherkasvia, joiden kasteluun ja muuhun hoitamiseen käyttää monta tuntia viikossa.

Vierailija
71/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiireisin Henkilö. Vaikka hän tosiasiassa hoitaisi työtehtäviä vähemmän kuin muut, tällä tyypillä on aina eniten hommia ja raskainta. Hän jaksaa loputtomiin valittaa siitä, miten joutuu yksin kantamaan vastuuta ja kukaan muu ei tee mitään. Muiden kiireille hän kohtauttelee olkapäitään. Koska niitähän ei ole. 

Meillä on töissä tuollainen ärsyttävä touhottaja joka itse aiheuttaa kiirettä itselleen ja muille. Tekee kaiken hutaisten kun on muka niin kiire ja muut joutuvat omien töittensä lisäksi korjailemaan hänen virheitään. Tuo henkilö luulee olevansa korvaamaton, mutta oikeasti silloin kun hän on poissa niin kaikki asiat tulee hoidettua paljon nopeammin ja paremmin eikä kellään ole kiirettä tai stressiä.

Vierailija
72/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensä pahoittaja

Ottaa kaiken henkilökohtaisesti. Loukkaantuu päivittäin milloin mistäkin. Yleensä myös näyttää tunteensa.

Vierailija
73/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhekyttääjä. Keskittyy omien työtehtäviensä sijaan toisten tekemien virheiden etsimiseen, muistaa näistä myös hanakasti raportoida esimiehelle.

Vierailija
74/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailija. Täyttää toimiston aina lähettämillään postikorteilla ja tuliaissuklailla. Yleensä harmiton, mutta kadehdittu laji.

Yksi matkailijan alalaji on henkilö, joka on viimeiset 20 vuotta käynyt joka syksy Gran Canarialla ja pitää silti itseään matkailuasiantuntijana.

Yksi kertoo, että on vuokrannut viikoksi asunnon Lontoosta ja pitäisi vielä ostaa lennot. Siihen matkailija, että "meillä on aina Palmasissa all inclusive".

Vierailija
75/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka istuu viimeisen vartin työajasta vessassa.

Vierailija
76/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani.

Hän parempi ihminen kuin muut toimiston lihapää juntit, eikä epäröi kertoa sitä muille.

Vierailija
77/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisnero. Tietää kaikesta kaiken ja kertoo sen mielellään.

Oikealta nimeltään Besserwisser.

Vierailija
78/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Askartelija. Loihtii joka joulu, pääsiäinen ja vappu toimistotavarakaapin uumenista toinen toistaan "upeampia" koristeita luomaan viihtyvyyttä työyhteisöön.

Tälle sukua on käsityöläinen, jolla puikot heiluvat joka kahvitauolla ja välillä töiden välissäkin. Tuo myös töihin näytille kutomiaan ja virkkaamiaan lapasia, pipoja, kaulahuiveja ja säärystimiä ja muistaa aina mainita, että "jos olette kiinnostuneita, niin normaalisti mä velottaisin näistä x summan rahaa mutta te mun työkavereinani maksatte ainoastaan y euroa näistä ;) ".

Vierailija
79/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaani.

Hän parempi ihminen kuin muut toimiston lihapää juntit, eikä epäröi kertoa sitä muille.

Silti syö salaa vierasvaraksi tarkoitetut keksit toimiston keittiön kaapista.  ;)

Vierailija
80/2145 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishengen luoja. Kilpailuttaa kaikki maakunnan tapahtumajärjestäjät tyky-päivää varten, tuhertaa päivän ajan kutsuihin oikeaa fonttia ja tekee seuraavalla viikolla power pointin työpaikan hyvästä yhteishengestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi