Huomenna elämäni saa uuden suunnan
Olen siis kasvanut narkomaaniperheessä ja liikkunut narkomaaniporukoissa. Nyt olen kuitenkin päättänyt katkaista kaikki mahdolliset siteet tähän nykyiseen elämään ja ottaa langat omiin käsiini. Rakennan sellaisen elämän, jonka olen aina halunnut enkä anna taustani tai minkään huumeneulan määrittää itseäni. Ainoat asia, jotka muutoksessa pelottava ovat se, että tulen olemaan alussa varmasti melko yksinäinen ja se, että pelkään muutoksen olevan liian myöhäistä!
Kommentit (10)
Kannattaa hankkia keskusteluapua, sillä narkomaaniperheessä kasvaminen on varmasti rankkaa. Kuinka vanha muuten olet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta huomenna?
Olen siis jo nyt kuivilla, mutta huomenna menen vieroitukseen ja sen jälkeen uudelle paikkakunnalle uuden nimen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia keskusteluapua, sillä narkomaaniperheessä kasvaminen on varmasti rankkaa. Kuinka vanha muuten olet?
No siis traumoja on tietenkin kaikesta ja olen 23-vuotias.
Hieno homma, onnea yritykseen, koskaan ei ole liian myöhäistä! Kaveriseuraa voi aluksi löytyä muista samassa tilanteessa olevista, mutta pitää olla tietty tiukkana ettet retkahda jos he sattuvat retkahtamaan.
Älä jätä huomiselle sitä, minkä voit tehdä jo tänään. Vanha sananlasku.
Onnea matkaan! Olet vielä hyvin nuori ja ehdit rakentaa hyvän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta huomenna?
Olen siis jo nyt kuivilla, mutta huomenna menen vieroitukseen ja sen jälkeen uudelle paikkakunnalle uuden nimen kanssa.
Hienoa, onnea matkaan :)
Miksi vasta huomenna?