Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin motivaatiota opiskeluun?

Vierailija
27.02.2019 |

Kertokaa, millä olette saaneet itsenne motivoitua opiskelemaan. Olen lukion ensimmäisellä luokalla ja tuntuu, ettei opiskelu kiinnosta yhtään. En jaksa keskittyä enkä oikein osaakaan mitään. Pari kertaa käynyt vakaasti mielessä, että vaihtaisin amikseen, mutta ei sielläkään mikään ala kiinnosta. Minulla ei ole mitään tulevaisuudensuunnitelmiakaan joilla voisin motivoida itseäni.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiha amiiseen liiketalouden puolelle

Vierailija
42/46 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, itselläni on sama ongelma. Muuten hyvinvoivana osasin opiskella, eli jos sinulla on ongelmia elämässä, nekin voivat heijastua opiskelukykyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tääyty meennä neurologille ennenkuin lääkkeet määrätään. Verikokeet ja virtsanäytteeet kuuluuu asiaan.

Vierailija
44/46 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene opiskelijaterveydenhuoltoon! Psykologille! Opiskelijana sulla on niiiiiin paljon paremmat tilaisuudet saada apua, kaikki mahdollinen kannattaa hoitaa opiskelijastatuksella. Varsinkin opiskelukuntoon liittyvät asiat! Ei ole kenenkään etu, jos alisuoriudut.

Vierailija
45/46 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tääyty meennä neurologille ennenkuin lääkkeet määrätään. Verikokeet ja virtsanäytteeet kuuluuu asiaan.

Minä sain diagnoosin ja lääkkeet ilman verikokeita, virtsanäytteitä, neurologia? Onko tuo yleinen käytäntö?

Vierailija
46/46 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina halunnut itselleni akateemisen tutkinnon oikeista tieteistä

Ei hätää. Ens vuotena tulee yo todistusvalinnat moniin paikkoihin. Myös lääkikseen ja oikkis ottaa 40% ja aaltoon muutenkin helpompi päästä kun löytyy pitkän matikan L.

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Siinähän joku ei motivoitunut voi viedä oikeasti kiinnostuneen paikan, vaan koska oli parempi onni yo:ssa. Ei kaikki saa sitä arvosanaa mikä periaatteessa pitäisi, kiitos sen tyhmän käyrän.