Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on nyt puoli vuotta aikaa alkaa haluta seksiä, sitten kärsivällisyyteni on lopussa

Vierailija
27.02.2019 |

Taustana se, että 20 vuoden suhteessa viimeiset 5 vuotta miehen kiinnostus seksiin kanssani on hiipunut koko ajan, samaan aikaan kun oma kiinnostukseni on kasvanut sen jälkeen kun vaihdoin hormonittomaan ehkäisyyn.

Päätin nyt seurailla vielä puoli vuotta muuttuuko miehen asenne aiheeseen, josta ollaan kyllä puhuttu ja mies tietää etten tule elämään ilman seksiä loputtomiin.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa vähäseksisyyttä, mutta vaimon kanssa asiasta on puhuttu. Syynä stressi, liikaa asioita nyt elämässä jotka pitää vaan saada alta pois ja opinnot valmiiksi. Tätä on menty noin vuosi, seksiä kerran-pari kuussa. Että ei mun pidä valittaa, koska se on sit aika nam aina. Tärkeintä hänelle ettei tästä vähäseksisyydestä tule painostavaa, tärkeintä mulle että tiedän mistä tämä johtuu ja että me molemmat halutaan. Itse pidän seksiä rentoutumiskeinona, ja toiselle kaiken pitäis olla rentoa että voi haluta.

Vierailija
62/64 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa vähäseksisyyttä, mutta vaimon kanssa asiasta on puhuttu. Syynä stressi, liikaa asioita nyt elämässä jotka pitää vaan saada alta pois ja opinnot valmiiksi. Tätä on menty noin vuosi, seksiä kerran-pari kuussa. Että ei mun pidä valittaa, koska se on sit aika nam aina. Tärkeintä hänelle ettei tästä vähäseksisyydestä tule painostavaa, tärkeintä mulle että tiedän mistä tämä johtuu ja että me molemmat halutaan. Itse pidän seksiä rentoutumiskeinona, ja toiselle kaiken pitäis olla rentoa että voi haluta.

Oi, oi. Miesparka, sinua viedään nyt kun pässiä narussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti tekosyiltä kuulostaa. Jos oikeasti haluaa, niin kyllä sitä aikaa löytyy. Priorisointi. "Molemmat haluaa"... voi voi.

64/64 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kyllä oikein kuullosta oikein järkevältä. Seksihän parasta stressin purkajaa mitä voi olla.

Ja toinen tuntee olonsa painostetuksi jos on seksiä?  ja kumpikin haluaa ... hmm, nyt ei ihan oo kyllä kaikki kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi