Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi huolehtii sinusta?

Vierailija
27.02.2019 |

Eli en tarkoita että miehen tehtävä olisi huolehtia vaimostaan/puolisostaan, mutta olen todennut nyt kun lapset ovat jo itsenäistyneet niin puolisostakin on tullut aika avuton. Kannatan tasa-arvoa. Meillä roolit on kääntyneet niin että minä hoidan lähes kaiken taloudenhoitoon, raha-asioihin ym. juokseviin asioihin liittyvät. Hoidan jopa autoihin liittyvät asiat. Olen mies meidän talossa. Mies hoitaa kodin kunnostusta kun jaksaa. Eikä ole jaksanut vuosiin. Nurmikot kyllä leikkaa ja luo lumet. Tekee ruokaakin kunhan aineet valmiina. Nyt alkaa olla mitta täysi. Haaveilen siitä kun joku huolehtisi minusta! Olen kateellinen naisille joilla on miehekäs vastuunottava turvallinen mies. Mitä sinun miehesi tekee vuoksesi? Onko haavekuvani epätodellinen? Onko tällaisia miehiä enää vai olemmeko me vahvat naiset jyränneet nämä alta??

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies päästää päivittäin keittiöstä olkkarin puolellekin välillä. Nyt talvella on antanut talvikengät, että olen päässyt lumitöihin ja pihaa hiekottamaan.

Vierailija
2/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni herää puolituntia aikaisemmin ja valmistaa minulle ja lapsille aamupalan ja huolehtii teinit bussipysäkille. Antaa minun nukkua myös viikonloppuisin pitkään. Tekee osuutensa kotitöistä ja tuo palkkansa yhteiseen kassaan. Koko ajan teemme pikku palveluksia toisillemme, niin arki sujuu mukavasti. Kyllähän sen huolehtimisen pitää olla vastavuoroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni huolehtii minusta kysymällä joka päivä, mitä minulle kuuluu. Hän tekee osansa kotitöistä. Hän käy töissä ja maksaa kaikesta enemmän, koska minä opiskelen. Hän huolehtii kaiken autoon liittyvän. Kun olen kipeä, hän hoitaa minua ja tekee kaiken kotona.

Ihan perusjuttuja mitä myöskin minä teen.

Vierailija
4/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehditaan kotitöistä erittäin tasapuolisesti. Kun olen kipeänä, hän pitää liikuttavan hyvää huolta, kyselee voiko tuoda jotain kaupasta ja yleensä tuo jotain herkkua vaikka en pyytäisikään. Silittelee ja ottaa syliin ja esimerkiksi hieroo hartioita usein muutenkin. Olen vähän käsi talousasioissa joten mies on hoitanut niitä, mutta koittaa kovasti selittää asioita minullekin ja yrittää saada minut kiinnostumaan ja tajuamaan. Tämä on jotenkin tehnyt minuun erityisen vaikutuksen, ehkä siksi että tuo on selvästi minun etuni ajamista, en jää riippuvaiseksi hänestä ja hänen osaamisestaan vaan se auttaisi elämääni vaikka meille joskus ero tulisikin.

Vierailija
5/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjutut tasan, itse asiassa teen kotitöistä enemmän. Olemme kumpikin vähän epäkäytännöllisiä, mutta hän on meistä enemmän teoreetikko. Huolehtii kuuntelemalla ja osoittamalla kiinnostusta. Huolehtii myös siitä että jos minua on joku kohdellut huonosti, on puolellani. 

Vierailija
6/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkoo puut, lämmittää saunan, huoltaa autot, tekee piha- ja lumityöt,  korjaa kaiken,  maksaa ja jaksaa. Kysyy miten voin. Kaipaisin: halaus silloin tällöin. Saisi vähemmän nalkuttaa.

Vaimo:  Vaatehuolto 100 %,  keittiö ja siivous 90 %, maksaa, jaksamisongelmia, ei nalkuta, lepertelee.

Vierailija
7/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehditaan kotitöistä erittäin tasapuolisesti. Kun olen kipeänä, hän pitää liikuttavan hyvää huolta, kyselee voiko tuoda jotain kaupasta ja yleensä tuo jotain herkkua vaikka en pyytäisikään. Silittelee ja ottaa syliin ja esimerkiksi hieroo hartioita usein muutenkin. Olen vähän käsi talousasioissa joten mies on hoitanut niitä, mutta koittaa kovasti selittää asioita minullekin ja yrittää saada minut kiinnostumaan ja tajuamaan. Tämä on jotenkin tehnyt minuun erityisen vaikutuksen, ehkä siksi että tuo on selvästi minun etuni ajamista, en jää riippuvaiseksi hänestä ja hänen osaamisestaan vaan se auttaisi elämääni vaikka meille joskus ero tulisikin.

Sä taidat olla sellainen naislapsi.

Vierailija
8/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse vastuussa omassa toiminnastaan. Se ei ole anopin, puolison tai lasten vika, jos mies vain röhnöttää laiskana sohvalla.

Vierailija
9/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa roinat kasvoille. Niinä päivinä kun olen c-vitamiinin puutteessa, niin rojut menee torveen.

Vierailija
10/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on itse vastuussa omassa toiminnastaan. Se ei ole anopin, puolison tai lasten vika, jos mies vain röhnöttää laiskana sohvalla.

Oli mies tai koira, mielummin  vähän laiska kun touho. Sellainen suorittaja-sinkoilija (kummassakin tapauksessa) ahdistaisi saman katon alla!

Vierailija
11/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DJ Amanda H. kirjoitti:

Lataa roinat kasvoille. Niinä päivinä kun olen c-vitamiinin puutteessa, niin rojut menee torveen.

Meillä ainakin roinat ja rojut siivotaan roskikseen. Ja roskat viedään ulos roskiskatokseen. Välillä mies ja välillä minä.

Vierailija
12/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy töissä ja saa sieltä rahaa, jolla osallistua kodin menoihin. Auttaa siivouksessa ja ruoanlaitossa pyydettäessä. Tiskaa joskus oma-aloitteisesti. Keittää aamuisin kahvia ja tuo sen sänkyyn. 

Vierailija
13/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan huolehdi. Minäkin vastaan toimeentulossa rahallisesti isommasta osuudesta, teen myös käytännössä kaikki kotityöt. Kerrostalossa ei ole ulkotöitä. Molemmilla on oma auto. Hän kyllä antaa nukkua aamulla myöhään ja kyselee, mitä minulle kuuluu. Tosin unohtaa, jos kerron. Unohtaa myös, jos keron olevani todella kipeä ja vonkaa silti seksiä.

Tämä on ainoa seurustelusuhterni, ei ole kokemusta muunlaisesta. En osaa kuvitella, millaisia muut miehet voisivat olla. Isäni oli kyllä huolehtivainen, hän toi voileipiä ja kuori mandariineja minulle ja siskolleni ja heitti autolla usein, kun tarvitsimme kyytiä.

Vierailija
14/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yleensä mene niin, että ahkerampi päätyy tekemään kaiken?

Toisenlaiseen tilanteeseen pääsee vain, kun se ahkera lopettaa tekemisen, heittäytyy sohvalle jaalkaa katsomaan, milloin laiskemmalla mitta täyttyy.

Minusta aloituksessa oli kyse tekemisestä, eikä huolenpidosta.

Vierailija
15/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mitään, ei tienaa mitään. Lähinnä kuorsaa kaiket päivät.

Vierailija
16/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee minulle ruokaa aika välillä, usein lemppareitani. Ja hän on myös taitava kuulostelemaan fiiliksiani, esimerkiksi jos haluan olla rauhassa, hän antaa minun olla. Ja jos haluan haleja ja läheisyyttä, niin sitä saan.

Vierailija
17/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirttihirmulta kuulostat etkä voi syyttää kuin itseäsi miehesi kuohitsemisesta. Oikeasti. Tuollaisen tilanteen aikaansaamiseen vaaditaan kaksi. Puhut niin tylysti miehestäsi, ettei ihmekään, ettei lempi roihua.

Vierailija
18/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää minusta oikeasti huolta. Illalla voin väsyneenä vaan heittää vaatteet pois, ja aamulla kun herään niin makuuhuoneen tuolilla on puhtaat vaatteet siististi aseteltuna. Aamulla saan aina myös herätä siihen että kahvi on valmista, ja töistä kotiin tullessa meillä on ruokaa pöydässä.

Vierailija
19/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee kaikkea. Itse olen enemmänkin kermaperseprinsessa, jolle pitää talvella olla auto harjattu ja lämmin kun lähden yms.

Vierailija
20/36 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies elättää pääasiallisesti meidän perheen. Huoltaa autot, pihat ja tekee rempat. Auttaa kotitöissä kun pyydän. Kuskailee tyttöä harrastuksiin. Lämmittää saunan. Tekee ruokaa. Kuskaa mua tyttöjen iltoihin ja hakee yöllä pois. Pilkkoo puut. Ja paljon muuta.