Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on nyt puoli vuotta aikaa alkaa haluta seksiä, sitten kärsivällisyyteni on lopussa

Vierailija
27.02.2019 |

Taustana se, että 20 vuoden suhteessa viimeiset 5 vuotta miehen kiinnostus seksiin kanssani on hiipunut koko ajan, samaan aikaan kun oma kiinnostukseni on kasvanut sen jälkeen kun vaihdoin hormonittomaan ehkäisyyn.

Päätin nyt seurailla vielä puoli vuotta muuttuuko miehen asenne aiheeseen, josta ollaan kyllä puhuttu ja mies tietää etten tule elämään ilman seksiä loputtomiin.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiii. Munahaukka!

Vierailija
2/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella kumma juttu, mitn monet kuvittelevat seksuaalisten halujen heräävän kun vähän painostaa, nalkuttaa ja vinkuu. Parhaiten kun vielä vähän pakottaa.

Vaikka oikeasti nuo pn varmin tapa lopettaa viimeisetkin halujen rippeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkin kerkeät puolessa vuodessa laihduttaa vaikka sen 20 kiloa, eiköhän miehenkin halut ala herätä :)

Vierailija
4/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin ennen haluttomuudesta todella pitkään, vuosia. Asiaa pahensi miehen vonkaaminen.

Riideltiin asiasta paljon ja lopuksi saimme järkevän keskustelun aikaiseksi.

Sovimme että mies ei millään tavoin vihjaile tai ehdottele seksiä.

Meni ehkä kuukausi kun huomasin että hitto mähän haluun seksiä!

Jotenkin helpotti omaa tilannetta se kun tiesi, että ei tarvitse taas pelätä että nyt se taas vonkaa ja sitten riidellään, kun kieltäydyn.

Oli rennompi olo ja niin ne omatkin halut heräsi.

Tuon jälkeen meillä on toiminut seksi todella hyvin. Kumpikin saa kieltäytyä jos siltä tuntuu, eikä kumpikaan suutu jos ei natsaa.

Tosin nykyään on todella harvinaista että kumpikaan kieltäytyisi.

Vierailija
5/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisitko itsekään itseäsi? Jos et niin pitäs varmaan alkaa tehä itelleen jotain.

Vierailija
6/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän puolen vuoden ajan olen itse täysin hiljaa koko seksistä.

Jos laihdutan 20kg, painan 32kg joten hv sinä joka meinaat että olisin läski.

Ap

Vierailija
7/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kärsin ennen haluttomuudesta todella pitkään, vuosia. Asiaa pahensi miehen vonkaaminen.

Jotenkin helpotti omaa tilannetta se kun tiesi, että ei tarvitse taas pelätä että nyt se taas vonkaa ja sitten riidellään, kun kieltäydyn.

Tuon jälkeen meillä on toiminut seksi todella hyvin. Kumpikin saa kieltäytyä jos siltä tuntuu, eikä kumpikaan suutu jos ei natsaa.

Musta tää on taas merkki sairaasta vallankäytöstä. Kyllä molempien pitää jollain tavalla tuossa tilanteessa tulla vastaan ja ymmärtää toista. Sulle ei saanut vihjailla eikä ehdotella ihan normaalia asiaa parisuhteessa? Sun ei tarvinut tulla mitenkään vastaan ja ymmärtää toisen turhautumista? Kaikki pyöri vain sun navan ympärillä.. Toinen voi vaan odottaa et JOS ne sun halut herääkin. Tässä tapauksessa, tällä kertaa heräs. Kuka tietää mitä ensi kerrala käy, mut varmaa on ettei sulta tipu myötätuntoa.

Vierailija
8/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ehkä tämä onkin se ongelma??? Mistä mies voi tietää että haluat, jos et sano mitään... Voi teitä ihmiset!

Vierailija
9/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää on taas merkki sairaasta vallankäytöstä. Kyllä molempien pitää jollain tavalla tuossa tilanteessa tulla vastaan ja ymmärtää toista. Sulle ei saanut vihjailla eikä ehdotella ihan normaalia asiaa parisuhteessa? Sun ei tarvinut tulla mitenkään vastaan ja ymmärtää toisen turhautumista? Kaikki pyöri vain sun navan ympärillä.. Toinen voi vaan odottaa et JOS ne sun halut herääkin. Tässä tapauksessa, tällä kertaa heräs. Kuka tietää mitä ensi kerrala käy, mut varmaa on ettei sulta tipu myötätuntoa.

Meillä tilanne on sama, eli mies on sanonut että jokainen vihjauskin minulta seksistä vie haluja vain lisää. Joten en todellakaan saa puhua normaalista asiasta parisuhteessa enää. Mutta tämä tilanne saa tosiaan kestää vain puoli vuotta, jonka jälkeen jos mies ei halua, se on avoin suhde tai ero. Ap

Vierailija
10/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ehkä tämä onkin se ongelma??? Mistä mies voi tietää että haluat, jos et sano mitään... Voi teitä ihmiset!

Tästä on nyt viimeiset 4 vuotta jauhettu niin etä minä vonkaan enemmän seksiä kuin saan niin eiköhän se tiedä ja on itse pyytänyt minua vaikenemaan aiheesta. Ap

Vierailija
11/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on todella kumma juttu, mitn monet kuvittelevat seksuaalisten halujen heräävän kun vähän painostaa, nalkuttaa ja vinkuu. Parhaiten kun vielä vähän pakottaa.

Oliko sulla itselläsi joku ratkaisukin tarjota?

Millä tavalla itse toimit?

Vierailija
12/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on puhunut asiasta miehensä kanssa. Pitäskö siitä sitten täysin vaieta ja odottaa asian korjaantuvan itsestään?

Vierailija
13/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä kommentteja täällä. Itsekin olen seurustellut pihtaavan miehen kanssa ja ero tuosta suheesta oli paras päätös mitä olen ikinä tehnyt! Pihtaaminen vie kyllä itsetunnon todella tehokkaasti.

Vierailija
14/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tästä on nyt viimeiset 4 vuotta jauhettu niin etä minä vonkaan enemmän seksiä kuin saan niin eiköhän se tiedä ja on itse pyytänyt minua vaikenemaan aiheesta. Ap

Ehkä mies silti luulee, että olet nykyään tyytyväinen tilanteeseen jos puoli vuotta on hänen näkökulmastaan mennyt "hyvin". Ei se toinen osapuoli ole ajatusten lukija

Vierailija
15/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaa vaan miehesi, sehän on sallittua että miehen raiskaa. Otat ensin poskeen niin alkaa seisomaan ja sitten vaan hyppäät päälle.

Vierailija
16/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä mies silti luulee, että olet nykyään tyytyväinen tilanteeseen jos puoli vuotta on hänen näkökulmastaan mennyt "hyvin". Ei se toinen osapuoli ole ajatusten lukija

En usko että luulee, että seksihaluni mystisesti ovat kadonneet. Sitä paitsi, tarkoitus on selvittää, saako mies niitä halujaan takaisin nyt ihan itse ehdottamallaan tavalla. Minua kiinnostaa myös nyt eniten se, alkaako mies haluta itse seksiä, koska en enää edes haluaisi seksiä siksi että mies suostuu minun mielikseni kuten muutaman kerran viimeisen vuoden aikana on käynyt. Ap

Vierailija
17/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja toinenko puoli sitten on ajatusten lukija? Sinun varmaan pitää nyt kertoa AP:lle ratkaisu tilanteeseen, kun hän mielestäsi ilmeisen väärin on toiminut.

Vierailija
18/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesoletettu kirjoitti:

Raiskaa vaan miehesi, sehän on sallittua että miehen raiskaa. Otat ensin poskeen niin alkaa seisomaan ja sitten vaan hyppäät päälle.

Olen aika monta kertaa tehnyt jo niin, mutta en niin väkisin että se raiskauksen tuntomerkit täyttäisi. En enää todellakaan alennu moiseen, ikinä. Ap

Vierailija
19/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehillehän aina av:lla neuvotaan olemaan huomaavaisempi, passaamaan ja palvomaan loputtomiin prinsessaa, kiinnittämään huomiota omaan ulkonäköön yms. En tiedä auttaisko noi ap:ta, enkä sitä onko kellään edes mielenkiintoa ottaa tuollaista roolia, kuulostaa kamalalta omaan korvaan.

Vierailija
20/64 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesoletettu kirjoitti:

Olen aika monta kertaa tehnyt jo niin, mutta en niin väkisin että se raiskauksen tuntomerkit täyttäisi. En enää todellakaan alennu moiseen, ikinä. Ap

Siis mitä sä olet mennyt tekemään??! Jos kajoat toiseen ilman lupaa seksuaalisesti, niin se on rikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi