Mitä asiaa kadut eniten elämässä?
Itseä kaduttaa eniten turhista asioista stressaaminen ja se että olen liikaa miettinyt muiden mielipiteitä joissain asioissa, sen sijaan että olisin vain luottanut omiin päätöksiini.
Mitä sinä kadut?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mietin ja pyörittelin kysymystä, ja täytyy sanoa etten kadu yhtään mitään.
Mitä se hyödytttäisi? Mokistani olen oppinut ja jättänyt taakseni, katson eteenpäin ja vältän toistamasta.
Jos elää- siis oikeasti elää! - ei voi välttyä tyhmiltä päätöksiltä ja teoilta. Niitä vain ei pidä pysähtyä vellomaan! Sormensa polttanut lapsi oppii varomaan tulta, ole viisaampi seuraavalla kerralla! Elämä on elämistä varten, ei vanhoissa vellomista.
N 64
Voi kiitos, nyt tuli itku.
Olet oikeassa, pitää ottaa opikseen ja antaa itselleen anteeksi. Ja tietysti pyytää anteeksi, jos on läheisiään vastaan ”rikkonut”.
Yritän nyt luopua turhasta kaunasta, mennä kohti kevättä tulevaisuuteen katsoen.
Hyvää kevättä teille kaikille!
N 63 v
Vierailija kirjoitti:
Se, että ylipäätään synnyin.
Intiassa mies nostaa syytteet vanhempiaan vastaan siitä, että häneltä ei kysytty suostumusta syntymiseen. Aika kinkkinen juttu tulossa.
Minäkään en olisi halunnut syntyä ja siksi olenkin kärsinyt synnytyksen jälkeisestä masennuksesta nyt jo 58v
M58
Raskaudenkeskeytystä. Ja suojaamatonta seks siä, joka ei liity tuohon edellämainittuun, mutta josta tuli eräs tartunta.
Ja vielä ihmiseltä, joka ällöttää minua (kyseessä oli tyhmä ns.kostopan o). Olin nuori.
Ei käy sanoa noin.
Katua elämässään voi näet vain jotain sellaista, mitä (tai minkä) on siinä ja sen aikana itse tehnyt.
Kukaan ei sentään ole tehnyt itse itseään (vaikka sitten millainen olisi) joten tänne maailmaan syntymistään ei voi kukaan myöskään katua.