Miten reagoisit, jos mies kutsuisi alapäätäsi viihdekeskukseksi?
"Viihdekeskus", voi luoja... Omani sulkeutui kun kuulin tämän.
Kommentit (21)
Ajattelisin, että no mikäs muukaan se olisi? Viihdekeskus. Ottaisin kohtealisuutena.
Ei kaikesta tarvitse mieltänsä pahoittaa. Eikä elämää kannata ottaa niin vakavasti :)
Voit ottaa sen kahdella tapaa: vakavasti tai huumorilla. Sinun valinta.
Luultavasti tukehtuisin nauruun :D hauska nimitys
Miksi huvittelukeskus on niin lähellä jäteviemäriä?
Naurahtaisin ja olisin hyvilläni. Viihdytän mielelläni rakastan aviomiestäni, saan siinä sivutuotteena itsellenikin hupia ;)
Jos olisi sanonut, että alapääni on vaikkapa kidutuskeskus tai sillipurkki, niin sitten olisi tullut paha mieli. Mutta viihdekeskus, jes :)
Vierailija kirjoitti:
"Viihdekeskus", voi luoja... Omani sulkeutui kun kuulin tämän.
Sellanen simpukka siellä. Hyvä ettei sentään rämemajava.
Olisiko huvikumpu tai jakopää parempi nimitys?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että harmi kun viihtyjä on kapinen taitamaton jämä.[/quote
Miksi sanoisit rakkaallesi noin rumasti? En voi ymmärtää...
Riippuu tietysti vähän tilanteesta... mutta varmaan pamahtaisin nauruun. En jaksaisi suuttua, jos ei tilanne olisi jotenkin tosi loukkaava (esim. mies markkinoi viihdekeskustani luvatta netissä). Hyvä läppä kumminkin. Tietyllä tapaa arvostavakin. Olisihan osa minusta keskus miehelle. Ja vieläpä viihdesellainen.
Kysyisin varmaan miksiköhän hän minun yläpäätäni nimittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdekeskus olisi halventava nimitys. Rakastelu on kaunista ja nautittavaa, ei viihdekeskukseen verrattava kuten ilotalo.
Pitää muistaa pituusrajat että pääsee huvittelemaan
Vaimon työkaveri oli naisten kesken manannut, kun "huvipuisto oli mennyt remonttiin" juuri ennen risteilyä. Välillä kysäsen, onko huvipuisto auki? (vaimolta siis) Huvittuu.
Tykkään juuri tuonkaltaisesta huonosta huumorista, joten huvittuisin.
Ymmärrän kyllä erittäin hyvin, jos sinua AP, ei naurata! Tuollaisia kommentteja laukoessa pitää tuntea toinen tarpeeksi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdekeskus olisi halventava nimitys. Rakastelu on kaunista ja nautittavaa, ei viihdekeskukseen verrattava kuten ilotalo.
Kai nyt edes sängyssä saa puhua tuhmia ilman
että nainen pahoittaa mielensä 😂
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti vähän tilanteesta... mutta varmaan pamahtaisin nauruun. En jaksaisi suuttua, jos ei tilanne olisi jotenkin tosi loukkaava (esim. mies markkinoi viihdekeskustani luvatta netissä). Hyvä läppä kumminkin. Tietyllä tapaa arvostavakin. Olisihan osa minusta keskus miehelle. Ja vieläpä viihdesellainen.
Yläpää on tietenkin komentokeskus.
Mä nauraisin ja yrittäisin saada miehen panolle, edellyttäen ettei teini ole kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläpää on tietenkin komentokeskus.
Siis miehen alapää
Ajattelisin, että on minulla juntti mies ja harkitsisin vakavasti eroa.
Kyllähän tuo aikamoinen viihdekeskus on :D varmaan naurettais yhdessä, niinkuin muillekkin letkautuksille.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa pituusrajat että pääsee huvittelemaan
Alle 15 cm vain täysikasvuisen kanssa.
Sanoisin, että harmi kun viihtyjä on kapinen taitamaton jämä.