Neljän tähden illallinen - raskaana oleva joi viinejä?
Katsoiko joku muu Neljän tähden illallista tänään? Se raskaana oleva ex-malli joi siinä viinejä ihan pokkana. Tai ainakin juomat hupenivat laseista ja ne olivat saman värisiä kuin muilla ruokailijoilla...
Kommentit (60)
Eilisessä jaksossa veti skumppaa ja totesi ettei yksi lasi haitaa... Sama meno jatkui tämän päivän jaksossa. En tykännyt.
Ninja sarasalo. Joi ihan avoimesti joka illallisella viiniä ja kuoharia.
Mikäpä mä olen ketään tuomitsemaan. En olisi kyllä itse kehdannut tv-ohjelmassa raskaana juoda.
Vierailija kirjoitti:
Joko lapsi on syntynyt?
Kyllä, jokunen viikko sitten
Mistä tiedät, ettei ollu alkoholitonta? Kyllä mun viini näytti samalta ku muiden vaikkei ollu alkoholia...
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä jaksossa veti skumppaa ja totesi ettei yksi lasi haitaa... Sama meno jatkui tämän päivän jaksossa. En tykännyt.
Milloin nuo on kuvattu? Mitä jos ei ollut vielä tuolloin raskaana?
Pieni määrä ei ole vaarallista , esim 12 tai 16 cl viiniä illallisen kanssa tai olut /siideri saunan jälkeen. Ranskassa naiset usein kaatavat hiukan viiniä lasiin ja loput kivennäisvettä jos ovat siis raskaana. Ennen vanhaan naisella saatettiin myös tarjota konjakkia tai viskiä , kun tuli supistuksia.
Terv. Th
Alkoholittomia tuotteita on paljon ja niitä voi tilata myös tekemättä siitä minkäänlaista numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei ollu alkoholitonta? Kyllä mun viini näytti samalta ku muiden vaikkei ollu alkoholia...
Mitä se on (rypälemehua kenties?) ja mistä ostat sitä?
Vierailija kirjoitti:
Pieni määrä ei ole vaarallista , esim 12 tai 16 cl viiniä illallisen kanssa tai olut /siideri saunan jälkeen. Ranskassa naiset usein kaatavat hiukan viiniä lasiin ja loput kivennäisvettä jos ovat siis raskaana. Ennen vanhaan naisella saatettiin myös tarjota konjakkia tai viskiä , kun tuli supistuksia.
Terv. Th
Th ilmeisesti lyhenteeä Täystohelosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli raskaana. Mutta ei viinilasillinen mitään haittaa.
Täällä taas raivoraittiit kiillottaa kruunuaan ja kakarat saattaa silti olla täysääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olihan se, kun joku kysyi miksi hän juo alkoholia vaikka on raskaana, ja vastasi siihen että kyllä raskaanakin voi lasin ottaa. Ja molemmissa jaksoissa on muutenkin puhuttu siitä, että hän on raskaana.
Entä sitten? Alkoholin vaikutusta ihmissikiöön ei ole tutkittu ymmärrettävistä syistä. Jos alkoholi olisi oikeasti haitallista sikiölle niin puolet ranskalaisista olisi kehareita.