Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMAATUSKAT & TORSTAIN TÖRÄYKSET**

18.05.2006 |

Huomenta!

HUHUHUUUUU!! Minnes kaikki yht äkkiä eilen hävis??? Älkää nyt leikistä suuttuko! :D

Tänne nyt vaan!

-Mari-

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla täällä aika alvariinsa kun Trude heti kaipailee kun oon pari timmaa poies.. ;)

Jotenki on ollut ihan masis päivä ja kovasti oon yrittäny keksiä jotain kivaa huomiselle mut eipä kuitenkaan välähtäny mitään hauskaa mieleen. Ollaan nyt Dinan kanssa (lue: MINÄ) jämähetty vähän liikaa tänne kotiin. Täytyy varmaan lähtee käymään kaupungilla tai sitten vanhoilla kotikonnuilla Espoossa joku päivä jos se vaikka vähän piristäis...

Äsken käytiin parin naapurin kanssa vähän juominki ja syöminki ostoksilla kun meillä on taloyhtiön talkoot lauantaina. 170 ¿ saatiin törsättyä makkaraan ja virvokkeisiin. :) Jotuu sit vähän syömään ja juomaan jos asukkaat eivät tule sankoin joukoin mukaan...

Dina otti tänään vaan yhet päikkärit ja nekin jo aamupäivällä! Ja kauhee meno päällä koko ajan. Kuuden aikaan sippas jo yöpuulle sitten, toivonmukaan unia riittää aamuun asti... Siitä on tullut nyt viime aikoina selvästi liikkuavaisempi ja jäntevämpi. Sylissäkin pitää venkuloida koko ajan, hetkeekään ei pysy paikoillaan. Tällä menolla ei luulis menevän kauaa kun se jo konttaa ja nousee ylös.. vaik nyt jalat onkin polvista alaspäin vielä aika löysää kamaa.. hassun näköset ne on kun ne räpistelee samalla kun se yrittää saada niitä alleen. :)

Nyt kattomaan LOST:ia!

Huomiseen!

-Mari-

Vierailija
22/22 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä illan vimoset löpinät...

Mies lähtee huomenna rääkkylään, tekemään niin sanotun esisopimuksen siitä tontista, jotta on varma.. Pankkiinkin pitää rientää.. Kiireinen päivä tiedossa..

Pikku neiti ei meinannut eilen illalla rauhottua nukkumaan, vielä kymmenen aikaa riekku ihan täysillä, puol ykstoista nukahti. Tais muutto vaikuttaa häneenkin. Itseasiassa mei makkari on valosampi kuin entinen, joten...viritin sitten pimennysverhon lisäks pyyhkeen ikkunaan, johan uni tuli..

Kuumetta ei ole enää eilisen jälkee ollut, joten taidettii suht vähällä päästä, neesusta saa kyllä välillä niistäjällä töristää.

Mut nyt vetäydyn kukkumaan, jotta jaksaa huomisen..

Hyviä unia ja kultsin kuvia...

P.S. Nyt ei tää maatuska jaksa kommentoida enenmpää, mitä ootte täällä haastellu, ite asiassa nyt lyö niin tyhjää ettei jaksa ees muistaa mitä " löpinöitä" ootte huastellu..

Huomiseen..ehkä hivenen virkeämpänä..

-eekkis&annimanni-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla