Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin tänään lääkäriltä lähetteen sterilisaatioon. Onko sinut steriloitu?

Vierailija
14.02.2013 |

mitkä olivat syyt siihen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 04:45"]

[/quote]

Pyysin lähetteen, koska olen jo 39v, mulla bipo ja olen ylipainoinen enkä enää halua aloittaa alusta. Kaksi lasta on.

Vierailija
2/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On steriloitu. En halua lisää lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olin 39v ja en halunnut lisää lapsia. Oikein hyvä päätös.

Vierailija
4/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen 5 lapsen äiti ja oli täysin selvää ettemme enää lapsia halua. Valitsin Essuren sen helppouden ja varmuuden takia. Olin 34-vuotias, kun se tehtiin.

Vierailija
5/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mies on, koska hänen mielestään vasektomia oli helpoin ratkaisu ehkäisyongelmaamme. (minulle ei käy hormonaalinen ehkäisy) Olen miestäni huomattavasti nuorempi, joten mies katsoi, että minulla pitäisi vielä säilyä lapsentekokyky (jos vaikka eroamme).

Kaksi lasta.

Vierailija
7/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olin 31-vuotias ja enkä halua enää tulla raskaaksi. Kaksi lasta on jo. Lisäksi olin koko ikäni kärsinyt runsaista ja epäsäännöllisistä kuukautisista ja siksi halusin Novasure-hoidon. Siinä samalla oli näppärää hoitaa ehkäisykin koko loppuelämäksi kuntoon. En ole katunut, operaatiosta kaksi vuotta.

Olen ajatellut niin, että jos kävisi vaikka niin kamalasti, että menettäisin lapseni, en siltikään haluaisi enää uusia. Eihän uusi lapsi kuitenkaan korvaisi menetettyjä. Ja jos eroaisin nykyisestä miehestäni, en koe tarvetta alkaa tekemään lapsia enää uudelle miehelle. Mulle riitti nämä kaksi raskautta ja kaksi vauva-aikaa.

Vierailija
8/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

33vuotta ja syynä se, että en halua lapsia.

Vierailija
9/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 04:45"]

[/quote]

On steriloitu. En halua enempää lapsia, kaksi on. Lisäksi oikein sopivaa ehkäisyä ei ole löytynyt. Toinen lapsi oli yllätys, ehkäisystä huolimatta, ja vaikka hän olikin iloinen yllätys, kolmas lapsi ei sitä olisi. Olen yhden keskeytyksen teettänyt, enkä halua tehdä sitä enää koskaan, joten vahingosta olisi seurauksena vauva.

Vierailija
10/10 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.novasure.com//uk/pdf/ifu_finnish.pdf

aikamoinen laite... huh..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi