Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itken hysteerisesti, koska puristelin naamaa enkä voi nyt lähteä mihinkään.

Vierailija
14.02.2013 |

Jää kaapissa ei ole ruokaa, mutta en voi lähteä kauppaan kun näytän ihan kamalalta. Itkettää.

Iho on punainen ja koholla, siis semmosia nyppylöitä täynnä. Ei auttanut meikkivoiteet ja peitevoiteet.

Mulla olisi ollut vaikka mitä hoidettavaa tänään, mutta sitten tein näin. Olen nyt yrittänyt parantaa tilannetta 4h, ei auta, nyt vaan kyyhötän lattialla tän läppärin kanssa ja nyyhkytän.

Mulla on varmaan mt-ongelmia...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä huivi kasvojen peitoksi nii et näkyy vaan silmät. Sitten pipo syvälle päähän. Ei semmosta kukaan talvella ihmettele :)

Vierailija
2/6 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei oikeasti kiinnosta ne näpyt, paitsi sinua. Ihmiset ajattelevat vain mitä mieltä heistä itsestään ollaan. Eli voit lähteä ihan hyvin sinne kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 03:25"]

Jää kaapissa ei ole ruokaa, mutta en voi lähteä kauppaan kun näytän ihan kamalalta. Itkettää.

Iho on punainen ja koholla, siis semmosia nyppylöitä täynnä. Ei auttanut meikkivoiteet ja peitevoiteet.

Mulla olisi ollut vaikka mitä hoidettavaa tänään, mutta sitten tein näin. Olen nyt yrittänyt parantaa tilannetta 4h, ei auta, nyt vaan kyyhötän lattialla tän läppärin kanssa ja nyyhkytän.

Mulla on varmaan mt-ongelmia...

[/quote]

Ketähän sä luulet naamasi niin paljon kiinnostavan? Ihan oikeasti? Mitä sä ajattelet, että tapahtuu, jos sä menet vähän puristellulla naamallasi kylille? Ihmiset listii sut?

Vierailija
4/6 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret on ongelmat

Vierailija
5/6 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa tää ei taida auttaa, mutta annan vinkin tulevaisuutta varten: mineraalimeikit! Nää on pelastaneet mun sosiaalisen elämäni. Mulla on ollut paha akne teinistä asti, nyt oon 34-vuotias ja edelleen sama ongelma vaivaa. Ei johdu huonosta hygieniasta eikä ruokavaliosta, kaikki keinot kokeiltu ja vain Roaccutan-kuuri auttaa, mutta sitä en voi nyt syödä kun yritän tulla raskaaksi.

Puuterimaiset mineraalimeikkipohjat peittävät punoittavat näpyt niin luonnollisesti kuin suinkin mahdollista. Peittävimpiä ja rasvaiselle iholle sopivia ovat mm. Meow (saa jenkeistä tilaamalla) ja Youngblood (myydään Suomessakin). Jälkimmäinen noista on kalliimpi mutta myös laadukkaampi, ja hohtaa sellaisella todella luonnollisella ja terveellä tavalla.

Saan noilla punaisetkin näpyt peitettyä, kun laitan näppyjen kohdalle ylimääräistä tuotetta pienellä, tiheällä siveltimellä. Eivät tee sellaista tummenneen, mustelmaisen näköistä jälkeä, joka tulee helposti nestemäisillä tuotteilla, vaan oikeasti peittävät jäljen kuin jäljen. Kolmiuloitteisuutta eivät toki peitä, mutta tuo Youngblood hieman häivyttää sitäkin varmaan sen hohdon ansiosta (näpyn tekemä varjo kasvoilla ei näy enää niin selvästi).

Suosittelen lämpimästi! Nuo ovat myös todella helppoja ja nopeita levittää. Puuterimaista tuotetta voi aina sutaista kasvoille lähtiessä, vaikka olisi kiirekin.

Vierailija
6/6 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baanalle vaan, sun näpyt ei ketään muuta häiritse! Jos nyt joku saa niistä jotain iloa elämänsä niin so what!