|||||| HELMET loppuviikkoon (to-su) ||||||
Kommentit (27)
Mulle käy 22.5 ja 26.5. Ja seuraavasta viikosta kaikki muut paitsi pe. Kato sä ny M@nna mikä sulle paras ja laita s-postia sitten tai tekstaria tulemaan..
Vitsi mä oon menos tänään kattoo TomaattejaTomaatteja (stand uppia) ja mä oon ihan into piukeena.. Joka vuos oon ollu kattomassa ja aina on ollu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hauskaa.. Mies saa hoitaa yösyötöt ja mä saan nukkua pitkään..Eevikin menee mummulaan yöks niin ei ole sitten sekään aamulla mua herättelemässä ja säheltämässä :)))
Kohta muskarin kevätjuhlaan ja siitä sitten kaverille viiniä lipittää!!!! Ihanaa!!
Larvanto ja Minttu 2kk & Eevi 2v9kki
Tulisitteko sitten heti maanantaina kun se kerran molemmille sopii? Mulle kyllä käy tuo tiistaikin mutta silloin on kerho aamupäivällä joten " säästän" mieluummin seuran jollekin muulle päivälle =)
Laita Larvanto mulle s-postiosoitteesi tekstarilla niin laitan huomenna ajo-ohjetta!
Nyt paistamaan silakkapihvejä ja sitten kiertämään yksi kirpputori!
Manna
Mulle ainakin passaa tuo maanantai... Nähdään siis sillon! Mann@ laitahan mullekin se ajo-ohje/osoite niin löydämme Eetuskan kanssa perille... Mitä tuodaan tuomisia?
Meillä taasen oli tosi huono yö, Eetu heräs kolme kertaa syömään ja kaksi kertaa niiden lisäksi ähisi/puhisi äänekkäästi jotakin ihmeellistä, joten mulla on ollut sitten vastaavasti tosi huono päivä tänään, ja valitettavasti mies on joutunut taas katsomaan kun mä kiukuttelen joka asiasta. Saa nähä aloitanko pikapuoliin ne kiinteät, jos ei rupea jätkä nukkumaan taas kunnolla... Oli siis ainakin neljäs ellei viides yö jo kun Eetu heräili tuolla tavalla, kun on muuten nukkunut hyvin, vain kerran herännyt yössä jos sitäkään... Mut seuraan tilannetta!
Mutta nyt takaisin jääkiekkoo kattoon... Onneksi ne kohta loppuu!
Napero ja Eetu 3,5kk
Jänskät paikat Suomella tänään! Jääkiekkoa ja sitten viel Euroviisut :)
Napero, meidänkin Eetu joskus tankkailee yöllä, yleensä nukkuu läpi yön, mutta välillä on noita tankkailuja, että pitää kesken yötäkin nousta syöttämään! Vauvoilla kuulemma on noita kasvupyrähdyksiä välillä jolloin tankataan kovasti. Tosin on sit pirun vaikeeta saada enää unenpäästä kiinni kun pitkin yötä joutuu yhtäkkiä heräilemään...
Keksittiin sitten kikka, joka ainakin tänään toimi, ettei poika huuda vaunulenkillä! Otettiin koppa pois ja nostettiin selkämystä vähän ylös eli sai herra sitten kunnolla katsella maisemia :) Nukkui sitten melkein koko tunnin lenkin ajan mikä onkin ollut todella harvinaista!!! Täytynee käydä lenkillä vastedes tuolla tyylillä :)
Munkin mies ensi perjantain vapaalla, ajateltiin siinä siivoilla ja sitten pe iltana käydä vähän viihteellä jos saadaan Eetu mummolaan. Ihanaa, pääsee itsekin vähän rentoutumaan :)
Nyt kaffille ja katsomaan peli loppuun!
Sasuliini ja Eetu
viime yönä jo ennen kolmea tankkamaan kun normaalisti on mennyt puoli kuuteen. En sitten itse saanut enää unta vaan valvoin kolme tuntia! Sitten onneksi sain muutaman tunnin nukuttua. Kyllä on ärsyttävää kun tulee takapakkia. No onneksi Konsta on ollu hyvän tuulinen päivän.
Onko muita, joiden vauvoilla on atooppisen kuiva iho. Eli miten hoidatte?
Järkätäänkö sitä Espoon piknikkiä sitten nopealla aikataululla jahka säät taas lämpenee ja odotettavissa on aurinkoista.
No nyt jännittämään lätkää..
nippu
Siis kun Suomi voitti Euroviisut ja sai lätkässä pronssia. Nyt tässä odotellaan perjantaita, että päästään torille juhlimaan. En vain tiedä, mihin lapset laitetaan, kun kaikki meidän tutut on menossa sinne myös. No, ehkä mennään sitten koko perhe yhdessä ja ollaan jossain laidalla. Onkos muut pk-seutulaiset menossa " torille" ?
Mulla oli kamalasti kaikkea kommentoitavaa, kun en pariin päivään ehtinyt/jaksanut kirjoittaa, mutta nyt pitää alkaa siivoamaan (on koko viikonlopun jo pitänyt), joten yritän huomenna kirjoittaa enemmän.
Se pitää vielä mainita, että hassua lukea, että monien vauvat on taas alkanut heräilemään kerran tai kaksi yössä, kun ennen nukkuivat yön heräämättä, kun Helmin ennätys unipätkä yöllä on ollut 6 h ja se on tapahtunut kerran. Jos on hyvä yö, niin pisin unipätkä on 4 h ja seuraavat 2 h. Tohon olen siis jo tyytyväinen. Mutta ehkä meilläkin joskus parin vuoden päästä nukutaan yöt heräilemättä. Sattuu nyt vain kuulumaan noi yöheräilyt meidän perheen vauva-arkeen. Mutta Helmi on niin super-ihana ja " helppo" tyttö ja nukkuu päivisin niin hyvin & paljon, etten jaksa enää valittaa noista öistä.
T:Fassiloora ja Helmi (3 kk)
Mä luin sun hyvät " niksit" poika sylissä ja imetin samalla. Nauraa hytkytin niin paljon että poitsukin rupes kesken tissittelyn hekottaa :) Selittelin sille että yhden Helmen äiti kirjoittaa niksejä ja mua naurattaa -sit täällä hekoteltiin yhdessä :) Sulle voimia ja Inkulle paranemista!
Laitoinkin tuosta imetyksestä ihan oman aloituksen kun se asia on alkanut ahdistaa ... mutta kyllä tästä selvitään. päivä kerrallaan vaan mennään.
Midzi -sullakos oli niitä vellin anto kokemuksia , jos käyt lukemassa tuu kertoo miten kävi ? Teillä on ilmeisesti jo helpottanut tilanne ?
Niiskulle Onnittelut!!
Mä alan tänään laittaa hääkutsuja eteenpäin, tuli kutsut postissa -ihanat ja kiva kun otettiin valmiiksi painetut niin onhan edes jotain siistiä!
Piti vielä jotain laittaa mut nyt ei muista
Minkki kera Oskarin 3kk ihan just