Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan The Walking Dead- sarjaa?

Vierailija
14.02.2013 |

Mielipiteitä? Mitä pidätte? Mitä muuttaisitte sarjassa? Mitä ette missään nimessä haluaisi nähdä tulevaisuudessa?

keskustelua! :)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson katson sarjaa! ja on muuten hyvä! vaikka onkin pelottava ja uni ei meinaa heti tulla perään. Mutta jotenkin koukuttaa. Mistäkähän saisi tietoa mitä tuleman pitää?

Vierailija
42/71 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 09:11"]

katson katson sarjaa! ja on muuten hyvä! vaikka onkin pelottava ja uni ei meinaa heti tulla perään. Mutta jotenkin koukuttaa. Mistäkähän saisi tietoa mitä tuleman pitää?

[/quote]

Jos englanti taipuu, niin tuolta

http://www.spoilertv.com/search/label/The%20Walking%20Dead

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Darylin ja Carolin suhde toteutuu, kaikki sarjakuvaan tutustuneet tietävät tämän.

Vierailija
44/71 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. Eilinenkin jakso oli ihan tylsä..

Vierailija
45/71 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI, musta eilisessä jaksossa oli yllättävän paljon toimintaa. :D Pelkään vaan, että sarja saippuoituu nyt, kun Daryl ja Andrea palasivat muun ryhmän luokse.

Vierailija
46/71 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä logiikka tossa on jos noi kaikki elävät kantaa samaa tautia mikä kuolleilla on, mikä muuttaa ne zombeiksi silloin kun kuolee, mutta jos zombi puree elävää niin se muuttaa vaikka niillä on jo se sama tauti. Eihän sen pureman pitäis mitenkää vaikuttaa?

Vierailija
47/71 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:11"]

Mikä logiikka tossa on jos noi kaikki elävät kantaa samaa tautia mikä kuolleilla on, mikä muuttaa ne zombeiksi silloin kun kuolee, mutta jos zombi puree elävää niin se muuttaa vaikka niillä on jo se sama tauti. Eihän sen pureman pitäis mitenkää vaikuttaa?

[/quote]

Minä olen ajatellut sen vain niin, että niiden zombien hampaat ovat niin täynnä pöpöjä yms. että se purema tappaa. Eli siis purema ei muuta sinua zombieksi, mutta saat kuolettavan infektion ja kuolet > muutut walkeriksi.

Vierailija
48/71 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se muuten zombie-Merle eilen siinä aidalla, kun Rick pysähtyi katsomaan sitä yhtä niistä?

Vierailija
49/71 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sarjasta, mutta minua vähän ärsyttää (tai huvittaa) se vakava kunniantunto, jolla sarjan hahmot suhtautuvat kuolleisiin: zombiutuneen ihmisen tappaa aina läheisin sukulainen tai ystävä.

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:38"]

Oliko se muuten zombie-Merle eilen siinä aidalla, kun Rick pysähtyi katsomaan sitä yhtä niistä?

[/quote]

Muistelen, että Daryl tappoi zombie-Merlen.

Vierailija
50/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmissuhteita ja vähemmän tappamista ja kuolemaa, kiitos :)

Vierailija
51/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kakkoskaudesta eniten, eka ja kolmas ovat liian väkivaltaisia..

Vierailija
52/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin katsomaan alussa, mutta oli niin huonosti tehdyt zombiet, että olivat lähinnä koomisia kuin kamalia.

Vierailija
53/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:24"]

Erehdyin katsomaan alussa, mutta oli niin huonosti tehdyt zombiet, että olivat lähinnä koomisia kuin kamalia.

[/quote]

Minulla on kamala "zombie-kammo", mutta tätä sarjaa pystyn kattomaan juuri sen takia että näkee niin hyvin useimmiten että zombiet ovat vain näyttelijöitä =D

Vierailija
54/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:24"]

[/quote]

Minulla on kamala "zombie-kammo", mutta tätä sarjaa pystyn kattomaan juuri sen takia että näkee niin hyvin useimmiten että zombiet ovat vain näyttelijöitä =D

[/quote]

Täsmälleen näin :D

Vierailija
55/71 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 12:34"]

Kyllä Darylin ja Carolin suhde toteutuu, kaikki sarjakuvaan tutustuneet tietävät tämän.

[/quote]

Eihän Daryl ees oo sarjiksessa?

Vierailija
56/71 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Katsoin kaksi ekaa jaksoa ja ei vaan oo mun juttu. Liikaa väkivaltaa ja muutenkin ihan seko. Ehkä olen liian vanha moiseen.

Vierailija
57/71 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tuotantokausi oli hyvä, sen jälkeen pilattiin ihmissuhdehömpällä ja liiallisella dramaattisuuden korostamisella. Mä jouduin kyllä lopettamaan loistavan sarjakuvankin lukemisen hirveän väkivallan takia. Tosiaan, eihän Daryl ole sarjakuvassa (ainakaan siinä osassa, mihin asti pääsin eli n. kirja 4).

SPOILERIVAROITUS

Anteeksi jos spoilaan, mutta niille, jotka ovat nähneet pitemmälle: kuoliko se päähenkilöiden vauva? Sen takia lopetin sarjakuvan, en vaan kestänyt enää.

Vierailija
58/71 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

Niin, mutta daryl korvaa sarjassa Tyreseen, joka oli Rickin oikea käsi ja Carolin rakastettu.

Vierailija
59/71 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

Niin, mutta daryl korvaa sarjassa Tyreseen, joka oli Rickin oikea käsi ja Carolin rakastettu.

[/quote]

Mutta mitä toi Tyrese nyt sit tekee sarjassa jos Daryl on sen korvannut?

Vierailija
60/71 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 16:55"]

Eka tuotantokausi oli hyvä, sen jälkeen pilattiin ihmissuhdehömpällä ja liiallisella dramaattisuuden korostamisella. Mä jouduin kyllä lopettamaan loistavan sarjakuvankin lukemisen hirveän väkivallan takia. Tosiaan, eihän Daryl ole sarjakuvassa (ainakaan siinä osassa, mihin asti pääsin eli n. kirja 4).

SPOILERIVAROITUS

Anteeksi jos spoilaan, mutta niille, jotka ovat nähneet pitemmälle: kuoliko se päähenkilöiden vauva? Sen takia lopetin sarjakuvan, en vaan kestänyt enää.

[/quote]

Vauva elää, äiti kuoli synnytyksessä.