Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko kukaan The Walking Dead- sarjaa?

Vierailija
14.02.2013 |

Mielipiteitä? Mitä pidätte? Mitä muuttaisitte sarjassa? Mitä ette missään nimessä haluaisi nähdä tulevaisuudessa?

keskustelua! :)

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 07:16"]

En viiti spoilata jos osa ei ole vielä uusinta jaksoa (jenkkien tahdissa) katsonut. Mutta viimeisimmissä jaksossa saadaan ainakin hieman osviittaa siitä mihin suuntaan Darylin ja Carolin suhde on menossa. Se mihin suuntaan asiat menee, jää teidän itse nähtäväksi ;)

[/quote]Voitko kertoa miltä sivustolta olet katsonut tuon jaksin? Mun luottosivusto ei ole vieläkään ladannut sitä sivuilleen, enkä ole päässyt seuraamaan amerikan tahtiin.

Vierailija
22/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 07:16"]

En viiti spoilata jos osa ei ole vielä uusinta jaksoa (jenkkien tahdissa) katsonut. Mutta viimeisimmissä jaksossa saadaan ainakin hieman osviittaa siitä mihin suuntaan Darylin ja Carolin suhde on menossa. Se mihin suuntaan asiat menee, jää teidän itse nähtäväksi ;)

[/quote]Voitko kertoa miltä sivustolta olet katsonut tuon jaksin? Mun luottosivusto ei ole vieläkään ladannut sitä sivuilleen, enkä ole päässyt seuraamaan amerikan tahtiin.

[/quote]

No mut kaks päivää ja sen näkee jo suomessa - varmasti paremmalla kuvanlaadulla kuin streamina katsottuna! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä, joiden mielestä Daryl/Carol suhde ois niiiin ihana, siskoni ja eräs naistuttavani kuuluu näihin..

Ensinnäkin, romanttiset suhteet ei oikein sovi tähän sarjaan, sori nyt vaan. Ja toisekseen, pidän kyseistä paria jotenkin.. kamalana :( Carol lähentelee jo viittäkymppiä ja Daryl on varhaisissa kolmessakympissään (The Walking Dead Wikian mukaan)

Muutenkin Darylin hahmo on niin mielenkiintoinen, että haluaisin hänen pysyvän sinkkuna.. Jotenkin parisuhde ainakin TÄSSÄ vaiheessa tuhoaisi hahmonkehityksen täysin. Samoin Carol, mielenkiintoinen hahmo yksin, mutta ne selkeät viittaukset hänen ja  Darylin suhteeseen saavat minut voimaan pahoin. :(

Mutta oon varmaan ainoa joka vihaa tätä paritusta.. Taitaa olla että toi on väistämätön , kun tosi moni fani haluaa heidät yhteen.. Minusta taas minkäänlainen romantiikkahömppä ei sovi tähän sarjaan!

Olin iloinen, kun Darylin ja Carolin välillä näytti olevan PLATONINEN ystävyyssuhde, mutta miksi sekin piti pilata romanttisilla viittauksilla.

Vierailija
24/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koukussa sarjaan, vaikka aiheuttaa painajaisia, unettomuutta ja yökötyksiä :o)

Vierailija
25/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 06:25"]

Mä en tajua näitä, joiden mielestä Daryl/Carol suhde ois niiiin ihana, siskoni ja eräs naistuttavani kuuluu näihin..

Ensinnäkin, romanttiset suhteet ei oikein sovi tähän sarjaan, sori nyt vaan. Ja toisekseen, pidän kyseistä paria jotenkin.. kamalana :( Carol lähentelee jo viittäkymppiä ja Daryl on varhaisissa kolmessakympissään (The Walking Dead Wikian mukaan)

Muutenkin Darylin hahmo on niin mielenkiintoinen, että haluaisin hänen pysyvän sinkkuna.. Jotenkin parisuhde ainakin TÄSSÄ vaiheessa tuhoaisi hahmonkehityksen täysin. Samoin Carol, mielenkiintoinen hahmo yksin, mutta ne selkeät viittaukset hänen ja  Darylin suhteeseen saavat minut voimaan pahoin. :(

Mutta oon varmaan ainoa joka vihaa tätä paritusta.. Taitaa olla että toi on väistämätön , kun tosi moni fani haluaa heidät yhteen.. Minusta taas minkäänlainen romantiikkahömppä ei sovi tähän sarjaan!

Olin iloinen, kun Darylin ja Carolin välillä näytti olevan PLATONINEN ystävyyssuhde, mutta miksi sekin piti pilata romanttisilla viittauksilla.

[/quote]

Miksi sinusta vanhemman naisen ja nuoren miehen suhde on ällöttävää? Sitä paitsi sarjan kuin sarjan henkinen puoli on kuollut, jos romantiikkaa ei ole.

Vierailija
26/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viitteitä sarjassa on ollut, että noilla kahdella on suhde? Miks mä en ole huomannut mitään? :D En ole nyt uusintoja katsonut enkä näköjään muista enää mitä siinä tapahtui... Kerran siellä vankilassa C sanoi D, että haluaisko se muhinoida tms. Eikä silloin tapahtunut mitään. Onko jotain muutakin tapahtunut heidän välillään?

Vierailija
27/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 07:58"]Millaisia viitteitä sarjassa on ollut, että noilla kahdella on suhde? Miks mä en ole huomannut mitään? :D En ole nyt uusintoja katsonut enkä näköjään muista enää mitä siinä tapahtui... Kerran siellä vankilassa C sanoi D, että haluaisko se muhinoida tms. Eikä silloin tapahtunut mitään. Onko jotain muutakin tapahtunut heidän välillään?[/quote]

Pieniä viittauksia molemminpuoliseen ihastukseen. Esim. Kun Daryl luuli Carolin kuolleen ja kun he sitten löysivätkin toisensa, heidän välillään oli sellaista lämpöä ja lempeyttä.

Vierailija
28/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Dn ja Cn välillä ei ole näkynyt mitään romanttista..

Vierailija
29/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 12:11"]

Minusta Dn ja Cn välillä ei ole näkynyt mitään romanttista..

[/quote]

Kyllä muuten on! Paljonkin! Katsotko edes sarjaa? :D

Vierailija
30/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa tää ketju... Hirveästi juonipaljastuksia...

Vierailija
31/71 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska sarja

Vierailija
32/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs piditte uusimmasta jaksosta? Pistetään taas keskustelua pystyyn :D Mitäs veikkaatte, että ens jaksossa tapahtuu?

Vierailija
33/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on pakkomielle tähän sarjaan... Voisitko lopettaa tämän nostelun? ketään ei oikeasti kiinnosta puhua kanssasi jostain väkivaltaisesta roskasarjasta

Vierailija
34/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 03:16"]

AP:lla on pakkomielle tähän sarjaan... Voisitko lopettaa tämän nostelun? ketään ei oikeasti kiinnosta puhua kanssasi jostain väkivaltaisesta roskasarjasta

[/quote]

Naurattaa tää monologi "keskustelu", jota AP täällä vetää.

Vierailija
35/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 03:16"]

[/quote]

Ja sinähän olet harvinaisen väärässä....

t. ei ap

Vierailija
36/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun uudet jaksot vihdoin alkoi. Mä en muista yhtään miten ne muutama uusi tyyppi tuli sinne vankilaan. Kuka muistaa?

Harmi kun Darryl jäi veljensä kanssa. Veli on kyllä tosi hirveä tyyppi.

Vierailija
37/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina pistinkin oman aloituksen siitä että olin vähän pettynyt siihen uuteen jaksoon... Tavallaan tapahtui liikaa, ja silti ei mitään..

Ja se Andrean puhe oli jotenkin liian yliampuva, ja se vois pikkuhiljaa tajuta että sillä Kuvernöörillä ei ole ole kaikki hepat tallissa...

Ja Daryliltä vähennän pisteitä kun lähti Merlen matkaan..

Ja se Rickin sekoaminen, ja Lorin kummitteleminen... Tuntuu että yhteen jaksoon on yhtäkkiä saatu mahtumaan mahdollisimman paljon Hollywood-sarjojen kliseitä..

Toivottavasti seuraava jakso olisi parempi.

Vierailija
38/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 03:21"]

Kiva kun uudet jaksot vihdoin alkoi. Mä en muista yhtään miten ne muutama uusi tyyppi tuli sinne vankilaan. Kuka muistaa?

Harmi kun Darryl jäi veljensä kanssa. Veli on kyllä tosi hirveä tyyppi.

[/quote]

Muistaakseni he pakenivat metsässä walkereita (Donna oli vahingoittunut) ja tarvitsivat nopeasn suojapaikan. He löysivät vankilan, jonka seinä oli revitty auki.

Myöhemmin he joutuivat walkereiden saartamiksi ja Carl löysi ja pelasti heidät.

Minusta taas Daryl ja Merle ovat tosi mielenkiintoisia hahmoja :D ei sitä samaa peruskauraa täydellistä ihmistä. Toivon oikeasti, ettei kumpaakaan sekoiteta romanttisesti kehenkään

Vierailija
39/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin muuten kuvitella, mitä tapahtuu kun Carol ja Daryl löytävät taas toisensa! :D huhhuh

Vierailija
40/71 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 03:37"]

Voin muuten kuvitella, mitä tapahtuu kun Carol ja Daryl löytävät taas toisensa! :D huhhuh

[/quote]

Ei niitten nyt ihan heti tarttis rveta paneskelemaan... Tuntuu että sarja saavutti liian suuren suosion, ja nyt tekijöille on tärkeää vaan tuottaa lisää materiaalia ja laatu siinä sitten kärsii...