Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan The Walking Dead- sarjaa?

Vierailija
14.02.2013 |

Mielipiteitä? Mitä pidätte? Mitä muuttaisitte sarjassa? Mitä ette missään nimessä haluaisi nähdä tulevaisuudessa?

keskustelua! :)

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian väkivaltainen tällä hetkellä mun makuun, pidän kuitenkin ideasta ja hahmot on mielenkiintoisia.

Eli: Itse vähentäisin tarpeetonta teurastusta ja tappamista ja lisäisin romantiikkaa ja ihmisten välisiä suhteita. Minua itseäni ainakin ilahduttaa Darylin ja Carolin välinen suhde, koska Carol on jo vanhempi rouva ja Daryl nuorempi "poika", puumanaisia ei ole koskaan liikaa ;)

Vierailija
2/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän enemmän jännityksestä ja juonikiemuroista. Romantiikkaa saa katsoa ihan riittävästi joka tuutista. Pettymys oli kyllä suuri että se seriffin vaimo kuoli. Olisin toivonut heidän saavan selvitettyä välinsä edes jotenkin ennen sitä.

Mutta sarjan idea on tosi hieno ja ihan erilainen. Tykkään kyllä ja hyvin on osattu pitää jännitystä yllä läpi sarjan ja uudistuksiakin on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmitti, kun kausien välinen talvi vain hypättiin yli. "jee selvisimme talvesta"... Onneksi tämä taas jatkuu :)

Vierailija
4/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan, omaksi ihmetykseksenikin. En yleinsä tykkää tuollaissta zombie jutuista, mutta tämä on aika jännä. Mitään ihmissuhde kiekuroita en tuohon ohjelmaan todellakaan enempää kaipaa, niitä on ihan tarpeeksi kauniissa ja rohkeissa :) 

Minulla on sellainen tunne, että seriffin vaimo ei ole kuollut. En tiedä miksi, mutta jotenkin vain tuntuu siltä. Hänen kuolemaansa ei periaatteessa näytetty ollenkaan,, vaikka sarjassa kaikkien muiden kuolemalla on mässäilty oikein huolella. Hänet ammuttiin kuvaruudun ulkopuolella ja ruumistakaan ei näytetty missään vaiheessa kun oletettiin sen olevan zombien mahassa. Mutta mitään faktaa ei ole missään vaiheessa näytetty. 

Toisaalta ohjelma on mukava juuri siitä syystä, että todella yllättävätki tahot voivat kuolla, jopa päähenkilöt. Se tekee siitä jotenkin todenmukaisemman. 

Onko tämä muuten vihoviimeinen kausi?

Vierailija
5/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan, oikein hyvä sarja. Seriffin vaimoa ei tosiaan näytetty kuolleena, joten se asia vähän roikkuu ilmassa. Minä pelkään, että sarja saippuoituu liikaa, tässä kaudessa on vähän ollut sellaisia merkkejä.

Vierailija
6/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun varmaan kans vähemmistöön, joka haluais lisää ihmissuhteita. :D

Vierailija
7/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katsonut ihan uusinta jaksoa? Tätä joka tuli siis pitkän tauon jälkeen?

Vierailija
8/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se vielä ole suomessa alkanut...enhän ole missannut?? Yllätyin kyllä että tällaiseen zombie hömppään jäin koukkuun kun ei ole koskaan ennen kiinnostanut. Ehkäpä siksi että tämä on todella hyvin tehty.

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 12:26"]

Onko kukaan katsonut ihan uusinta jaksoa? Tätä joka tuli siis pitkän tauon jälkeen?

[/quote]

Vierailija
9/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 12:34"]

Ei kai se vielä ole suomessa alkanut...enhän ole missannut?? Yllätyin kyllä että tällaiseen zombie hömppään jäin koukkuun kun ei ole koskaan ennen kiinnostanut. Ehkäpä siksi että tämä on todella hyvin tehty.

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]

17.2.2013 alkaa suomessa taas.. Jenkeissä alkoi 10. päivä, mutta luuleeko asiasta kysellyt kirjoittaja, että kovin moni jenkkien kanavia reaaliajassa seuraa?

Vierailija
10/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin seuraa netin kautta jenkkien tahdissa sarjoja :P Mid-season-breakin jälkeen on tullut yksi jakso jo

Vierailija
11/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä uusinta ole vielä Suomessa näytetty... Älkää spoilatko ulkomailla asuvat tai netistä katsojat!

Vierailija
12/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 12:41"]

Monikin seuraa netin kautta jenkkien tahdissa sarjoja :P Mid-season-breakin jälkeen on tullut yksi jakso jo

[/quote]

Jos sinä seuraat, niin se ei tarkoita että muut seuraisivat. Turhaan puolustelet typerää kysymystäsi, jonka tarkoituksena oli vain leuhkia.

Vierailija
13/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan kamala sarja. Siskoni fanitti tuota jo, ennen kuin sitä tuli Suomen tv:stä ja katsoin hänen kanssaan dvdltä ekan kauden. Yöööök! En ole pitkään aikaan mistään saanut painajaisia, mutta tuosta sarjasta olen. Ihan sairas ohjelma.

Minusta sarjassa keskitytään ihan liikaa niihin ihmissuhteisiin ja sitten siihen, miten vaan ällöttävimmällä tavalla saataisiin ihmisiä tapettua. Ja niitä mielisairaalahuuruissa syntyneitä ajatuksia, kuten zombieiden päät akvaarioissa, yh... Minusta sarja olisi parempi, jos siinä keskityttäisiin enemmän ihmiskunnan selviämisen ongelmiin eikä koko ajan niihin ihmissuhteisiin. EVVK kuka rakastaa ja ketä.

Sheriffin vaimo kuoli sarjassa, ei tule takaisin. Lukekaa se sarjakuva, johon tv-sarja pohjautuu, niin tiedätte paremmin.

Vierailija
14/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, tuleeko Darylin ja Carolin suhde tapahtumaan?

Vierailija
15/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 02:44"]

Tietääkö kukaan, tuleeko Darylin ja Carolin suhde tapahtumaan?

[/quote]

Luultavasti, yksi sarjan suosituimmista ja eniten pohjustetuimmista parisuhteista.

Vierailija
16/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippusarja, jota ei ole ainakaan toistaiseksi pilattu ihmissuhdehömpällä. Tämän sarjan tekee kiinnostavaksi juuri sen tarjoama jännitys - oikeastaan kauhu - ja väkivalta, ja samaistuminen hahmoihin "eloonjäämiskamppailun" myötä.

Saippuasarjoja tulee päivittäin muilta kanavilta _aika_ reilusti, toivottavasti tämä yksi ainoa kunnolla käsikirjoitettu kauhua/jännitystä/väkivaltaa tarjoava sarja myös pysyy sellaisena. I kausi oli oikein hyvä, kakkonen ihan OK, mutta nyt on selvästikin panostettu rahallisesti taas hiukan enemmän, ja sarjassa on tarjolla muutakin kuin maatilalla edestakaisin hinailua ja ihmissuhdelätinöitä.

Vierailija
17/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 11:47"]

Mielipiteitä? Mitä pidätte? Mitä muuttaisitte sarjassa? Mitä ette missään nimessä haluaisi nähdä tulevaisuudessa?

keskustelua! :)

[/quote]

iha paras!<333 en vaihtas mitään! haluan nähdä tulevaisuudessa!!<33

Vierailija
18/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Zombien teurastuskohdat kylläkin pikakelauksella ohi..

Vierailija
19/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä seuraat, niin se ei tarkoita että muut seuraisivat. Turhaan puolustelet typerää kysymystäsi, jonka tarkoituksena oli vain leuhkia.

öh, joku on hyvällä päällä?! Ziiiiz. Minä en ollut alkuperäisen kysymyksen edustaja :D  Joku seuraa, joku ei. Eikä tulisi mieleenkään spoilata!

Vierailija
20/71 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viiti spoilata jos osa ei ole vielä uusinta jaksoa (jenkkien tahdissa) katsonut. Mutta viimeisimmissä jaksossa saadaan ainakin hieman osviittaa siitä mihin suuntaan Darylin ja Carolin suhde on menossa. Se mihin suuntaan asiat menee, jää teidän itse nähtäväksi ;)