Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lady gaga ja Bradley cooper

Vierailija
26.02.2019 |

Näiden kahden väleistä on nyt kirjotettu ja puhuttu paljon oscareiden esityksen jälkeen ja ilmeisesti jatkoillakin meno on näyttänyt siltä että jotakin on meneillään. Mitäs av-mammat arvelee, onko heillä suhde menossa vai ei?:D

Kommentit (249)

Vierailija
201/249 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan etteivät eroa kun on pieni lapsikin kuviossa mukana.

Vierailija
202/249 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemia on eksakti tiede. Älkää sotkeko sitä mihinkään ihmissuhdesoopaan.

Sano se Jussille ja Ressullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/249 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heillä kemiaa ainakin on, ovat molemmat lahjakkaita alallaan! Ja voi luoja tuo Bradley on KUUMA!!! Siis ihan perfect se katse ... <3 Ois tosi sädehtivä pari, mutta koska Bradley on jo varattu JA varsinkin pienen lapsen isä, niin parempi kun pysyvät vain hyvinä ystävinä, ikävä kyllä.

Vierailija
204/249 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia on eksakti tiede. Älkää sotkeko sitä mihinkään ihmissuhdesoopaan.

Sano se Jussille ja Ressullekin.

Voin mä sanoakin kun tavataan.

Vierailija
205/249 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä jotain puistokemistejä? Ainakin miehen ulkonäkö hieman ruokoton.

Vierailija
206/249 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Vegasin yhteisesitys muutama viikko sitten oli aika kuuma. Luulen, että se sai huhumyllyn viimeistään käyntiin. Voisi kuvitella, että sen esityksen jälkeen (tai vähän ennen) olisi jotain tapahtunut jos olisi tapahtunut. Bradley katsoo aika jumaloiden esiintyvää Gagaa.

Vierailija
207/249 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradley Cooper on vastenmielinem.

Vierailija
208/249 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Las Vegasin yhteisesitys muutama viikko sitten oli aika kuuma. Luulen, että se sai huhumyllyn viimeistään käyntiin. Voisi kuvitella, että sen esityksen jälkeen (tai vähän ennen) olisi jotain tapahtunut jos olisi tapahtunut. Bradley katsoo aika jumaloiden esiintyvää Gagaa.

Onko se tää? Bradley katsoo kyllä aikamoinen ilme kasvoillaan.

Vierailija
209/249 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instanssa Bradleylla on aika paljon hellyyskuvia syleilyssään Lady Kakalla.

Vierailija
210/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleenhän sitä hankitaan lisää katsojia leffalle. Vain puusilmä voi sekoittaa Lady Gageliinin ja Victorian Secret enkeli Shayekin.

Vierailija
211/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradley on näemmä niitä miehiä joka ulkoisesti vain paranee vanhetessaan. Tai siis nuorempana ei ollut mun makuun ensinkään, mutta nythän tuo onkin ihan jees. Ihan siis sama juttu kuin Enrique Iglesiaksella tai sillä Joshua Jacksonilla joka ei Dawson's Creekin aikaan ollut oikein mistään kotoisin, mutta on nykyisin ihan tajuttoman kuuma. Samoin Eric Roberts (eli Julian veli) kummasti vaan komistuu.

Ja juu, saattaahan noilla hyvinkin olla romanssi. Olihan aikoinaan Don Johnsonillakin suhde Barbra Streisandiin ja tämä Gagasta ja Cooperista tuli heti mieleen kun ovat yhtälailla epäsuhta pari..

Vierailija
212/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instanssa Bradleylla on aika paljon hellyyskuvia syleilyssään Lady Kakalla.

Insta-tili ei ole Cooperin oma.

Vierailija
213/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bradley on näemmä niitä miehiä joka ulkoisesti vain paranee vanhetessaan. Tai siis nuorempana ei ollut mun makuun ensinkään, mutta nythän tuo onkin ihan jees. Ihan siis sama juttu kuin Enrique Iglesiaksella tai sillä Joshua Jacksonilla joka ei Dawson's Creekin aikaan ollut oikein mistään kotoisin, mutta on nykyisin ihan tajuttoman kuuma. Samoin Eric Roberts (eli Julian veli) kummasti vaan komistuu.

Ja juu, saattaahan noilla hyvinkin olla romanssi. Olihan aikoinaan Don Johnsonillakin suhde Barbra Streisandiin ja tämä Gagasta ja Cooperista tuli heti mieleen kun ovat yhtälailla epäsuhta pari..

Heh, mulla tuli kanssa tuo ysäripari mieleen näistä huhuista. Hottis näyttelijämies ja ei-niin-hottis laulajanainen.

Vierailija
214/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään tajua miten ulkonäkö liittyy siihen voiko romanssihuhut olla totta?

Vierailija
215/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään tajua miten ulkonäkö liittyy siihen voiko romanssihuhut olla totta?

Hei tietenkään ei voi, ei mitenkään; ainakaan noin pinnallisella tuotealueella missä tämä ns. "kolmio-draama" pyörii.

Vierailija
216/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälleenhän sitä hankitaan lisää katsojia leffalle. Vain puusilmä voi sekoittaa Lady Gageliinin ja Victorian Secret enkeli Shayekin.

Gagan näköiseen naiseen saattaisi tyytyä alempitasoinen suomi-mies. Tinderissä ei mitään mahkuja tuolla naamakertoimella.

Nyt on kyllä vähän pakko ihmetellä teidän mielipiteitänne. Elättekö jossain supermallimaailmassa, jossa VS-enkelit edustavat normaalia..? Vai oletteko täysin realiteeteista irtautuneita yksilöitä? Selvää on, että Lady Gagan ansiot yksin laittavat hänet ihan eri kategoriaan kuin oikein mikään suomimies. =D Mutta sitten, jos halutaan arvioida ulkonäköä yksistään, niin onhan hän silti paljon paremman näköinen kuin mitkään peruspulliaiset. Mielestäni on ylipäätään aika typerää puida täällä sellaisen ihmisen ulkonäköä, joka ei ole julkisuuteen ulkonäkö edellä hakeutunut (toisin kuin Cooperin tyttis), mutta pakko oli kuitenkin huomauttaa. Jos Gaga edustaa alempaa tasoa, niin sitten en tiedä, mitä itse edustan. Ainakin mieheni on varmaan pahasti erehtynyt naidessaan monta tasoa itseään alemman mursun.

Itse aiheesta: itse olin ensin sitä mieltä, että kyse on puhtaasti elokuvan mainoskampanjasta, mutta sitten kun hiukan googletin aiheesta, niin kävi ilmi, että he ovat lukemattomissa haastatteluissa arvioineet toisiaan niin kauniilla ylisanoilla, että kyllä heidän välillään varmasti jotakin hyvin syvää tunnetta on, joka voi toki olla myös platonista. Jotenkin vain vähän vaikea uskoa jälkimmäiseen. Eli veikkaan kyllä, että pian kuullaan Cooperin erouutinen. Tämä olisi toki sääli erityisesti pienen lapsen kannalta. =(

Vierailija
217/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tuskaa katsoa sen yleisön kauhean rääkymisen takia. Minä en nähnyt mitään himoa tai ihastusta, laskelmoidun esityksen näin.

Vierailija
218/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradley Cooper olisi todella hyvän näköinen jos ei olisi jotenkin epäsiistin ja rähjäisen oloinen.

Vierailija
219/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bradley Cooper olisi todella hyvän näköinen jos ei olisi jotenkin epäsiistin ja rähjäisen oloinen.

Kaamea kankkunenelokuvissa oli upea. Samoin American sniperissa vaikka ikää ja painoa oli jo enemmän.

Vierailija
220/249 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tuskaa katsoa sen yleisön kauhean rääkymisen takia. Minä en nähnyt mitään himoa tai ihastusta, laskelmoidun esityksen näin.

Videon lopussa on kyllä semmoista kiehnäämistä, että eihän tuo nyt puhtaan ammatillista ole. Vai onko joku nähnyt yhtä kiehnääviä duettoja joidenkin toisten esittäminä?

Mitä muuten arvelette, mitä se merkitsee, ettei kumpikaan ole kieltänyt suhdehuhuja? Olisiko kieltäminen odotettavaa, mikäli suhdetta ei ole? Vai onko normaalia, että tähdet eivät alennu ottamaan kantaa tällaisiin huhuihin? En siis itse yhtään tiedä, mikä olisi normaali toimintatapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän